00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
50649361
Xtreme.sk s. r. o.
Fialová 2C, Bratislava, 85107, SVK
Bezpilotné lietadlo s príslušenstvom určené pre diaľkový zber geopriestorových údajov
Bezpilotné lietadlo s príslušenstvom určené pre diaľkový zber geopriestorových údajov
Tovar, Služba
1. Bezpilotné lietadlo s príslušenstvom určené pre diaľkový zber geopriestorových údajov
|
|
---|---|
Funkcia |
UAV – bezpilotné lietadlo – s kamerou, s termo-kamerou a doplnkovým príslušenstvom. |
Predmet zákazky je financovaný z nenávratných finančných prostriedkov Európskej únie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | komplet | 1 | ||
Hmotnosť pri vzlete bez prídavných modulov | g | 900 | ||
Maximálna hmotnosť pri vzlete | g | 1100 | ||
Rozmery (D׊×V): zložený maximálne | mm | 215×95×85 | ||
Rozmery (D׊×V): rozložený maximálne | mm | 325×245×85 | ||
Maximálna rýchlosť letu smerom hore | m/s | 5 | ||
Maximálna rýchlosť letu smerom dole | m/s | 3 | ||
Maximálna rýchlosť pri úrovni mora, v bezvetrí | km/h | 72 | ||
Maximálna doba letu podľa údajov výrobcu | min | 30 | ||
Maximálny sklon dronu | ° | 35 | ||
Maximálna uhlová rýchlosť | °/s | 200 | ||
Prevádzková teplota | °C | od -10°C do 40°C | ||
Vnútorné úložisko | GB | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
bezpilotné lietadlo – s kamerou, s termo-kamerou a doplnkovým príslušenstvom: - 1x prepravný batoh; - 1x 2 páry vrtúľ; - 1x autonabíjačka; - 2x pohonný akumulátor; - 1x nabíjací adaptér pre 4 akumulátory; - 1x Adaptér batérie Power Bank; - 6 ks náhradných batérií pre prácu v teréne; | |
Systém sledovania prekážok: | áno |
Podporované SD karty | Micro SD: UHS-I Speed Grade 3 rating s maximálnou kapacitou minimálne 128GB - formátovanie: FAT32 a exFAT |
Maximálne odchýlky v určení polohy: | Vertikálne: ± 0,1 m; Horizontálne: ± 0,3 m |
Prevádzkové frekvencie: | 2.400 - 2.4835 GHz a 5.725 - 5.850 GHz |
Inteligentná Batéria LiPo; | Kapacita: minimálne 3850 mAh ; Váha: maximálne 300 g; Prevádzková teplota: -10°C do 40°C ; Doba nabíjania: do 90 min |
Nabíjačka: | Input: 100-240V 50-60Hz |
Gimbal: | Náklon vertikálny: minimálny rozsah -90° – +30° ; Záber horizontálny: minimálny rozsah -75° – +75°; Stabilizácia: 3-osová; Maximálna rýchlosť náklonu: 120°/s |
Podporované SD karty: | Micro SD: UHS-I Speed Grade 3 rating s maximálnou kapacitou minimálne 128GB - formátovanie: FAT32 a exFAT |
OPTICKÁ KAMERA: Senzor: 1/2.3" CMOS, minimálne 12 Mpx ; Objektív: FOV: okolo. 85°, 35mm (ekvivalent 24mm), Clona: f/2.8, Ostrenie od 0,5 m; ISO: 100-320; Maximálne rozmery obrázku: 4056×3040 (4:3), 4056×2280 (16:9); Foto módy: Jedna snímka, Viac snímok za sebou - 3/5/7 záberov, Interval (2/3/5/7/10/15/20/30/60 s) • Video módy: 4K Ultra HD: 3840×2160 30p, 2.7K: 2688×1512 30p, FHD: 1920×1080 30p• Max Video Bitrate: 100Mbps• Foto formát: JPEG• Video formát: MP4, MOV (MPEG-4 AVC/H.264) | |
TERMO KAMERA: Senzor: Nechladený VOx Microbolometer alebo ekvivalent; Objektív: HFOV: 57°, Clona: od f/1.1; Rozlíšenie senzoru: minimálne 160×120; Pixel Pitch: 12 m; Spectral Band: 8-14 m; Veľkosť obrázku [therm]: 640×480 (4:3); 640×360 (16:9); Módy fotenia: Jedna snímka, Viac snímok za sebou - 3/5/7 záberov; Video módy: 640×360 @8.7fps; Presnosť: vysoký zisk: Max ±5% (typický), nízky zisk: Max ±10% (typický); Rozsah rozpoznávania teploty: vysoký zisk: -10° to +140°C, nízky zisk: -10°to +400°C; Foto: JPEG; Video: MP4, MOV (MPEG-4 AVC/H.264) |
Názov |
1. Zmluvná cena: |
1.1. Celková cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane balenia, dopravy, vyloženie a vynesenie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. |
1.2. Predmet zákazky je financovaný z nenávratných finančných prostriedkov Európskej únie. |
1.3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
1.4. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
2. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy: |
2.1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy: |
2.1.1. názov tovaru, typ, obchodné meno, resp. obchodná značka, prípadne vyjadrenie Dodávateľa, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, |
2.1.2. funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, a to z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností, |
2.1.3. rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre). |
2.2. V prípade, ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov podľa bodu 2.1 tejto zmluvy, kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na ich doručenie. |
2.3. Kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu 2.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak Dodávateľ v lehote podľa bodu 2.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. že ekvivalentný tovar nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov Objednávateľa |
a súčasne kontaktná osoba Objednávateľa vyzve Dodávateľa (elektronicky alebo poštou) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov. |
2.4. Ak Dodávateľ nedodrží náhradnú lehotu podľa bodu 2.2 tejto zmluvy na predloženie dokumentov alebo v tejto lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a je oprávnený od nej odstúpiť. |
2.5.Objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov Objednávateľa. Ekvivalent však musí mať minimálne porovnateľné, alebo lepšie technické parametre. |
2.6. V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný Objednávateľom. Po predložení dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, môže Dodávateľ tento produkt dodať len po odsúhlasení Objednávateľom. |
2.7. Objednávateľ posúdi Dodávateľom predložené dokumenty do 3 pracovných dní odo dňa doručenia všetkých požadovaných náležitostí a oznámi Dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. |
2.8. Dodávateľ sa zaväzuje, že umožní výkon kontroly/auditu zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných platných a účinných právnych predpisov SR a právnych aktov EÚ, najmä zákona č. 292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a Zmluvy o NFP. |
2.8.1. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: |
a) Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky a ním poverené osoby, |
b) Ministerstvo financií Slovenskej republiky a ním poverené osoby, |
c) Úrad vládneho auditu, |
d) Protimonopolný úrad Slovenskej republiky, |
e) Kontrolné orgány Európskej únie, |
f) Výbor pre vnútorný audit a vládny audit |
g) Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky; |
h) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov. |
2.9. Objednávateľ požaduje dostupnosť výrobcom autorizovaného záručného a pozáručného servisu na území SR. |
2.10. Zmluva, ktorá bude automaticky zverejnená v Centrálnom registri zmlúv (CRZ) nadobudne účinnosť až po kontrole na Riadiacom orgáne. |
2.11. Účinnosť zmluvy uzavretej cez elektronické trhovisko a spolufinancovanej z fondov EÚ je naviazaná na výsledky kontroly predmetného VO zo strany RO/NO. Ak výsledok predmetnej kontroly VO nebude kladný, nie je splnená podmienka nadobudnutia účinnosti zmluvy v súlade so Všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. To znamená, že k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom stane účinnou. |
3. Termín a miesto realizácie dodávky: |
3.1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14: 00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
3.2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
3.3. V prípade zistenia vady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má Dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový, rovnakých parametrov. |
3.4. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky Objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke Objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa. |
3.5. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa. |
4. Fakturácia: |
4.1. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi na adresu sídla uvedenú v čl. I. ods.1.1 tejto zmluvy, z dôvodu financovania predmetu zmluvy z nenávratných finančných príspevkov z fondov EÚ. |
4.2. Dodávateľ je povinný uvádzať na ním vystavovaných faktúrach číslo tejto zmluvy a nasledovné údaje: |
a) názov operačného programu a prioritná os; číslo výzvy; názov a ID kód projektu; číslo zmluvy o poskytnutí NFP; |
b) - osoby oprávnené konať za zmluvné strany a ich funkcie; - právne formy zmluvných strán, resp. zápis v príslušnom registri; názvy bánk, v ktorých majú zmluvné strany vedené účty (ak tento údaj nebude uvedený v článku I Zmluvy); - číslo účtu, resp. IBAN (ak tento údaj nebude uvedený v článku I Zmluvy); - IČ DPH (ak je tento údaj relevantný; ak tento údaj nebude uvedený v článku I Zmluvy). |
4.3. Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a zároveň názov projektu, ID kód projektu. V prípade, že faktúra bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, Objednávateľ je oprávnený ju vrátiť a Dodávateľ je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť, doplniť alebo vystaviť novú. V takomto prípade sa preruší lehota jej splatnosti a nová 30 – dňová lehota splatnosti začne plynúť prevzatím nového, resp. upraveného daňového dokladu. |
4.3. Údaje uvedené bode 4.2. a) Objednávateľ doplní Dodávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
5. Reklamácia: |
5.1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
5.2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša Dodávateľ v plnom rozsahu. |
6. Odstúpenie od zmluvy: |
6.1. Táto zákazka je spolufinancovaná z fondov EÚ. Objednávateľ má právo odstúpiť od tejto zmluvy bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov v prípade, že ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi Objednávateľom a Dodávateľom a výsledky administratívnej finančnej kontroly Poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov alebo iných postupov. |
6.2. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
6.3. Objednávateľ pripúšťa ekvivalentný produkt, ktorý má plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov Objednávateľa, a to za podmienok uvedených v bode 2.5 a 2.6 tejto zmluvy. V prípade porušenia uvedených zmluvných podmienok je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy v súlade s bodom 2.4 tejto zmluvy. |
6.4. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
6.5. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa. |
Jesenná 5, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
27.07.2020 08:00 — 07.08.2020 14:00
1,00 bal
4 612,01
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.05.2020 08:16
29.05.2020 10:00
29.05.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.05.2020 15:03 - Vstupná ponuka | 4 612,01 | € | Cena s DPH |
25.05.2020 14:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 610,01 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: