00610411
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK
44801777
TOWDY s. r. o.
Planckova 4, Bratislava, 85101, SVK
Tonery do tlačiarní
Tonerové náplne
Tovar, Služba
1. Tonery do tlačiarní
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
CF 283 A | ks | 5 | ||
CE 285 A | ks | 10 | ||
CF 230X (s čipom) | ks | 45 | ||
CF 226 A | ks | 10 | ||
HP CF217A black (s čipom) | ks | 5 | ||
CE 505 X | ks | 2 | ||
CF 232A originálny valec | ks | 1 | ||
Q2612 A | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
tonery a optické valce HP | kompatibilné, nie repasované !!! |
Názov |
V cene je zahrnuté: balenie, naloženie, dovoz na miesto určené objednávateľom a likvidácia spotrebovaného materiálu. |
Tonery budú dodané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením. |
Objednávateľ nie je povinný prevziať tonerové náplne, ktoré majú zjavné vady vrátane poškodenia obalu. Vadou sa rozumie aj dodanie takého množstva tonerových náplní, ktoré nezodpovedná objednávke alebo ak tonerové náplne nespĺňajú technické vlastnosti a osobitné požiadavky na plnenie uvedené v zmluve. |
Zaručenie profylaktiky tlačiarne (multifunkčného zariadenia, kopírovacieho stroja) v prípade znečistenia zariadenia dodaným tonerom |
Dodávateľ zabezpečí bezplatnú výmenu tonerov, u ktorých sa zistí porucha pri ich nasadení do prevádzky po dobu 12 mesiacov od ich dodania |
Prevzatie zodpovednosti za opravu tlačiarne (multifunkčného zariadenia, kopírovacieho stroja) v prípade poruchy spôsobenej v súvislosti s použitím alternatívneho, kompatibilného (ekvivalentného) toneru je podmienené preskúmaním zariadenia servisným technikom dodávateľa, ak sa dodávateľ a objednávateľ nedohodnú inak. |
Identifikácia poruchy tlačiarne (multifunkčného zariadenia, kopírovacieho stroja) bude pre objednávateľa bezplatná v prípade zistenia poškodenia zariadenia chybou toneru (vysypanie toneru, znečistenie papiera, iná chyba toneru). |
V takom prípade sa dodávateľ zaväzuje opravu tlačiarne (multifunkčného zariadenia, kopírovacieho stroja) vykonať na vlastné náklady, ak sa s objednávateľom nedohodne inak. |
V prípade ak príčinou poruchy zariadenia nebola chyba toneru, môže si dodávateľ od objednávateľa účtovať primerané náklady na zistenie príčin poškodenia zariadenia. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržiavaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením. |
Objednávateľ preberá tovar podpisom písomného dodacieho listu, v ktorom sa uvedie najmä položkový súpis tovaru, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej tovar za objednávateľa. Tovar sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom príslušného dodacieho listu. |
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou príslušnej položky bez DPH, s DPH a potvrdený dodací list. |
Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúry je podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu. |
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný. |
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v zmysle platných obchodných podmienok Elektronického trhoviska. |
Názov
Tonery do tlačiarní
Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery
Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a neprodukuje sa tak stále viac a viac odpadov. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Renovované tonery sú výrobky od slovenského producenta pri dodržaní platných ISO noriem 9001 a ISO 14001 pre oblasť renovácie tonerových kaziet
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | tonery a optické valce HP | kompatibilné, nie repasované !!! |
Navrhnutá hodnota | tonery a optické valce pre zariadenia HP | repasované |
Vyrobené v rámci SR, testované a spĺňajúce ISO certifikáty. Pri kompatibilných sa na slovenský trh dostávajú čínske napodobneniny, ktoré napomáhajú k produkcii odpadov a nepodporujú ekológiu. Kvalita kompatibilných tonerových kaziet je nestála. Repasované tonery sú skvelou voľbou ako transparentne hospodáriť a zabezpečiť stálu kvalitu tlače.
Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
29.05.2020 14:00
82,00 ks
1 426,90
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.05.2020 11:31
19.05.2020 11:35
19.05.2020 11:50
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.05.2020 08:53 - Vstupná ponuka | 1 426,00 | € | Cena bez DPH |
18.05.2020 08:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 424,01 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: