• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.05.2020 11:10
  •    Predkladanie ponúk
    26.05.2020 11:10
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2020 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2020 12:00

Detail zákazky Z202010284

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.05.2020 11:10
  •    Predkladanie ponúk
    26.05.2020 11:10
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2020 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2020 12:00

Základné údaje

Z202010284

OF-213414

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4717311

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

48124419

VERDI, s. r. o.

Beňovského 1165/6, Bratislava, 84101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Drogéria - rôzny spotrebný materiál

tácky, nádoby, rukavice,

  • 33700000-7 - Predmety osobnej starostlivosti
  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spotrebný materiál
Funkcia
Spotrebný materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Držiak na rukavice, kovový (pre 100ks balenie rukavíc) ks 6
2. Menovka na stôl DURABLE DeLuxe 52x100mm - DU820019 ks 10
3. Klinik box, 50 L ks 40
4. PVC obrusy rol. 2
5. Kôš na triedený odpad 90 L, sivý / žltý ks 10
6. Kôš na triedený odpad 90 L, sivý/modrý ks 10
7. Plastové odpadkové koše, objem 80 l ks 2
8. Odpadkový kôš s pedálom 16L, biely ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Rozmery: 246x133x73mm Vhodný pre všetky balenia vyšetrovacích rukavíc Držiak rukavíc kovový vyrobený z nehrdzavejúcej chirurgickej ocele
2. stolová menovka s hliníkovým podstavcom Rozmery: 52 x 100 mm
3. nádoby na odpad z hemodialýzy, patológie, lekární a iný infekčný, chemický a biologický odpad, určený na likvidáciu v spaľovni
3. možnosť predbežného alebo trvalého (nevratného) uzatvárania vrchnáku vysoká odolnosť proti prepichnutiu steny - zodpovedá normám BS 7320 a NFX 30-500 kónické, stohovateľné, obdĺžnikový prierez - úspora priestoru pri preprave a skladovaní, vhodné pre ukladanie na paletu po likvidácii - spálení - nezanechávajú žiaden odpad materiál - polypropylén UN kód
4. Obrusy s textilným podkladom sú vhodné do školských jedální a stravovacích zariadení. Vlastnosti - vode odolné a pružne - farebne ( nie biele ) Rozmer - šírka 140 cm x návin 20 m ( roklka )
5. 6.  kôš na triedený odpad vhodný ako do interiéru, tak exteriéruvyrobené z vysoko kvalitnej ocele s povrchovou úpravou práškovým lakomodnímateľné veko s otvorom pre vhadzovanie odpadubez vnútornej plastovej nádobyprotišmyková gumová základňa košasamolepka označujúca druh odpadu Farba koša sivá Šírka (mm) 350Hĺbka (mm) 350Výška (mm) 690Objem (l) 90
7. Plastové odpadkové koše Manutan Handy, objem 80 l farba poklopu červená
8. Odpadkový kôš s pedálom 16L, biely - vid príloha Plastový pedálový odpadkový kôš s vnútornou nádobou.Objem: 16L Výška: 38,5cm Dĺžka: 32cm Šírka: 30cm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia - bez EURO palety
Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 11:00 hod. a od 13:00 do 15:00
Pri vykladaní a manipulácii s tovarom nebude poskytnutá pomoc druhej osoby ( manipulácia s paletami pri vykládke )
Pri preberaní tovaru budú jednotlivé položky prepočítane za prítomností osoby ktorá tovar dopravila.
Požadujeme dodať originálny (predpísaný) tovar, alebo ekvivalent. Objednávateľ pripúšťa dodanie ekvivalentu:
- dodanie ekvivalentu pri dodržaní všetkých kvalitatívne preukázateľných podmienok.
- vzorky ekvivalentu musia byť doplnené popisom presnej špecifikácie (rozmer,hrúbka,objem, zloženie) k danej vzorke na základe, ktorej objednávateľ jednoznačne identifikuje, ku ktorému produktu bola vzorka predložená.
- dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku.
- výber čistiacich a dezinfekčných prípravkov a ich zloženie a typ pracovného náradia je v súlade s hygienickým plánom
Požaduje sa, aby dodávateľ do 2-ch pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi podľa jeho požiadaviek bezplatnú vzorku tovaru. V prípade, že dodávateľ neposkytne vzorku alebo poskytne vzorku ktorá nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky, objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy (OPET verzia 3.3. účinná od dňa 1.3.2018 čl.XVIII bod 18.2 písm.t).
Dodávateľ do dvoch dní od uzatvorenia zmluvy dodá vzorky jednotlivých položiek.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, než vzájomne odsúhlaseného, tento tovar neprevziať.
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou dodacím listom a tovarom. Splatnosť faktúry 60 kalendárnych dní.
Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár.
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list, faktúra ( Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár) a zmluva EKS. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS, podpísanú kúpno predajnú zmluvu.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v zmluve EKS.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 3 pracovných dní.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 2 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Následkom nedodržania uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ odstúpi od zmluvy, pričom vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

29.05.2020 10:00

1,00 celok

3 620,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.05.2020 11:10

26.05.2020 11:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.05.2020 11:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 479
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.05.2020 15:50 - Vstupná ponuka 3 620,00 € Cena bez DPH
26.05.2020 10:20 - Najvýhodnejšia ponuka 3 599,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS