30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
43959954
KORAKO, s. r. o.
Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK
Hygienické potreby - dezinfekcia
hygienické potreby, dezinfekcia, čistenie, utierka, mydlo, gél, čistič, sprej, prostriedok
Tovar, Služba
1. Hygienické potreby - dezinfekcia
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1. Antibakteriálny gél účinný dezinfekčný (biocídny) roztok na ruky, rukavice a povrchy (kľučky, zábradlia, batérie a podobne) na báze potravinárskeho etanolu 65% a telu vlastnej kyseliny mliečnej s glycerínom, s baktericídnym, virocídnym, fungicídnym účinkom. Zložením šetrný k pokožke a vhodným na časté použitie. Produkt bezoplachový. Rýchly dezinfekčný účinok. Balenie: 75 - 80 ml | kus | 22000 | ||
1.2. Antibakteriálny gél účinný dezinfekčný (biocídny) roztok na ruky, rukavice a povrchy (kľučky, zábradlia, batérie a podobne) na báze potravinárskeho etanolu 65% a telu vlastnej kyseliny mliečnej s glycerínom, s baktericídnym, virocídnym, fungicídnym účinkom. Zložením šetrný k pokožke a vhodným na časté použitie. Produkt bezoplachový. Rýchly dezinfekčný účinok. Balenie: 300 ml s dávkovačom | kus | 1500 | ||
1.3. Mydlo toaletné tuhé antibakteriálne na umývanie rúk, s účinnou antibakteriálnou ochranou, ničí 99 % baktérií, balenie: 90 - 100 g | kus | 350 | ||
1.4. Mydlo tekuté antibakteriálne na bežné umytie rúk, balenie: 500 ml | kus | 520 | ||
1.5. Mydlo tekuté antibakteriálne, na bežné umytie rúk, balenie: 5 litrov | kus | 200 | ||
1.6. Univerzálny čistiaci prostriedok, vysoko účinný koncentrovaný kvapalný dezinfekčný a umývací prípravok odstraňujúci 99,9 % baktérií, vírusov a nežiadúce pachy, balenie: 1 liter, napr. Dezol PRIM alebo ekvivalent | kus | 240 | ||
1.7. Dezinfekčný sprej kvapalný, koncentrovaný prípravok na dezinfekciu, účinný proti baktériám, mikroskopickým, kvasinkovým i vláknitým hubám a vírusu HIV, balenie: 350 ml sprej, napr. Incidin M Spray Extra alebo ekvivalent | kus | 220 | ||
1.8. Dezinfekčný sprej, účinný dezinfekčný prípravok s baktericídnym, virocídnym, fungicídnym a s odmasťujúcim účinkom, určený na ošetrovanie a čistenie pevných povrchov na pracovisku, ako sú pracovné dosky a stoly, drezy a vodovodné batérie, podlahy a obklady, sanitárne zariadenia, zábradlia, kľučky, telefóny, odpadkové koše a podobne. Povrch po aplikácií ostáva suchý a bez šmúh. Eliminácia pachov. Produkt neoplachový vyrábaný z potravinárskeho etanolu. Ošetrovaný povrch vhodný na styk s potravinami. Balenie: 500 ml sprej s dávkovačom, napr. SANYTOL alebo ekvivalent | kus | 740 | ||
1.9. Dezinfekčný a fungicídny prostriedok, vysoko účinný koncentrovaný kvapalný dezinfekčný a umývací prípravok na báze aktívneho chlóru odstraňujúci plesne, baktérie a nežiadúce pachy, balenie: 1 liter, napr. DEZI PRIM alebo ekvivalent | kus | 120 |
Názov |
I. ZMLUVA: |
1. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na 1 mesiac od momentu jej uzavretia. |
II. CENA: |
1. Objednávateľ požaduje predložiť zmluvnú cenu za množstvá tovarov uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti. Vzorec výpočtu zmluvnej ceny: súčin množstva a jednotkových cien tovarov podľa podpoložiek č. 1.1 až 1.9. uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti. Dodávateľ určí zmluvnú cenu tak, že vynásobí všetky uvedené množstvá tovarov svojimi jednotkovými cenami (v štruktúre ceny bez/s DPH) zmluvy a následke takto získané čiastkové ceny spočíta. |
2. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 2 dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre každú položku uvedenú v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti (tzn. podpoložky č. 1.1. až 1.9.) uvedie: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu spolu bez DPH, cenu spolu s DPH. Zmluvná cena (cena celkom) v cenovej kalkulácii musí byť v súlade so Zmluvnou cenou uvedenou v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
3. Zmluvná cena, ceny spolu za jednotlivé položky a jednotkové ceny tovarov uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy (kompletizácia, dodávka tovaru, doprava a vykládka do určených priestorov v miestach plnenia, dodanie návodov určeného výrobcom na použitie tovaru a množstevné zľavy) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
4. Jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené na štyri (4) desatinné miesta, ceny spolu a zmluvná cena budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
5. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
6. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH. |
III. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA: |
1. V prípade ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k tovaru, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky za cenu vykazujúcu znaky neprimeranej nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie podmienok zmluvy a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
IV. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY: |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a zároveň predloží e-mailovú adresu pre zasielanie objednávok. |
2. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi presné adresy plnenia (39 miest plnenia v rámci celého územia SR) s kontaktnými osobami v miestach plnenia do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
3. Táto zmluva sa bude plniť na základe čiastkových výziev, t. j. objednávok vystavených objednávateľom, ktorých maximálny počet počas obdobia trvania zmluvy bude štyri (4). Cena objednávky sa určí súčtom cien za jednotlivé položky v objednávke, ktoré budú stanovené ako súčin jednotkových cien a množstva tovaru. |
4. Konkrétne množstvá a druhy tovarov špecifikované v tejto zmluve budú uvedené spolu s konkrétnymi miestami plnenia objednávateľom v jednotlivých objednávkach vystavených v súlade s podmienkami upravenými v tejto zmluve. |
5. Objednávky bude objednávateľ zasielať dodávateľovi e-mailom na e-mailovú adresu ktorú dodávateľ oznámil objednávateľovi v súlade s bodom 1. článku IV. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY časti Osobitných požiadaviek na plnenie. Dodávateľ sa zaväzuje potvrdiť každú objednávku objednávateľa vyhotovenú a doručenú v súlade s touto zmluvou, bez zbytočného odkladu, najneskôr však do dvoch (2) dní odo dňa jej doručenia. Neakceptovanie objednávky zo strany dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie povinností dodávateľa vyplývajúcich z tejto zmluvy. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje potvrdiť prijatie každej objednávky doručením e-mailu s textom „potvrdzujem objednávku č. ........“ objednávateľovi na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke. |
7. Lehota na dodanie tovaru je najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia objednávky objednávateľom, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Dodanie tovaru bude uskutočňované výhradne v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa od 8:00 do 13:00 hod. |
8. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním tovaru a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa (podľa miesta plnenia, ktorých kontakty poskytne objednávateľ v súlade s bodom 2 toho článku zmluvy ). V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
9. Objednávateľ je povinný v mieste plnenia tovar riadne prevziať a bez zbytočného odkladu potvrdiť dodávateľovi jeho prevzatie na samostatný doklad (dodací list) pre každé miesto plnenia, a to aj v prípade prepravy poštou, kedy je dodávateľ povinný odoslať príslušný potvrdený doklad objednávateľovi. |
10. Dodaný tovar alebo jeho časť môže objednávateľ odmietnuť prevziať, ak objednávateľ zistí preukázateľné vady dodaného tovaru, nedostatočnú kvalitu tovaru, rozdiel v množstve dodaného tovaru a zámenu tovaru v porovnaní s objednávkou objednávateľa. |
11. Dodávateľ na požiadanie poskytne objednávateľovi všetky podklady súvisiace s predmetom zmluvy, ako aj výsledky kvality, resp. atesty na dodaný tovar. Dodaný tovar musí byť v kvalite podľa stanovenej technickej špecifikácie uvedenej v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti. |
12. Dodávateľ je povinný vopred informovať objednávateľa o realizovaných akciách a mimoriadnych zľavách na tovar, ktorý je predmetom tejto zákazky/zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi tovar prednostne za akciové ceny a poskytnúť mu mimoriadne zľavy a iné zľavy. |
13. V prípade, ak počas platnosti zmluvy bude ukončená výroba tovaru uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti, dodávateľ je povinný ponúknuť objednávateľovi tovar s rovnakými, resp. vyššími kvalitatívnymi parametrami a vlastnosťami, aké mal tovar, ktorého výroba bola ukončená (ďalej len „náhradný tovar“). Cena náhradného tovaru nesmie byť vyššia ako cena pôvodného tovaru, ktorého výroba bola ukončená, resp. pri zmene kvantitatívnych parametrov (zmena veľkosti balenia) sa cena úmerne upraví. |
14. Zmeny tovarových položiek podľa predošlého bodu budú možné len na základe písomnej akceptácie objednávateľa navrhnutého náhradného tovaru zo strany dodávateľa. |
V. FAKTURÁCIA: |
1. Na jednotlivé plnenia objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
2. Úhrada ceny za jednotlivé čiastkové plnenia predmetu zmluvy, na základe písomných objednávok, bude realizovaná priebežne na základe samostatného daňového dokladu – faktúry. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy na základe jednotlivých objednávok, odsúhlasených a potvrdených oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
3. Faktúra musí obsahovať názvy a množstvá jednotlivých tovarov, jednotkové ceny, ceny spolu za jednotlivé položky a celkovú fakturovanú sumu za jednotlivé druhy tovaru. Prílohou faktúry bude/ú kópia/e dodacieho/dodacích listu/listov potvrdených objednávateľom v jednotlivých miestach plnenia alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru. |
4. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne objednávateľa. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore v formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
6. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude predávajúci zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 2 dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
7. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení nesk. predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotou splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
8. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
VI. OSOBITNÉ USTANOVENIA: |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018 Z. z. za predpokladu, že požadované údaje je možné overiť |
v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné |
zmluvné podmienky", Čl. XVIII ,,Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť ,,Trhový poriadok", Čl. IV ,,Dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
3. V prípade, ak dodávateľ bude dodávať objednávateľovi tovar v súlade s možnosťou predloženia ekvivalentov uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti, predloží objednávateľovi do 2 dní od uzavretia tejto zmluvy zoznam ekvivalentných tovarov. Zoznam ekvivalentných tovarov musí obsahovať názov, typ/označenie tovaru (napr. obchodné meno, značku/ výrobcu) a technickú špecifikáciu jednotlivých položiek ekvivalentných tovarov. |
4. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
5. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
6. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
22.05.2020 08:00 — 19.06.2020 13:00
1,00 cena celkom
71 880,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.05.2020 08:00
20.05.2020 09:00
20.05.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.05.2020 08:42 - Vstupná ponuka | 71 880,00 | € | Cena s DPH |
20.05.2020 08:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 70 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: