• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.05.2020 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    21.05.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.05.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.05.2020 10:50

Detail zákazky Z202010208

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.05.2020 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    21.05.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.05.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.05.2020 10:50

Základné údaje

Z202010208

OF-213362

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4696509

Objednávateľ

00397482

Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 2, Nitra, 94976, SVK

Dodávateľ

36547654

BEGA, s.r.o.

PD, Lehota, 95136, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárska stolička s podrúčkami a opierkou hlavy

Kancelársky nábytok, stolička

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárska stolička s podrúčkami a opierkou hlavy 1 kus
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nosnosť kg 120 150
Celková výška cm 115 125
Výška sedadla cm 44 54
Hĺbka sedadla cm 49 49
Šírka sedadla cm 50 50
Výška operadla cm 53 53
Výška područky nad sedadlom cm 18 26
Stred opierky nad sedadlom cm 63 67
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
• kancelárska stolička so synchrónnou mechanikou,• multifunkčná synchrónna mechanika s nastavením protiváhy telesnej hmotnosti•, operadlo a sedadlo sa synchrónne naklápa pre dosiahnutie maximálneho pohodlia, možno zabezpečiť v ktorejkoľvek polohe• operadlo je čalúnené samonosnou sieťovinou najvyššej kvality•, operadlo je zakončené opierkou hlavy• sedadlo stoličky je čalúnené do odolnej poťahovej látky s penovou výplňou•, hlavová opierka s nastavením hore / dole a uhla náklonu•, výškovo nastaviteľná bedrová opierka pre podporu bedrovej oblastí sediaceho• výškovo nastaviteľné opierky rúk•,
základňa stoličky je z leštenej hliníkovej zliatiny s piatimi kolieskami s priemerom 50 mm s univerzálnym použitím pre všetky typy podláh
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia, prípadne dodané v zmontovanom stave. Súčasťou je vynesenie tovaru do určenej miestnosti na mieste plnenia.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii
Dodávateľ dodá objednávateľovi tovar v pracovných dňoch od 8.00 hod. do 14.00 hod.
Dodanie tovaru so záručným listom, záruka v trvaní min. 24 mesiacov
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy obchodné meno, adresu, IČO, DIČ, DPH, špecifikáciu a vyobrazenie. Plnenie zmluvy môže nastať až po vzájomnom odsúhlasení technických parametrov ponúknutých výrobkov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda A. Hlinku 2, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

27.05.2020 09:00 — 29.05.2020 14:00

1,00 ks

156,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.05.2020 09:23

21.05.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.05.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 259
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.05.2020 13:49 - Vstupná ponuka 132,00 € Cena s DPH
21.05.2020 07:44 - Najvýhodnejšia ponuka 131,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS