00326470
Mesto Poprad
Nábrežie Jána Pavla II. 2802/3, Poprad, 05801, SVK
47880775
Lucia Hucíková - ŠKOLÁĆIK MAJO
Pekárenská 277, Brezovica, 02801, SVK
Modernizácia odbornej učebne ZŠ s MŠ v meste - Obstaranie interiérového vybavenia pre odborné učebne dvoch základných škôl v meste
školský nábytok, interiérové vybavenie
Tovar, Služba
1. 1. Obstaranie interiérového vybavenia pre odborné učebne dvoch základných škôl v meste
|
|
---|---|
Funkcia |
Obstaranie interiérového vybavenia pre odborné učebne dvoch základných škôl v meste |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1. Pracovisko učiteľa (stôl, stolička, kontajner) | súbor | 2 | ||
1.2 Stolička/taburet pre žiaka | ks | 34 | ||
1.3 Žiacky stôl | ks | 34 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1. Pracovisko učiteľa (stôl, stolička, kontajner) | Pracovisko učiteľa má byť v zložení minimálne katedra učiteľa, stolička učiteľa a kontajner. Katedra učiteľa pre odbornú učebňu IKT má byť minimálne vo vyhotovení z pevnej kovovej |
1.1. Pracovisko učiteľa (stôl, stolička, kontajner) | konštrukcie a výškovonastaviteľné nožičky. Pracovná doska minimálne z LDT hrúbky min. 22mm, rozmer min. 1200x600x800 mm, hrana ABS min. 2 mm, stôl s aretáciou. Kontajner učiteľa |
1.1. Pracovisko učiteľa (stôl, stolička, kontajner) | - minimálna špecifikácia - 3-zásuvkový, min. rozmer 400x500x600mm, zásuvky na kvalitných výsuvoch. Kancelárska pracovná stolička minimálne so stredne vysokým operadlom, |
1.1. Pracovisko učiteľa (stôl, stolička, kontajner) | asynchrónnym mechanizmom, s nastavením výšky operadla, plynovým piestom, na oceľovej chrómovanej konštrukcii, s nosnosťou min. 130 kg. Povrch min. z látky kategórie „C”. |
1.1. Pracovisko učiteľa (stôl, stolička, kontajner) | Farebné prevedenie podľa vzorkovníka. |
1.2. Stolička/taburet pre žiaka | Minimálna špecifikácia - stolička s kovovou konštrukciou, výškovo nastaviteľná, sedák a operadlo min. s CPL laminátu, alebo iného materiálu vhodného pre laboratórne prostredie. |
1.3. Žiacky stôl | Minimálna špecifikácia - kovová konštrukcia, stolová doska hrúbky 18 mm v odolnej povrchovej úprave, v tvare obdĺžnika alebo lichobežníka min. rozmer základne 1000mm, min. |
1.3. Žiacky stôl | hĺbka základne 550mm a minimálna výška stola 750 mm. |
Názov |
1. Zákazka je realizovaná v rámci výzvy IROP-PO2-SC222-2016-13 na budovanie a zlepšenie technického vybavenia jazykových učební, školských knižníc, odborných učební rôzneho druhu v základných školách. |
2. Účinnosť zmluvy je naviazaná na poskytnutie nenávratného finančného príspevku a výsledok kontroly predmetného VO zo strany poskytovateľa. Ak nebude pridelený finančný príspevok,alebo výsledok predmetnej administratívnej kontroly VO nebude kladný, nie je splnená podmienka pre nadobudnutie účinnosti zmluvy. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania Prijímateľ (resp. Objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť Dodávateľa. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/ auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných Tovarov, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EU. |
4. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) s použitím katalógov, technického opisu, resp. iných relevantných dokumentov do 10 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy jednotlivo podľa bodov 1.1 až 1.3. |
5. V prípade nedodržania technických vlastností predmetu zákazky uvedených v technickej špecifikácii, osobitných požiadaviek na plnenie v objednávkovom formulári a omeškanie s termínom plnenia, považuje sa takéto porušenie za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
6.1 Tovar bude financovaný z prostriedkov EÚ v rámci Operačného programu: Integrovaný regionálny operačný program (ďalej len „IROP“). Faktúra vystavená Dodávateľom podlieha režimu schvaľovania Riadiacim orgánom (ďalej len „RO“) Ministerstvom pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR/ Sprostredkovateľským orgánom (ďalej len „SO“) Prešovský samosprávny kraj ako Poskytovateľom nenávratného finančného príspevku podľa Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku. Faktúra bude splatná v lehote 60 dní na základe vzájomnej dohody zmluvných strán od doručenia faktúry Objednávateľovi s výnimkou |
6.2 kedy v uvedenej lehote Objednávateľ ešte nemá príslušné finančné prostriedky poskytnuté príslušným RO/SO pre IROP pripísané na svojom účte. V takom prípade bude faktúra Dodávateľa splatná v lehote 3 pracovných dní odo dňa pripísania finančných prostriedkov poskytnutých príslušným RO/SO pre IROP na účet Objednávateľa. Dodávateľ s takýmto posunutím termínu splatnosti faktúr vyslovene súhlasí. Zmluvné strany zároveň berú na vedomie, že ak Objednávateľ ešte nemá finančné prostriedky určené na úhradu príslušnej faktúry |
6.3 Dodávateľa pripísané na svojom bankovom účte od Poskytovateľa v lehote splatnosti, nie je po uplynutí lehoty splatnosti kúpnej ceny pre účely uplatnenia úrokov z omeškania v omeškaní s úhradou kúpnej ceny Dodávateľovi. |
7. Súčasťou dodávky tovaru je i odovzdanie dokladov v slovenskom, resp. českom jazyku vzťahujúcich sa na dodávaný tovar, ak sú nevyhnutné na jeho užívanie - manuál a ďalšie doklady potrebné pre užívanie podľa všeobecných platných predpisov a noriem, platných v čase dodania tovaru. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
9. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
10. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
11. V cene plnenia musia byť zahrnuté náklady na dodávku , na dopravu na miesto plnenia a všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením. |
12. Lehota dodania tovaru je 30 kalendárnych dní od Objednávateľovho upozornenia Dodávateľa o kladom výsledku kontroly verejného obstarávania zo strany Poskytovateľa. |
13. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 10 dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet. |
Nábrežie Jána Pavla II. 2802/3, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
08.06.2020 09:53 — 30.11.2020 09:53
70,00 súbor/kusy
3 886,44
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.05.2020 11:00
04.06.2020 10:00
04.06.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.05.2020 14:48 - Vstupná ponuka | 3 886,44 | € | Cena s DPH |
03.06.2020 10:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 884,58 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: