• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.05.2020 12:36
  •    Predkladanie ponúk
    22.05.2020 12:23
  •    Ukončenie zákazky
    22.05.2020 13:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.05.2020 14:36

Detail zákazky Z202010262

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.05.2020 12:36
  •    Predkladanie ponúk
    22.05.2020 12:23
  •    Ukončenie zákazky
    22.05.2020 13:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.05.2020 14:36

Základné údaje

Z202010262

OF-213425

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4702644

Objednávateľ

00165646

Okresný súd Komárno

Pohraničná 6, Komárno, 94501, SVK

Dodávateľ

35755989

LASER servis, spol. s.r.o.

Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Originálne, alternatívne a renovované tonery

tonery do laserových tlačiarní, tonery do multifunkčných zariadení a faxov, tonery do fotokopírovacích strojov, originálne tonery, kompatibilné tonery, renovované tonery

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Originálne, alternatívne a renovované tonery
Funkcia
Dodávateľ dodá originálne, renovované a alternatívne/kompatibilné tonery a náplne do tlačiarní a kopírovacích strojov v štandardnej kvalite vrátane ich dopravy a vykládky na mieste určenia na adrese objednávateľa
Dodanie tovaru požaduje objednávateľ dodať v niekoľkých samostatných dodávkach počas platnosti zmluvy, na základe objednávok
Termíny jednotlivých dodávok budú upresnené formou objednávok zaslaných elektronicky objednávateľom a potvrdených dodávateľom do 24 hodín od doručenia objednávky.
Jednotlivé dodávky musia byť uskutočnené najneskôr do 2 dní od doručenia a prevzatia objednávky dohodnutým spôsobom.
Tonery a náplne musia spĺňať podmienky použitia, predpísané výrobcom zariadenia do ktorého sú určené.
Všetky tonery a náplne budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením.
Dodávateľ na vlastné náklady odoberie od objednávateľa použité (prázdne) tonery
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť objednávateľovi jednotkovú cenu za jednotlivé tonery a náplne bez DPH za 1 ks. Cena musí byť zaokrúhlená maximálne na dve desatinné miesta.
Dodávateľ do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 14:30 hod.
Dodávateľ na základe objednávky doručí objednávateľovi tovar spolu s faktúrou.
Požaduje sa splatnosť faktúry v lehote 30 dní.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok súvisiacich s jeho nakladaním a uskladnením.
Prevzatie zodpovednosti za opravu tlačiarne v prípade poruchy spôsobenej v súvislosti s použitím kompatibilného toneru je podmienené preskúmaním tlačiarne servisným technikom dodávateľa, ak sa dodávateľ a objednávateľ nedohodnú inak.
Identifikácia poruchy tlačiarne bude pre kupujúceho bezplatná v prípade zistenia poškodenia tlačiarne vadou toneru (vysypanie toneru, mazanie papiera, iná vada toneru).
V takomto prípade sa dodávateľ zaväzuje opravu tlačiarne vykonať na vlastné náklady, ak sa s objednávateľom nedohodne inak. V prípade, ak príčinou poruchy nebola vada toneru, môže si dodávateľ od objednávateľa účtovať primerané náklady na zistenie príčin poškodenia tlačiarne.
Tonery nemôžu byť po záruke ani tesne pred skončením záručnej doby.
Záručnu doba na predmet zmluvy je 12 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu zmluvy nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy.
V prípade že odberateľ obdržal faktúru ktorá nezodpovedá požiadavkám daňového dokladu je oprávnený obratom vrátiť predávajúcemu za účelom doplnenia alebo vystavenia novej faktúry.
Doplnená pôvodná alebo nanovo vystavená faktúra je splatná v lehote do 30 dní od jej nového doručenia odberateľovi.
Odberateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú do 31.5.2021. Zmluva zanikne uplynutím času, alebo vyčerpaním limitu hodnoty zákazky v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Zmluvné strany sa dohodli, že minimálne množstvo uvedené v "technickej špecifikácii" je len predpokladané, skutočné odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa
Predmetom dodávky môžu byť aj iné druhy tonerov neuvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky, ak zo strany kupujúceho vznikne takáto potreba z dôvodu zakúpenia nových zariadení. Cena a dodanie takýchto tonerov sa určí po vzájomnej dohode.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Renovovaný toner HP Q2612A ks 5
Renovovaný toner HP CB436X ks 6
Renovovaný toner HP CE285A ks 15
Renovovaný toner HP Q2613X ks 4
Renovovaný toner HP CE505A ks 2
Renovovaný toner HP CE505X ks 40
Renovovaný toner HP Q2610A ks 1
Renovovaný toner HP CF214X ks 4
Renovovaný toner HP CE278A ks 2
Renovovaný toner HP CE255X ks 15
Renovovaný toner HP CF226X ks 110
Renovovaný toner HP CF280X ks 4
Originál náplň TN-114 do kopírovacieho stroja Konica Minolta Di-152 a Bizhub-162 ks 8
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pohraničná 6, Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

12

250,00 ks

3 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.05.2020 12:36

22.05.2020 12:23

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.05.2020 12:38

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 339
 64
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.05.2020 14:38 - Vstupná ponuka 3 000,00 € Cena s DPH
19.05.2020 17:02 - Najvýhodnejšia ponuka 2 998,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS