• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.05.2020 10:06
  •    Predkladanie ponúk
    21.05.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.05.2020 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.05.2020 11:20

Detail zákazky Z202010219

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.05.2020 10:06
  •    Predkladanie ponúk
    21.05.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.05.2020 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.05.2020 11:20

Základné údaje

Z202010219

OF-213210

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4696517

Objednávateľ

00632406

Centrum sociálnych služieb - SLOVEN

Slavnica 68, Slavnica, 01854, SVK

Dodávateľ

44733135

Gastromarket Tatry, s.r.o.

8. Mája 44/848, Ľubica, 05971, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Škrabka na zemiaky

Čistenie zemiakov

  • 39312000-2 - Zariadenia na prípravu jedál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Škrabka na zemiaky
Funkcia
Zariadenie do kuchyne určené na škrabanie zemiakov a inú hľuzovitú zeleninu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
napätie V 400
výkon motora W 1,1
výkon kg/min. 25
nádrž l 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
prevedenie celonerezové
možnosť nastavenia požadovaného času v závislosti od veľkosti zemiaka  a požadovanej úrovne odlupovania  zemiakov áno
vstavaný časovač meria čas až 5 minút áno
obsah súpravy škrabka musí byť po dodaní plne funkčná, vhodná na používanie, musia byť dodané všetky komponenty potrebné na chod zariadenia
bezpečnostné zariadenie proti náhodnému spusteniu (pri doplnení a pri odstraňovaní zeleniny) áno
zariadenie musí spĺňať požiadavky HACCP áno
zapojenie zariadenia na existujúce prívody do 3 m od zariadenia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať min. 2 dni vopred osobu uvedenú v kúpnej zmluve, ktorá zabezpečí proces preberania.
Predmet zákazky musí byť dodaný s požadovanými vlastnosťami, v bezchybnom stave, nový, s návodom na používanie a údržbu.
Súčasťou dodávky musí byť návod na použitie v slovenskom alebo v českom jazyku, certifikát o zhode, záručný list a revízna správa.
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 14:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne dva pracovné dni vopred, a to čase 07:00 h do 15:00 h.
Zmluvná cena zahŕňa dopravné náklady vrátane doručenia na miesto plnenia a iné súvisiace náklady a školenie personálu.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
V prípade, ak je potrebné pre zabezpečenie dvojročnej záruky vykonávať servisné prehliadky v určitých intervaloch,  tieto musia byť  bezpatné
Servisná odpoveď zabezpečená max. do dvoch pracovných dní od nahlásenia poruchy v rámci záručnej doby.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy, predloží objednávateľovi návrh plnenia predmetu zákazky, ktorý pri ekvivalentnom riešení preukazuje požadované technické parametre (vlastnosti).
Ak sa v opisom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálne uvádzaným parametrami.
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. - ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/.
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená neuspokojivá referencia v prostredí EKS a v prostredí IS ZÚ.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slavnica 68, Slavnica, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

01.06.2020 11:00

1,00 ks

1 695,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.05.2020 10:06

21.05.2020 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.05.2020 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 238
 11
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.05.2020 11:17 - Vstupná ponuka 1 695,00 € Cena s DPH
20.05.2020 15:35 - Najvýhodnejšia ponuka 1 399,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS