00166197
Štatistický úrad Slovenskej republiky
Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK
46326138
Váš Komfort s. r. o.
Štúrova 16, Pezinok, 90203, SVK
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb v administratívnych budovách
upratovacie služby, čistiace služby
Služba, Tovar
1. Plochy určené na upratovanie v administratívnej budove č. 1 (objekt č. 1)
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb, hygienických potrieb v administratívnej budove č. 1 (objekt č. 1) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Upratovaná plocha celkom | m2 | 7858 | ||
Suterén - sklady | m2 | 325 | ||
Prízemie - kancelárske priestory | m2 | 133 | ||
Prízemie - schody, chodby, vestibuly | m2 | 310 | ||
Prízemie - sociálne zariadenia a kuchynky | m2 | 46 | ||
Prízemie - ostatné priestory | m2 | 25 | ||
1. poschodie - kancelárske priestory | m2 | 406 | ||
1. poschodie - rokovacie miestnosti | m2 | 12 | ||
1. poschodie - sklady | m2 | 15 | ||
1. poschodie - schody, chodby, vestibuly | m2 | 310 | ||
1. poschodie - sociálne zariadenia a kuchynky | m2 | 28 | ||
1. poschodie - ostatné priestory | m2 | 75 | ||
2. poschodie - kancelárske priestory | m2 | 438 | ||
2. poschodie - sklady | m2 | 25 | ||
2. poschodie - schody, chodby, vestibuly | m2 | 175 | ||
2. poschodie - sociálne zariadenia a kuchynky | m2 | 35 | ||
2. poschodie - ostatné priestory | m2 | 204 | ||
3. poschodie - kancelárske priestory | m2 | 452 | ||
3. poschodie - sklady | m2 | 91 | ||
3. poschodie - schody, chodby, vestibuly | m2 | 193 | ||
3. poschodie - sociálne zariadenia a kuchynky | m2 | 37 | ||
3. poschodie - ostatné priestory | m2 | 90 | ||
4. poschodie - kancelárske priestory | m2 | 446 | ||
4. poschodie - rokovacie miestnosti | m2 | 15 | ||
4. poschodie - sklady | m2 | 46 | ||
4. poschodie - schody, chodby, vestibuly | m2 | 152 | ||
4. poschodie - sociálne zariadenia a kuchynky | m2 | 37 | ||
4. poschodie - ostatné priestory | m2 | 189 | ||
5. poschodie - kancelárske priestory | m2 | 550 | ||
5. poschodie - rokovacie miestnosti | m2 | 55 | ||
5. poschodie - sklady | m2 | 15 | ||
5. poschodie - schody, chodby, vestibuly | m2 | 219 | ||
5. poschodie - sociálne zariadenia a kuchynky | m2 | 59 | ||
5. poschodie - ostatné priestory | m2 | 5 | ||
6. poschodie - kancelárske priestory | m2 | 590 | ||
6. poschodie - sklady | m2 | 16 | ||
6. poschodie - schody, chodby, vestibuly | m2 | 200 | ||
6. poschodie - sociálne zariadenia a kuchynky | m2 | 40 | ||
6. poschodie - ostatné priestory | m2 | 5 | ||
7. poschodie - kancelárske priestory | m2 | 548 | ||
7. poschodie - rokovacie miestnosti | m2 | 55 | ||
7. poschodie - sklady | m2 | 25 | ||
7. poschodie - schody, chodby, vestibuly | m2 | 201 | ||
7. poschodie - sociálne zariadenia a kuchynky | m2 | 40 | ||
7. poschodie - ostatné priestory | m2 | 5 | ||
8. poschodie - kancelárske priestory | m2 | 573 | ||
8. poschodie - rokovacie miestnosti | m2 | 95 | ||
8. poschodie - sklady | m2 | 34 | ||
8. poschodie - schody, chodby, vestibuly | m2 | 174 | ||
8. poschodie - sociálne zariadenia a kuchynky | m2 | 39 | ||
8. poschodie - ostatné priestory | m2 | 5 | ||
9. poschodie - kancelárske priestory | m2 | 0 | ||
9. poschodie - ostatné priestory | m2 | 36 | ||
Výťahy | ks | 3 |
2. Plochy určené na upratovanie v administratívnej budove č. 2 (objekt č. 2)
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb, hygienických potrieb v administratívnej budove č. 2 (objekt č. 2) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Upratovaná plocha celkom | m2 | 3292 | ||
Suterén - sklady | m2 | 205 | ||
Suterén - schody, chodby, vestibuly | m2 | 40 | ||
Suterén - sociálne zariadenia a kuchynky | m2 | 25 | ||
Suterén - ostatné priestory | m2 | 50 | ||
Prízemie - kancelárske priestory | m2 | 390 | ||
Prízemie - sklady | m2 | 50 | ||
Prízemie - schody, chodby, vestibuly | m2 | 207 | ||
Prízemie - sociálne zariadenia a kuchynky | m2 | 37 | ||
Prízemie - ostatné priestory | m2 | 201 | ||
1. poschodie - kancelárske priestory | m2 | 280 | ||
1. poschodie - rokovacie miestnosti | m2 | 51 | ||
1. poschodie - schody, chodby, vestibuly | m2 | 112 | ||
1. poschodie - sociálne zariadenia a kuchynky | m2 | 46 | ||
2. poschodie - kancelárske priestory | m2 | 360 | ||
2. poschodie - rokovacie miestnosti | m2 | 50 | ||
2. poschodie - schody, chodby, vestibuly | m2 | 55 | ||
2. poschodie - sociálne zariadenia a kuchynky | m2 | 62 | ||
3. poschodie - kancelárske priestory | m2 | 159 | ||
3. poschodie - rokovacie miestnosti | m2 | 37 | ||
3. poschodie - kinosála | m2 | 253 | ||
3. poschodie - schody, chodby, vestibuly | m2 | 78 | ||
3. poschodie - sociálne zariadenia a kuchynky | m2 | 30 | ||
3. poschodie - ostatné priestory | m2 | 93 | ||
4. poschodie - kancelárske priestory | m2 | 68 | ||
4. poschodie - rokovacie miestnosti | m2 | 81 | ||
4. poschodie - schody, chodby, vestibuly | m2 | 84 | ||
4. poschodie - sociálne zariadenia a kuchynky | m2 | 28 | ||
4. poschodie - ostatné priestory | m2 | 160 | ||
Výťahy | ks | 1 |
3. Požadované práce a ich periodicita
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb, hygienických potrieb |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
ADMINISTRATÍVNE PRIESTORY - kancelárie, zasadacie a rokovacie priestory | |
Denné práce: | |
- zametanie resp. vysávanie podlahy - podľa druhu krytiny | |
- umytie drevenej, laminátovej, PVC alebo keramickej podlahy s použitím čistiaceho prostriedku na určenú podlahu | |
- vyprázdnenie, mechanické čistenie odpadových košov a nádob (podľa potreby výmena sáčkov) | |
- vyprázdnenie skartovačiek (v prípade potreby) | |
- transport odpadov na určené miesto | |
- utretie prachu na vodorovných plochách do výšky 120 cm | |
- utretie prachu na predmetoch: stolové lampy, telefónne aparáty, počítače, tlačiarne a ostatná administratívna technika | |
- vyleštenie všetkých zrkadlových a sklenených plôch | |
- čistenie a umývanie stolov v zasadacích a rokovacích priestoroch (v prípade potreby) | |
Práce 1x týždenne: | |
dôkladná dezinfekcia podláh, vrátane ťažko prístupných miest, umytím s použitím dezinfekčného prostriedku bez obsahu chlóru | |
- umytie a dezinfekcia vodorovných plôch do výšky 120 cm s použitím dezinfekčného prostriedku bez obsahu chlóru | |
- vysávanie čalúnených stoličiek a kresiel a pod. v kanceláriách (v prípade potreby častejšie) | |
- čistenie zvislých plôch dverí z oboch strán, nábytku z čelných strán, dezinfekcia na miestach častého dotyku (napr. kľučky, vypínače) s použitím dezinfekčného prostriedku bez obsahu chlóru | |
- utretie prachu na zariadeniach miestnosti, napr. rámy obrazov, vrchné plochy skríň a pod. do výšky 200 cm | |
Práce 1x mesačne: | |
- ometanie pavučín | |
- vlhké utretie všetkých dostupných vodorovných plôch na skriniach | |
- vlhké utretie prachu na rámoch obrazov a hasiacich prístrojoch | |
- očistenie kožených alebo kože podobných a umývateľných plôch sedacieho nábytku | |
Práce 1 x za polrok | |
- očistenie radiátorov | |
- utieranie prachu zo svietidiel | |
- umytie a ošetrenie nábytku vhodným prípravkom | |
- očistenie stien s perforovaným povrchom vysávaním | |
- umytie okien z vnútornej strany | |
- umytie otvárateľných okien z oboch strán | |
SOCIÁLNE ZARIADENIA – kúpeľne, WC, sprchy a priestory vyžadujúce si osobitnú hygienu | |
Denné práce: | |
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob, resp. výmena sáčkov | |
- transport odpadov na určené miesto | |
- dôkladné umytie a následná dezinfekcia umývadiel, vodovodných batérií, WC, pisoárov, vaní, spŕch, výleviek, kľučiek a vypínačov s využitím dezinfekčných prostriedkov bez obsahu chlóru | |
- odstránenie škvŕn a vlhké utretie dverí a keramických obkladov s použitím dezinfekčných prostriedkov v bezprostrednej blízkosti vody | |
- umytie a dezinfekcia zvislých obkladov stien v toaletách a v okolí pisoárov do výšky 120 cm | |
- leštenie zrkadiel, odstránenie škvŕn z odkladacích poličiek, nerezových doplnkov v sociálnych priestoroch (smetné koše, zásobníky toaletného papiera, sušičov rúk) | |
- doplnenie spotrebného materiálu a hygienických potrieb | |
Práce 1 x týždenne: | |
- umytie zvislých plôch dverí z oboch strán a zárubní | |
- umytie a dezinfekcia zvislých obkladov stien do výšky 200 cm | |
Práce 1 x mesačne: | |
- dôkladné čistenie spodkov umývadiel, sifónov odpadových rúr WC z vonkajšej strany s použitím vhodných čistiacich prostriedkov a dezinfekcie | |
Práce 1 x za polrok: | |
- očistenie radiátorov | |
- utieranie prachu zo svietidiel | |
KUCHYNKY | |
Denné práce | |
- čistenie kuchynských liniek, drezov, kuchynských batérií a obkladov | |
- zametanie resp. vysávanie podlahy - podľa druhu krytiny | |
- umytie zvislých plôch medzi linkového priestoru | |
- umytie drevenej, laminátovej, PVC alebo keramickej podlahy s použitím čistiaceho prostriedku na určenú podlahu | |
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob, resp. výmena sáčkov | |
- utretie prachu na predmetoch: mikrovlnné rúry, varné kanvice | |
- vyčistenie všetkých zrkadlových a sklenených plôch | |
- umytie mikrovlnných rúr zvnútra | |
Práce 1 x týždenne | |
- dôkladná dezinfekcia podláh, vrátane ťažko prístupných miest, umytím s použitím dezinfekčného prostriedku bez obsahu chlóru | |
- umytie a dezinfekcia vodorovných plôch do výšky 120 cm s použitím dezinfekčného prostriedku bez obsahu chlóru | |
- umytie zvislých plôch dverí z oboch strán, zárubní, kľučiek a čelných strán kuchynskej linky | |
- dôkladná dezinfekcia kuchynských liniek, drezov a kuchynských batérií | |
- odstránenie prípadných pavučín zo stien | |
Práce 1 x za mesiac | |
- umytie všetkých zvislých a vodorovných plôch do výšky 200 cm | |
- očistenie umelých a živých kvetov | |
Práce 1 x za polrok | |
- umytie okien z vnútornej strany | |
- umytie otvárateľných okien z oboch strán | |
VSTUPNÉ PRIESTORY, VRÁTNICA, SCHODY, CHODBY, VÝŤAHY | |
Denné práce: | |
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob, resp. výmena sáčkov | |
- transport odpadov na určené miesto | |
- zametanie resp. vysávanie podlahy - podľa druhu krytiny | |
- zabezpečenie čistoty exteriérových schodísk a priľahlej plochy pred vstupnými priestormi | |
- umytie drevenej, laminátovej, PVC alebo keramickej podlahy s použitím čistiaceho prostriedku na určenú podlahu | |
utretie prachu na vodorovných plochách do výšky 120 cm | |
- odstránenie škvŕn z presklených dverí vo vstupnom priestore a na schodiskách | |
- čistenie interiéru výťahov - umytie podlahy, madiel, zrkadiel | |
Práce 1 x týždenne: | |
- dôkladná dezinfekcia podláh, vrátane ťažko prístupných miest, umytím s použitím dezinfekčného prostriedku bez obsahu chlóru | |
- umytie a dezinfekcia vodorovných plôch do výšky 120 cm s použitím dezinfekčného prostriedku bez obsahu chlóru | |
- umytie zvislých plôch: dvere z oboch strán, zárubne, kľučky, čelné strany nábytku | |
- čistenie škvŕn z dverí kľučiek, vypínačov, madiel na schodoch | |
- dezinfekcia výťahov (ovládacie panely, madlá) s použitím dezinfekčného prostriedku bez obsahu chlóru | |
Práce 1 x mesačne: | |
- umytie všetkých zvislých a vodrovných plôch do výšky 200 cm | |
- ometanie pavučín | |
- vlhké utretie prachu na rámoch obrazov, hasiacich prístrojoch, umelých a živých kvetoch | |
- vysávanie čalúnených sedacieho nábytku a očistenie kožených resp. umývateľných plôch sedacieho nábytku | |
- umývanie dverí a zárubní vhodným prípravkom | |
Práce 1 x polročne: | |
- očistenie radiátorov | |
- utieranie prachu zo svietidiel | |
- umytie okien z vnútornej strany | |
- umytie otvárateľných okien z oboch strán | |
ARCHÍVNE, SKLADOVÉ PRIESTORY A KINOSÁLA | |
Práce 1 x mesačne: | |
- zametanie resp. vysávanie podlahy - podľa druhu krytiny | |
- umytie drevenej, laminátovej, PVC alebo keramickej podlahy s použitím čistiaceho prostriedku na určenú podlahu | |
- umytie zvislých plôch: dvere z oboch strán, zárubne, kľučky | |
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob, resp. výmena sáčkov (podľa potreby) | |
- transport odpadov na určené miesto (podľa potreby) | |
- utretie prachu na vodorovných plochách do výšky 200 cm | |
- utretie prachu na zariadeniach požiarnej bezpečnosti |
4. Špecifikácia čistiacich prostriedkov
|
|
---|---|
Funkcia |
Čistiace prostriedky použité na plnenie predmetu zákazky |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
vrecia do košov z polyetylénu, farba čierna, min 30 mikrónov, rozmer: 60 x 72 cm resp. 60 l, 25 ks/rolka perforovaná | |
saponát na podlahy zloženie: neiónové a aniónové povrchovo aktívne látky< 5%(50g/kg)(EC232-483-0)(EC 500-234-8)EDTA a jej soli < 5%(50/kg)(EC200-573-9)Methylisothiazolinone, voda (napr. AJAX) | |
čistiaci prostriedok na sklo s rozprašovačom, ktorý umožňuje nanášať prostriedok vo forme aktívnej stabilnej peny priamo na čistené miesto, kde sa dlhšie udrží na povrchu, nesteká a vďaka tomu pôsobí na nečistoty dlhšiu dobu. Zloženie: aniónové tenzidy, parfum (napr. CLIN) | |
čistiaci prostriedok na toalety, hustý gél, na všetky baktérie, odstránenie vodného kameňa, zloženie: chlórnan sodný 4,5g/100g, < 5% bieliace činidlo na báze chlóru(chloran sodný), neiónové a katiónové povrchovo aktívne látky, mydlo a parfum (napr. DOMESTOS) | |
tekutý krémový abrazívny čistiaci prípravok (tekutý prášok), zloženie: neiónové a aniónové povrchovo aktívne látky< 5%, mydlo, parfum, Benzisothiazolinone, Geraniol (napr. CIF) | |
multifunkčný čistiaci sprej na odstránenie prachu s antistatickým účinkom na kov, drevo, sklo a elektroniku. Vytvára lesk bez šmúh. Zloženie: 5-15% alifatické uhľovodíky, < 5% neiónové povrchovo aktívne látky (napr. PRONTO) | |
účinný prípravok na dezinfekciu vody a povrchov, likvidáciu baktérií, rias (napr. SAVO) | |
univerzálny čistiaci a dezinfekčný prostriedok bez chlóru. Účinok: antibakteriálny a fungicídny podľa normy EN 13697, virucídny proti Herpes simplex podľa normy NTF 72-180, chrípkový vir Influenza A (H7N1) podľa normy EN 14476, dermatologicky testovaný, zloženie: didecyl (dimethyl) ammoniumchlorid 5,10³mg/kg, < 5%neiontové a < 5% katiónové povrchovo aktívne látky, parfum (napr. SANYTOL) | |
odstraňovač vodného kameňa, špiny a hrdze na nerez, sklo, plast, keramiku, mosadz a meď. Zloženie: min 5% neiónové a amfotérne povrchovo aktívne látky, fosfáty, parfum, kyselina fosforečná ES 231-633-2, kyselina amidosírová ES 226-218-8 (napr. PULIRAPID) | |
intenzívny čistič na kožu, čistenie hlboko do pórov všetkých druhov kože i plnoanilínové farbené kože (napr. HG) | |
WC blok závesný gélový, Závesný plastový košík do WC s dvojzložkovou gélovou náplňou pre hygienickú čistotu a sviežu vôňu. Hygienický čistič s antibakteriálnymi prísadami a dlhotrvajúcou vôňou (napr. BREF) | |
čistič rúr a mikrovlniek : účinný prostriedok na čistenie rúr odstraňuje organické pripáleniny a mastnotu, zloženie: <5 % aniónový tenzid, <5 % amfoterický tenzid, <5 % EDTA, <5 % hydroxid sodný, Methylchloroisothiazolinone, Methyl isothiazolinone, 500 ml (napr. GRIL PUR TOTAL) | |
tekutý koncentrovaný odmasťovací a čistiaci prostriedok na tvrdé umývateľné povrchy so zníženou penivosťou. Zloženie: etoxylované (>C16) alkyloxyalkanaminy dlhého reťazca, pyrofosforečnan draselný etrabazický– ES 230-785-7, kationaktivne tenzidy, ethoxylovaný alkohol C12–C15 – ES 500-195-7. Biodegrabilita 90 %. 5 l (napr. FLOORSAN) | |
tablety do pisoárov, obsahuje reakčný produkt benzénsulfónovej kyseliny, 4-C10-13-sek-alkyl. deriváty a 4-metyl- benzénsulfónovej kyseliny a hydroxidu sodného, N-/hydroxyetyl/ amidy C12-18-nasýtených a C18- nenasýtených kyselín. 1 kg (napr. FIXINELA) | |
Uvádzané označenia, značky a typy čistiacich prostriedkov sú uvádzané iba príkladmo, poskytovateľ môže použiť aj ekvivalentné výrobky, ktoré spĺňajú v rovnakej, resp. vyššej miere požiadavky objednávateľa. | |
Miera použitia: používanie čistiacich prostriedkov, ktorým bola udelená environmentálna značka EÚ pre čistenie tvrdých povrchov alebo iné príslušné environmentálne značky typu I podľa normy EN ISO 14024, ktoré sú vnútroštátne alebo regionálne úradne uznané v členských štátoch - pri aspoň 50 % čistiacich úlohách v rámci zákazky. |
Názov |
Obe administratívne budovy sú lokalizované v jednom meste, vzdialené od seba cca 15 km. |
1. PLATOBNÉ PODMIENKY: |
1.1 V cene sú zahrnuté všetky akékoľvek náklady poskytovateľa spojené so zabezpečovaním, riadením a kontrolou upratovacích služieb, s dopravou, vrátane dodávky hygienických potrieb, čistiacich a dezinfekčných materiálov, čistiacich prostriedkov, pracovných pomôcok, potrebnej techniky pre kvalitný výkon služieb, ako aj mzdy a odvody zamestnancov a iné náklady poskytovateľa. |
1.2 Poskytovateľ sa zaväzuje zaslať v lehote do troch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis ceny pre jednotlivé budovy v rozsahu: cena za 1 pracovný deň na objekt č.1 bez DPH a s DPH, cena za objekt č. 2 bez DPH a s DPH. Všetky ceny uvádza zaokrúhlené na dve desatinné miesta. |
1.3 Úhrada dohodnutej ceny sa uskutoční na základe mesačnej faktúry, ktorú vystaví poskytovateľ. Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu. V prípade neúplnej alebo nepresne vystavenej faktúry objednávateľ nie je povinný ju uhradiť. Rovnako mu v takomto prípade neplynie lehota splatnosti faktúry. |
1.4 Faktúra bude obsahovať samostatne cenu pre objekt č. 1 a objekt č. 2, a to v rozsahu počtu pracovných dní a ceny za pracovný deň za každý objekt. Objednávateľovi začne plynúť lehota splatnosti až dňom doručenia riadne a úplne vystavenej faktúry. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
1.5 Úhrada faktúry sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na účet poskytovateľa. Platobná povinnosť objednávateľa sa považuje za splnenú v deň, kedy bude z jeho bankového účtu poukázaná príslušná platba na účet poskytovateľa. Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy. |
1.6 V prípade, ak poskytovateľ nezabezpečí upratovanie riadne (t. j. v súlade s touto zmluvou), vzniká objednávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 500 eur za každý deň, v ktorom došlo k porušeniu povinnosti poskytovateľa. |
1.7 Zaplatením zmluvných pokút nie sú dotknuté nároky zmluvných strán na náhradu škody podľa § 373 a nasl. Obchodného zákonníka. |
2. POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN: |
2.1 Poskytovateľ sa zaväzuje: |
2.1.1 Vykonávať práce v čase dohodnutom s objednávateľom v pracovných dňoch od 14:00 hod do 19:00 hod. |
2.1.2 Poskytovateľ bude zabezpečovať upratovacie a čistiace služby vlastnými čistiacimi zariadeniami (vysávače, a pod.), pracovnými pomôckami (rebrík, metly, mopy, vedrá, handry, rukavice, wc kefy, vrecia do košov, a pod.) a vlastnými čistiacim a dezinfekčnými potrebami. Tieto zariadenia bude udržiavať v čistom a bezchybnom stave, bez zápachov. Zariadenia budú v súlade s legislatívnymi požiadavkami na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a ochranu pred požiarmi. |
2.1.3 Poskytovateľ na vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb zabezpečí čistiace a hygienické potreby, ktoré zodpovedajú minimálnym požiadavkám na tieto prostriedky uvedeným v časti 4 "Špecifikácia čistiacich prostriedkov", a ktoré budú zároveň spĺňať minimálne požiadavky z environmentálneho hľadiska. |
2.1.4 Používať bezchybné prostriedky, materiály, stroje a zariadenia, ktoré vylučujú poškodenie čistených objektov alebo zdravie zamestnancov, príp. tretích osôb nachádzajúcich sa v objektoch objednávateľa. |
2.1.5 Chrániť majetok objednávateľa pred poškodením, zničením a odcudzením. V prípade poškodenia majetku je poskytovateľ povinný uviesť tento do pôvodného stavu na svoje náklady. Ak to nebude možné, potom sa poskytovateľ zaväzuje nahradiť objednávateľovi škody, ktoré mu svojou činnosťou spôsobil. |
2.1.6 Vymenovať ku dňu účinnosti zmluvy a do troch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy odoslať objednávateľovi údaje a kontakty na zodpovedného zástupcu, ktorý ho bude v rámci zmluvy vo vzťahu k objednávateľovi zastupovať a ktorý bude zodpovedný za kontakt s objednávateľom (zodpovedného zástupcu poskytovateľa). |
2.1.7 Zabezpečiť vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb prostredníctvom svojho upratovacieho personálu, ktorý bude spoľahlivý, bezúhonný, odborne a zdravotne spôsobilý. Ručí za skutočnosť, že má s poskytovanými zamestnancami uzavretú riadnu pracovnú zmluvu alebo dohodu o vykonaní práce, a že sa jedná o osoby bezúhonné. Bezúhonnosť zamestnancov preukazuje výpisom z registra trestov, nie starším ako 3 mesiace v lehote do troch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
2.1.8 Poskytovateľ predloží objednávateľovi pred začatím poskytovania služby zoznam stálych zamestnancov a v prípade zastupovania aj zoznam zastupujúcich zamestnancov. Uvedený zoznam musí vždy odsúhlasiť zodpovedná osoba za objednávateľa. V prípade akýchkoľvek zmien musí poskytovateľ uvedený zoznam aktualizovať a dať zodpovednej osobe za objednávateľa vždy odsúhlasiť, a to najneskôr v deň vykonanej zmeny. Spolu so zoznamom zastupujúcich zamestnancov musí poskytovateľ predložiť objednávateľovi k nahliadnutiu doklad o ich bezúhonnosti, t.j. výpis z registra trestov nie starší ako 3 mesiace. |
2.1.9 Poskytovateľ sa zaväzuje v prípade výpadku zamestnancov z dôvodu PN, OČR a pod. zabezpečiť okamžitú náhradu. |
2.1.10 Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, že jeho zamestnanci neumožnia na miesto výkonu práce prístup osobám, ktoré nie sú poskytovateľom na vykonávanie predmetu zmluvy určené. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, oprávňujúce objednávateľa okamžite od zmluvy odstúpiť. |
2.1.11 Zamestnanci poskytovateľa sú povinní vykonávať predmetné služby podľa pokynov zodpovedného zástupcu poskytovateľa, prípadné požiadavky zodpovednej osoby objednávateľa budú riešené cestou zodpovedného zástupcu poskytovateľa. |
2.1.12 Poskytovateľ zabezpečí na vlastné náklady vyškolenie zamestnancov v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi, ako aj školenie v oblasti hygienických predpisov. |
2.1.13 Poskytovateľ sa zaväzuje odovzdať všetky predmety, ktoré možno považovať za stratené, a ktoré nájdu zamestnanci na mieste výkonu práce, osobe určenej objednávateľom. |
2.1.14 Poskytovateľ a jeho zamestnanci sú povinní bezodkladne oznámiť zodpovednej osobe objednávateľa všetky zistené chyby, nedostatky a škody na zariadeniach a vybavení na mieste výkonu práce. Osoba zodpovedná za oznamovacie skutočnosti podľa predchádzajúcej vety zo strany poskytovateľa je zodpovedným zástupcom poskytovateľa. |
2.1.15 Poskytovateľ sa zaväzuje dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, najmä protipožiarne a bezpečnostné predpisy, zohladňujúce špecifiká miesta výkonu práce, ako aj iné predpisy objednávateľa. Pre dodržanie zodpovednosti uvedenej v predchádzajúcej vete objednávateľ zabezpečí oboznámenie poskytovateľa o týchto dokumentoch. |
2.1.16 V prípade, že zamestnanci poskytovateľa opakovane (aj menej závažne) porušia pracovnú disciplínu, alebo dobré mravy v súvislosti s výkonom predmetu zmluvy, poskytovateľ sa zaväzuje týchto zamestnancov vymeniť do troch pracovných dní, a to odo dňa, v ktorom sa dozvedel (buď pri vykonávaní vlastného dohľadu nad upratovacími prácami a čistiacimi službami alebo prostredníctvom objednávateľa) o skutočnostiach zakladajúcich povinnosť podľa tejto zmluvy. |
2.1.17 Poskytovateľ zodpovedá za to, že jeho zamestnanci budú dodržiavať zásady slušného správania a nenarušovania plnenia pracovných úloh zamestnancov objednávateľa. |
2.1.18 Poskytovateľ označí svojich zamestnancov označením firmy (logo), umiestnenom na viditeľnom mieste pracovného oblečenia. Pracovný odev svojich zamestnancov bude poskytovateľ udržiavať v čistote. |
2.1.19 Poskytovateľ nie je oprávnený plniť záväzky zmluvy prostredníctvom iných osôb (subdodávateľov). |
2.1.20 Poskytovateľ je povinný oznámiť zodpovednej osobe objednávateľa všetky skutočnosti, ktoré môžu mať vplyv na zmenu pokynov objednávateľa a ktoré sa poskytovateľovi stali známe v súvislosti s plnením záväzkov. |
2.1.21 Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečovať všetky administratívno-organizačné činnosti spojené s plnením záväzkov vyplývajúcich zo zmluvy. |
2.1.22 Poskytovateľ je povinný zabezpečiť prostredníctvom svojho zodpovedného zástupcu pravidelnú kontrolu svojich zamestnancov, ako aj pravidelnú kontrolu kvality nimi vykonávanej práce. |
2.1.23 Poskytovateľ vedie v každom z objektov objednávateľa (pre každý objekt zvlášť) knihu upratovania, kde zaznamenáva najmä osobné údaje o zamestnancovi, ktorý upratovanie vykonával v rozsahu meno a priezvisko, čas v ktorom táto osoba upratovanie vykonávala s uvedením počtu hodín výkonu služby. Záznamy v knihe upratovania podliehajú potvrdeniu zo strany objednávateľa. |
2.1.24 Poskytovateľ zodpovedá za škody na majetku, nachádzajúcom sa v priestoroch objednávateľa, preukázateľne spôsobené jeho zamestnancami. |
2.1.25 Poskytovateľ je povinný na písomnú výzvu objednávateľa v lehote 24 hodín odstrániť všetky nedostatky identifikované objednávateľom pri výkone predmetu tejto zmluvy. |
2.1.26 Poskytovateľ ručí za to, že jeho zamestnanci nebudú otvárať skrine a ostatný kancelársky nábytok a nebudú žiadnym spôsobom manipulovať a oboznamovať sa s písomnosťami, zariadením a vybavením (počítače, tlačiarne, faxy, skenery, telefóny a pod.), ktoré sa nachádzajú v mieste výkonu práce, nad rozsah vykonávania dohodnutej predmetnej služby. |
2.1.27 Porušenie týchto povinností (uvedených v bode 1.22) sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, oprávňujúce objednávateľa okamžite od zmluvy odstúpiť. |
2.2 Objednávateľ sa zaväzuje: |
2.2.1 Objednávateľ sa zaväzuje bezplatne poskytnúť poskytovateľovi studenú, teplú vodu a elektrickú energiu potrebnú pre plnenie predmetu tejto zmluvy |
2.2.2 Objednávateľ sa zaväzuje najneskôr tri pracovné dni pred začiatkom poskytovania služieb vyplývajúcich z tejto zmluvy oboznámiť zodpovedného zástupcu poskytovateľa s internými predpismi, ktorých dodržiavanie vyžaduje od poskytovateľa |
2.2.3 Sprístupniť pre vykonanie upratovacích prác všetky predmetné priestory. Objednávateľ zabezpečí, aby miesto výkonu práce bolo sprístupnené zamestnancom poskytovateľa vo vopred dohodnutom termíne v pracovných dňoch v čase od 14:00 hod do 19:00 hod. |
2.2.4 Vymenovať ku dňu účinnosti zmluvy a do troch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy odoslať poskytovateľovi údaje a kontakty zodpovednú osobu, ktorá bude oprávnená kontrolovať plnenie práv a povinností podľa zmluvy a ktorá bude zodpovedná za kontakt s poskytovateľom vo veciach upratovania a čistenia objektu (zodpovedného zástupcu objednávateľa). |
2.2.5 Zabezpečiť pre poskytovateľa vo svojich priestoroch riadne uzamykateľnú miestnosť na uskladnenie pracovných pomôcok, čistiacich prostriedkov, hygienických potrieb a primerané priestory, ktoré budú slúžiť na prezliekanie zamestnancov poskytovateľa. |
2.2.6 Objednávateľ je oprávnený vyjadriť sa k jednotlivým zamestnancom vykonávajúcim upratovanie. V odôvodnených prípadoch má objednávateľ právo žiadať výmenu zamestnanca a poskytovateľ je povinný vykonať výmenu osoby v lehote do 3 dní od doručenia písomnej požiadavky objednávateľa. |
2.2.7 Objednávateľ zabezpečí poskytovateľovi priestor na sústredenie komunálneho odpadu, ktorý vznikne pri plnení predmetu zmluvy. Poskytovateľ je povinný riadiť sa pritom pokynmi zodpovednej osoby objednávateľa. Za odvoz komunálneho odpadu zodpovedá objednávateľ. |
2.2.8 Objednávateľ je oprávnený na výkon pravidelnej kontroly odbornosti výkonu služby, kvality upratovania, použitých čistiacich a hygienických potrieb, kontrolu čistoty upratovacích pomôcok, kontrolu používania OOPP, kontrolu pracovného odevu z hľadiska čistoty, a značenia, a to prostredníctvom poverenej osoby. Zistené nedostatky objednávateľ písomne oznámi poskytovateľovi a poskytovateľ je povinný nedostatky odstrániť v lehote 24 hodín |
3. ZODPOVEDNOSŤ A POISTENIE: |
3.1 Poskytovateľ zodpovedá za všetky škody, ktoré spôsobia jeho zamestnanci pri plnení predmetu zmluvy v mieste výkonu práce. Poskytovateľ v takomto prípade uhradí objednávateľovi spôsobenú škodu. |
3.2 Poskytovateľ je povinný v lehote troch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi originál poistnej zmluvy alebo jej úradne overenú kópiu ktorej predmetom je poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri poskytovaní upratovacích a čistiacich služieb, pričom platnosť poistnej zmluvy musí byť minimálne po dobu trvania zmluvy uzatvorenej s dodávateľom. |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
01.07.2020 00:00 — 28.02.2021 23:59
1,00 zákazka
109 560,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.05.2020 16:37
29.05.2020 10:00
29.05.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.05.2020 17:08 - Vstupná ponuka | 109 560,00 | € | Cena s DPH |
29.05.2020 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 84 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: