• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.05.2020 15:22
  •    Predkladanie ponúk
    27.05.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.05.2020 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.05.2020 11:35

Detail zákazky Z202010282

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.05.2020 15:22
  •    Predkladanie ponúk
    27.05.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.05.2020 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.05.2020 11:35

Základné údaje

Z202010282

OF-162078

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4723912

Objednávateľ

00305448

Obec Hubice

Hubice 28, Hubice, 93039, SVK

Dodávateľ

36851264

ELKOPLAST Slovakia s.r.o.

Štvrť SNP 155/72, Trenčianske Teplice, 91451, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obstaranie kontajnerov na podporu triedeného zberu

Otvorené kontajnery, uzavreté kontarnery

  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky
  • 44613000-0 - Veľké kontajnery
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kontajner otvorený 2 ks
Funkcia
Kontajner otvorený 2 ks, určený na zber a uskladnenie materiálov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
objem m3 7
hrúbka vane a bočných stien mm 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kontajner otvorený oceľový zváraný rám z ohýbaných profilov, povrchová úprava 2x základným syntetickým náterom a 2x vrchným syntetickým náterom, vodotesné zvary
 2. Kontajner uzavretý 1 ks
Funkcia
Kontajner uzavretý 1 ks, určený na zber a uskladnenie materiálov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
objem m3 7
hrúbka vane a bočných stien mm 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kontajner uzavretý oceľový zváraný rám z ohýbaných profilov, povrchová úprava 2x základným syntetickým náterom a 2x vrchným syntetickým náterom, vodotesné zvary, možnosť uzavretia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, v ktorom dodávateľ uvedie jednotkové ceny jednotlivých položiek spolu s presnou špecifikáciou – uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania (napr. katalógový list, technický opis a pod. v slovenskom alebo v českom jazyku), na základe čoho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako neplatca DPH prehlási, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Účinnosť zmluvy uzavretej cez elektronické trhovisko, ktorá bude spolufinancovaná z fondov EÚ, je naviazaná na výsledky kontroly predmetného verejného obstarávania zo strany poskytovateľa.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Záručná doba minimálne 24 mesiacov.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bude číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+ s ktorým kupujúci oboznámi predávajúceho po uzavretí zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hubice, Dunajská Streda, Trnavský, Slovenská republika

01.09.2020 00:00 — 31.12.2020 00:00

1,00 súbor položiek podľa opisného formulára

5 028,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.05.2020 15:22

27.05.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.05.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 526
 157
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.05.2020 07:31 - Vstupná ponuka 5 028,00 € Cena s DPH
19.05.2020 17:43 - Najvýhodnejšia ponuka 4 999,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS