• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.05.2020 11:00
  •    Predkladanie ponúk
    21.05.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.05.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.05.2020 12:50

Detail zákazky Z202010206

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.05.2020 11:00
  •    Predkladanie ponúk
    21.05.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.05.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.05.2020 12:50

Základné údaje

Z202010206

OF-213093

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4696529

Objednávateľ

17316219

Geodetický a kartografický ústav Bratislava

Chlumeckého 4, Bratislava, 82745, SVK

Dodávateľ

00698202

C G S spol. s r.o.

Dunajská 8, Bratislava, 81108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Súbor nástrojov na spracovanie popisných a geodetických informácií katastra nehnuteľností

softvér, servis a údržba v oblasti informačných technológií, dátová podpora

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rozšírenie počtu licencií grafického editoru KOKEŠ alebo ekvivalent.
Funkcia
Požaduje sa implementácia SW nástrojov na spracovanie geodetických informácií katastra nehnuteľností vrátane potrebného počtu licencií. SW nástroje musia obsahovať minimálne komponent pre sieťový grafický editor kompatibilný so systémom KOKEŠ verzie 14 alebo vyšším a pre OS Windows 10 - 32/64 bit.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
KOKEŠ Štandard verzia 14 licencia 16
Aplikácia POZEMKY licencia 16
HW kľúč USB HL net kus 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
systém musí umožňovať: - prácu minimálne 8 používateľov súčasne
systém musí umožňovať: - ochranu licencií minimálne na dvoch sieťových lokalitách HW kľúčom alebo inak zabezpečeným šifrovaním
systém musí umožňovať: - import údajov z meraní v teréne
systém musí umožňovať: - tvorbu výkresov
systém musí umožňovať: - prácu s bodmi, líniami, objektmi a ďalšími prvkami výkresu – editačné funkcie
systém musí umožňovať: - geodetické a konštrukčné výpočty
systém musí umožňovať: - topologické funkcie
systém musí umožňovať: - kontrolu štruktúry výkresov KN, UO, BJ
systém musí umožňovať: - kontrolu duplicity spojníc, tvorbu obvodu
systém musí umožňovať: - prepojenie výkresu s databázou popisných informácií
systém musí umožňovať: - porovnanie výmer parciel vo výkrese a v databáze popisných informácií
systém musí umožňovať: - hromadný výpočet výmer
systém musí umožňovať: - binárny formát výkresov kompatibilný s formátom VYK, ktorý spracovávajú katastrálne odbory okresných úradov
systém musí umožňovať: - výstup vo výmennom formáte VGI
podpora: - v trvaní minimálne 1 rok
podpora: - bezplatné aktualizácie (update) v rámci zakúpenej verzie
podpora: - telefonická a e-mailová podpora
služby: - inštalácia SW vybavenia a zaškolenie minimálne 2 zamestnancov Objednávateľa v mieste plnenia
 2. Systém GEOLAND na spracovanie výsledkov obnovy katastrálneho operátu novým mapovaním alebo ekvivalent.
Funkcia
Požaduje sa implementácia SW nástrojov na spracovanie popisných a geodetických informácií katastra nehnuteľností vrátane potrebného počtu licencií. SW nástroje musia zabezpečiť spracovanie výsledkov obnovy katastrálneho operátu novým mapovaním a to výsledkov miestneho prešetrovania a merania prešetreného stavu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Systém GEOLAND licencia 6
Modul OKO licencia 6
HW kľúč USB HL LAN kus 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
systém musí umožňovať: - prácu minimálne 3 používateľov súčasne
systém musí umožňovať: - ochranu licencií minimálne na dvoch sieťových lokalitách HW kľúčom alebo inak zabezpečeným šifrovaním
systém musí umožňovať: - spracovanie podkladov pre OKO NM – tvorba prešetrovacích náčrtov a zápisníc k prešetrovacím náčrtom
systém musí umožňovať: - vstup údajov do systému vo formáte DBF (popisné informácie KN) a VGI (geodetické informácie KN)
systém musí umožňovať: - identifikácia doterajšieho a nového stavu parciel v mapovanom území
systém musí umožňovať: - možnosť prečíslovania parciel
systém musí umožňovať: - editácia jednotlivých údajových skupín dotknutých obnovou katastrálneho operátu
systém musí umožňovať: - výstup údajov popisných informácií KN vo výmennom formáte FUVI, ktorý definuje Smernica na obnovu katastrálneho operátu novým mapovaním č. O-84.11.13.31.25.00-17, ktorú vydal Úrad
systém musí umožňovať: geodézie, kartografie a katastra Slovenskej republiku v roku 2017
podpora: - v trvaní minimálne 1 rok
podpora: - bezplatné aktualizácie (update) v rámci zakúpenej verzie
podpora: - telefonická a e-mailová podpora
služby: - inštalácia SW vybavenia a zaškolenie minimálne 2 zamestnancov Objednávateľa v mieste plnenia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Požiadavky na predloženie podkladov k plneniu:
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy dodá vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s presným označením a popisom ponúkaných produktov, ktoré musia súhlasiť s požadovanými vlastnosťami a funkcionalitou.
Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej Zmluvnej cene, t.j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia, e-mailové adresy pre zasielanie objednávok, faktúr.
Nesplnenie povinnosti podľa kapitoly 1. Osobitných požiadaviek na plnenie (ďalej len "OPNP") sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa.
2. Predmet plnenia:
Služby inštalácie a podpory sú vyžadované na mieste plnenia.
Nesplnenie povinnosti podľa kapitoly 2. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy.
3. Miesto plnenia:
Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia sú prevádzkové priestory Objednávateľa na dvoch pracoviskách: v Lučenci a v Košiciach.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zmluvy po nadobudnutí účinnosti zmluvy zverejnenej na http://www.crz.gov.sk/ najneskôr do 14 pracovných dní.
4. Fakturácia ceny – Platobné podmienky:
Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC/SWIFT/.
Lehota splatnosti faktúr je 30 (tridsať) dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi, pričom za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu Dodávateľa.
Pokiaľ posledný deň lehoty splatnosti pripadne podľa slovenského kalendára na deň pracovného voľna, pokoja alebo sviatok, ako deň splnenia peňažného záväzku bude zmluvným partnerom za rovnako dohodnutých cenových a platobných podmienok akceptovaný nasledujúci prvý pracovný deň.
Bankové poplatky dlžníka znáša dlžník, bankové poplatky veriteľa znáša veriteľ. V prípade porušenia zmluvnej podmienky, súvisiacej s úhradou, znáša všetky bankové poplatky tá zmluvná strana, ktorá porušenie zavinila.
5. Sankcie:
V prípade akéhokoľvek omeškania Dodávateľa s plnením predmetu zmluvy v porovnaní s termínmi uvedenými vo Funkčnej špecifikácii a týchto OPNP je Objednávateľ oprávnený fakturovať Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej ceny predmetu Zmluvy za každý deň omeškania.
Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu spôsobenej škody v plnom rozsahu.
V prípade omeškania so splnením peňažného záväzku má veriteľ právo fakturovať dlžníkovi úrok z omeškania vo výške 0,05 % z dlžnej čiastky za každý, aj začatý deň omeškania. Úrok z omeškania nie je predmetom DPH.
Lehota splatnosti faktúr, ktorými bola vyúčtovaná zmluvná pokuta a úrok z omeškania je 30 dní odo dňa doručenia faktúry druhej zmluvnej strane.
Objednávateľ požaduje predložiť všetky požadované doklady aj v elektronickej podobe.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Južná trieda 82, Košice - mestská časť Barca, Košice IV, Košický, Slovenská republika

25.05.2020 12:00 — 12.06.2020 12:00

48,00 licencia, kus

16 972,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.05.2020 11:00

21.05.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.05.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 384
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.05.2020 09:06 - Vstupná ponuka 16 972,80 € Cena s DPH
21.05.2020 09:06 - Najvýhodnejšia ponuka 16 972,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS