• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.05.2020 12:30
  •    Predkladanie ponúk
    21.05.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.05.2020 14:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.05.2020 15:00

Detail zákazky Z202010260

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.05.2020 12:30
  •    Predkladanie ponúk
    21.05.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.05.2020 14:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.05.2020 15:00

Základné údaje

Z202010260

OF-212845

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4696557

Objednávateľ

35546875

Základná škola, Krosnianska 4, Košice

Krosnianska 4, Košice, 04022, SVK

Dodávateľ

45344710

ECOHolding s.r.o.

Tolstého 2, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné lístky, dodávka stravných poukážok

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravných lístkov pre zamestnancov objednávateľa.
Funkcia
Zabezpečenie stravných lístkov pre zamestnancov objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota stravného lístka eur 3,83
Predpokladané množstvo ks 4500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravný lístok musí obsahovať názov a logo dodávateľa
Stravný lístok musí obsahovať ochranné prvky proti falšovaniu
Stravný lístok musí obsahovať rok platnosti min. 2020
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celková cena stravného lístka je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravného lístka a provízie vyjadrenej v eurách vrátane DPH (ak dodávateľ je platcom DPH), ktorá do výpočtu vstupuje zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
Nominálna hodnota stravného lístka je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestných náhradách v platnom znení.
Výška provízie bude vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty stravného lístka a počas platnosti zmluvy sa meniť nebude.
V provízii sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s vyhotovením a dodaním stravných lístkov objednávateľovi.
Celková cena objednaných stravných lístkov bude vo faktúre zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
Objednávateľ uhradí oprávnene vyfakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom na bankový účet dodávateľa.
Vrátane dopravy na adresu objednávateľa, ak nie je možný osobný odber stravných poukážok v mieste sídla objednávateľa (v Košiciach).
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných lístkov minimálne do konca roka 2020
Interval objednávania mesačne od 15. 05. 2020 do 31.12.2020

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Krosnianska 4, Dargovských Hrdinov, Košice III, Košický, Slovenská republika

12

1,00 ks (1 ks = max. množstvo opisnom formulári)

17 235,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.05.2020 12:30

21.05.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.05.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 347
 140
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.05.2020 12:43 - Vstupná ponuka 17 235,00 € Cena s DPH
20.05.2020 13:06 - Najvýhodnejšia ponuka 17 234,95 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS