• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.05.2020 13:24
  •    Predkladanie ponúk
    19.05.2020 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2020 08:35

Detail zákazky Z202010048

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.05.2020 13:24
  •    Predkladanie ponúk
    19.05.2020 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2020 08:35

Základné údaje

Z202010048

OF-212730

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4688489

Objednávateľ

332038

Mesto Veľké Kapušany

Sídl. L. N. Tolstého 1, Veľké Kapušany, 07901, SVK

Dodávateľ

31734553

NORWIT SLOVAKIA, spol. s r. o

Hraničná 2A/4533, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zlepšenie kvality ovzdušia a životného prostredia nákupom čistiaceho zariadenia pozemných komunikácií

Čistiace zariadenie pozemných komunikácií

  • 34144430-1 - Zametacie vozidlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zametací, umývací a čistiaci stroj
Funkcia
Čistenie miestnych komunikácií, zníženie prašnosti ciest a zber odpadu z ciest a komunikácií
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celková hmotnosť stroja kg 4700 5300
Celková dĺžka s prednou zametacou jednotkou mm 3700 4000
Šírka bez spätných zrkadiel mm 1300
Výška bez majáka mm 2100
Rázvor mm 2150
Objem zásobníka na odpad m³ 2
Sací výkon m³/h 12900
Šírka zametania s dvomi kefami mm 2400
Sacia dýza hĺbka mm 190
Sacia dýza šírka mm 530
Priemer sacieho potrubia mm 250
Priemer kief mm 900
Objem zásobníka čistej vody l 290
Objem zásobníka recyklovanej vody l 230
Objem motora cm³ 3500
Výkon motora kW 55 60
Pojazdová rýchlosť km/h 40 50
Pracovná rýchlosť stroja km/h 15
Počet kief ks 2
Počet miest na sedenie v kabíne ks 2
Výsypná výška mm 1100 1400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet miest na sedenie 2 (šofér a spolujazdec)
Vznetový 4-valcový motor áno
Palivo motora Diesel
Emisie pevných častíc PM 10 úroveň 4 hviezdičky
Emisná norma TIER IV / STAGE V / EU6
Systém riadenia 2 alebo 4 kolesá v pracovnom móde
Predné brzdy kotúčové
Zadné brzdy hydraulické
Klimatizácia áno
Príprava na GPS áno
Handsfree áno
12 V zásuvka áno
MP3, USB, SD, Bluetooth rádio áno
Príprava na záznamové GPS áno
Kamera na sacej dýze áno
Zadná cúvacia kamera áno
Potenciometrom nastaviteľný tlak kief áno
Potenciometrom nastaviteľná rýchlosť otáčania kief áno
Nastavenie sklonu kief z kabíny áno
Pravostranné riadenie áno
Vysokotlaková pištoľ s 5m hadicou áno
Vodná prípojka na záhradnú hadicu áno
Nezávislý proporčný ventil pre kropenie sacej dýzy a kief áno
LED denné svietenie áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane sprevádzkovania  a odskúšania na mieste plnenia.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, nesmie to byť ani predvádzacie vozidlo.
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu A. Oblasť: OCHRANA OVZDUŠIA , Činnosť A3: Podpora projektov zameraných na zlepšenie kvality ovzdušia prostredníctvom adaptačných opatrení, najmä v oblastiach riadenia kvality ovzdušia. Financovať sa bude v rámci žiadosti o poskytnutie dotácie z envirofondu.
Zmluva nadobudne účinnosť až po jej odsúhlasení a schválení riadiacim orgánom poskytovateľa dotácie, po vydaní správy z kontroly a poskytnutí dotácie.
Účinnosť zmlúv uzavretých cez EKS, ktoré budú spolufinancované z dotácie, je naviazaná na výsledky kontroly predmetného VO zo strany poskytovateľa. Ak výsledok predmetnej kontroly VO nebude pozitívny, nie je splnená podmienka pre  nadobudnutie účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami EKS. Z uvedeného dôvodu je potrebné upozorniť  na skutočnosť, že k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom stane účinnou.
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 180 dní od výzvy objednávateľa na dodanie predmetu zákazky. Výzva objednávateľa bude zaslaná dodávateľovi až po kladnom odsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom dotácie - po vydaní správy z kontroly.
Dodávateľ v lehote do 7 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy doručí verejnému obstarávateľovi presnú technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru (s uvedením výrobcu a presného typového označenia) spolu s fotografiami a katalógovým listom.
Nesplnenie povinnosti podľa bodu 12 týchto Osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a má za následok právo objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.
Dodávateľ je špecificky vo vzťahu k Tovaru povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie;
Čistiaci stroj musí spĺňať platné podmienky prevádzky po pozemných komunikáciách v SR.
V prípade nedodržania technických parametrov a vlastností predmetu zákazky, ktoré stanovil objednávateľ , považuje sa takéto porušenie za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť bez nároku na akúkoľvek finančnú náhradu za náklady spojené s jeho dodaním.
V kúpnej cene musí byť zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky v zmysle technickej špecifikácie vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác (transport predmetu kúpy do miesta dodania, odskúšanie vozidla, odovzdanie dokladov na riadne užívanie a všetky priame a nepriame náklady súvisiace s predmetom zákazky) a záručný servis.
Záručná doba začína plynúť odo dňa dodania predmetu zákazky, t.j. odo dňa protokolárneho prevzatia predmetu zákazky. Objednávateľ je povinný oznámiť dodávateľovi vady na predmete zákazky bez zbytočného odkladu po tom, čo vady zistil. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej súčasti odstrániť, má objednávateľ právo na jej bezplatné, včasné a riadne odstránenie.
Objednávateľ nie je povinný prevziať predmet zákazky, ak by predmet zákazky mal vady, ktoré bránia v riadnom užívaní predmetu zákazky.
Dodávateľ musí byť autorizovaným predajcom značky predstavujúcej plnenie predmetu zmluvy a autorizovaným poskytovateľom servisných služieb, t.j. s certifikátom od výrobcu a certifikovanými servisnými technikmi.
Predávajúci začne vykonávať servisné služby v čo najkratšom termíne, podľa jeho kapacitných možností, pričom nástup na ohlásenú poruchu stroja zabezpečí najneskôr do 48 hod. (v prac. dňoch) od telefonického nahlásenia poruchy stroja, ak tomu nebránia nepredvídateľné okolnosti, ktoré nedokáže ovplyvniť.
V prípade že servisná oprava si vyžaduje návštevu servisného autorizovaného strediska je podmienkou, že najbližšie autorizované servisné stredisko je vo vzdialenosti menšej ako 250 km.
Štandardné servisné prehliadky predpísané výrobcom a opravy menšieho charakteru sa zabezpečujú pojazdnými servisnými vozidlami s certifikovanými servisnými technikmi s certifikátom od výrobcu.
V prípade ekvivalentu musia byť dodržané identické alebo lepšie technické parametre a úžitkové a kvalitatívne vlastnosti.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronické trhoviska (OPET).
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronické trhoviska (OPET).
Predávajúci je povinný presný termín a čas dodania predmetu zákazky oznámiť Kupujúcemu písomne (elektronicky alebo poštou) minimálne 5 pracovných dní vopred tak, aby Kupujúci zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb za prevzatie predmetu zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

síd.l. L.N. Tolstého č 1, Veľké Kapušany, Michalovce, Košický, Slovenská republika

28.05.2020 06:00 — 30.11.2020 12:00

1,00 ks

157 206,60

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.05.2020 13:24

19.05.2020 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.05.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 276
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.05.2020 14:31 - Vstupná ponuka 157 206,54 € Cena s DPH
18.05.2020 14:03 - Najvýhodnejšia ponuka 149 527,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS