• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.05.2020 10:49
  •    Predkladanie ponúk
    21.05.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.05.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.05.2020 11:50

Detail zákazky Z20209938

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.05.2020 10:49
  •    Predkladanie ponúk
    21.05.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.05.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.05.2020 11:50

Základné údaje

Z20209938

OF-212912

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4696457

Objednávateľ

30796482

Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou

Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup originálnych a repasovaných tonerov pre nové aj existujúce tlačiarne

tonery, náplne do tlačiarní, tlačiarne

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup originálnych a repasovaných tonerov pre nové aj existujúce tlačiarne
Funkcia
1. Originálne a repasované tonery, a spotrebný materiál do tlačiarní Hewlett Packard, OKI, Canon, Lexmark a Epson.
2. Originálne tonery a spotrebný materiál do tlačiarní sú vyrobené priamo výrobcom originálnych zariadení príslušnej značky, nové, zabalené v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené, nikdy nepoužité čo sa týka obalu aj obsahu. Originálne tonery spĺňajú ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a dobu archivácie.
3. Repasované tonery sú vyrobené z originálnych použitých kaziet s výmenou optického valca, stierok a ostatných dielov potrebných k zabezpečeniu tlače podľa štandardu udaného pôvodným výrobcom kazety /počet strán a funkčnosť/.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Repasovaný toner pre tlačiareň CANON - typ 718 BK ks 2
2. Repasovaný toner pre tlačiareň CANON - typ 718 C ks 2
3. Repasovaný toner pre tlačiareň CANON - typ 718 M ks 2
4. Repasovaný toner pre tlačiareň CANON - typ 718 Y ks 2
5. Repasovaný toner pre tlačiareň CANON - typ 728 ks 3
6. Repasovaný toner pre tlačiareň CANON - typ 726 ks 3
7. Repasovaný toner pre tlačiareň CANON - typ C-EXV 11 ks 1
8. Repasovaný toner pre tlačiareň CANON - typ C-EXV 14 ks 1
9. Repasovaný toner pre tlačiareň CANON - typ FX-10 ks 7
10. Repasovaný toner pre tlačiareň CANON - typ C-EXV 40 ks 8
11. HP originálny toner - typ 970 BK XL ks 2
12. HP originálny toner - typ 971 C XL ks 2
13. HP originálny toner - typ 971 M XL ks 2
14. HP originálny toner - typ 971 Y XL ks 2
15. HP originálny toner - typ CF214X ks 20
16. HP originálny toner - typ CF300A ks 3
17. HP originálny toner - typ CF301A ks 1
18. HP originálny toner - typ CF302A ks 1
19. HP originálny toner - typ CF303A ks 1
20. HP originálny toner - typ CF287X ks 15
21. HP originálny toner - typ CF226X ks 10
22. HP originálny toner - typ CF259X ks 10
23. HP originálny toner - typ 913A BK ks 2
24. HP originálny toner - typ 913A C ks 2
25. HP originálny toner - typ 913A M ks 2
26. HP originálny toner - typ 913A Y ks 2
27. Repasovaný toner pre HP - typ CF283X ks 10
28. Repasovaný toner pre HP - typ CE255X ks 7
29. Repasovaný toner pre HP - typ CE505X ks 1
30. Repasovaný toner pre HP - typ Q5949X ks 2
31. Repasovaný toner pre HP - typ Q7551X ks 1
32. Repasovaný toner pre HP - typ Q7553X ks 15
33. Repasovaný toner pre HP - typ Q2612A ks 80
34. Repasovaný toner pre HP - typ Q7570A ks 1
35. Repasovaný toner pre HP - typ CB436A ks 12
36. Repasovaný toner pre HP - typ CF230X ks 10
37. OKI originálny toner - typ 7131 ks 4
38. OKI originálny toner - typ 9460 BK ks 1
39. OKI originálny toner - typ 9460 C ks 1
40. OKI originálny toner - typ 9460 M ks 1
41. OKI originálny toner - typ 9460 Y ks 1
42. OKI originálny toner - typ ES 9160 ks 20
43. INÝ repasovaný toner - typ OKI 4191 ks 25
44. INÝ repasovaný toner - typ Lexmark 232 ks 1
45. INÝ repasovaný toner - typ EPSON C13S015337 (LQ-590) ks 1
46. INÝ repasovaný toner - typ Xerox 106R02773 ks 1
47. Spotrebný materiál - HP CF358A ks 1
48. Spotrebný materiál - HP CF359A ks 1
49. Spotrebný materiál - HP CF364A ks 1
50. Spotrebný materiál - HP CF365A ks 1
51. Spotrebný materiál - OKI 9160 DRUM DEV KIT-u (45009001 + 45008901 + 45108803) ks 4
52. Spotrebný materiál - OKI 01283601 ES4191 image drum ks 6
53. Spotrebný materiál - OKI 45456302 ES7131 image drum ks 2
54. Spotrebný materiál - OKI 45435104 ES7131 fuser ks 2
55. Spotrebný materiál - HP C1N58A ks 1
56. Spotrebný materiál - HP D7H14A ks 1
57. Spotrebný materiál - HP CF254A ks 5
58. Spotrebný materiál - HP B5L52A ks 8
59. Spotrebný materiál - HP L2718A ks 5
60. Spotrebný materiál - HP C1P70A ks 1
61. Spotrebný materiál - HP CF232A ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom rámcovej dohody je dodanie originálnych a repasovaných tonerov, a spotrebného materiálu, ktorých detailná špecifikácia je uvedená vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody (ďalej len „tovar“) na adresu miesta plnenia: Bratislava.
2. Presná adresa miesta plnenia a kontaktná osoba objednávateľa bude dodávateľovi oznámená do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody.
3. Pre potvrdenie zadanej špecifikácie objednávateľ požaduje do 5 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody dokladovať: Vyhlásenia výrobcu zariadení, že tonery sú v súlade s normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798 alebo ISO/IEC 24711 (v závislosti od typu tonera) alebo technickou normou ISO/IEC 11798. Potvrdenie musí byť vystavené výrobcom zariadení a na IČO dodávateľa a bude obsahovať záväzok výrobcu, alebo zástupcu výrobcu v danom regióne, že prostredníctvom úspešného uchádzača garantuje uvedené požiadavky.
3. a) Tonery musia mať ochranné známky výrobcu garantujúce nepoškodenie zariadenia pre ktoré sú určené. Ochranné známky sa musia nachádzať na každom tonery. Dodávateľ nesmie porušovať patentové práva vzťahujúce sa na takéto tonery. Nedodržanie týchto povinností zo strany dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody, ktoré oprávňuje objednávateľa odstúpiť od rámcovej dohody.
4. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom platných v Slovenskej republike.
5. Dodávateľ je povinný pri dodávke originálnych tonerov dodržať všetky podmienky pre originálne tonery uvedené v rámcovej dohode.
6. Dodávateľ je povinný zabezpečiť odber a ekologickú likvidáciu prázdnych tonerov. Náklady na odber a ekologickú likvidáciu prázdnych tonerov sú zahrnuté v kúpnej cene.
7. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru kompletne v zloženom stave.
8. Tovar musí byť dodaný v neotvorených baleniach, ktoré sú prelepené originálnou páskou výrobcu s nepoškodenými, neporušenými ochrannými prvkami, ktoré sú schválené výrobcami príslušných zariadení.
9. Objednávateľ požaduje predložiť certifikáty CE (vyhlásenie o zhode) potvrdené výrobcom, platné ISO certifikáty vystavené certifikačnou autoritou na úrovni 9001, 14001 do 10 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody.
10. Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť potvrdenie od výrobcu tovaru že je autorizovaným dodávateľom tovaru, a to v lehote 10 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody.
11. Všetky certifikáty a dokumenty požadované objednávateľom musia byť predložené v slovenskom jazyku.
12. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody predložiť objednávateľovi podrobný rozpočet všetkých tovarov, v ktorom bude detailne špecifikovaná kúpna cena jednotlivých tovarov a číslo účtu na úhradu faktúry. Kúpna cena bude uvedená bez dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) a v prípade, ak je dodávateľ platiteľom DPH, kúpna cena bude navýšená o aktuálnu sadzbu DPH.
13. Kúpna cena zahŕňa všetky náklady na tovar (poštovné, balné a iné) a dopravu až do miesta plnenia, vyloženie tovaru v mieste plnenia, taktiež náklady za odber a ekologickú likvidáciu prázdnych tonerov (ďalej len „kúpna cena“). Dodávateľ nie je oprávnený požadovať akúkoľvek inú úhradu za prípadné dodatočné náklady, ktoré mu v súvislosti s plnením jeho povinností podľa rámcovej dohody vznikli a ktoré nezahrnul do kúpnej ceny.
14. Dodávateľ garantuje objednávateľovi pevnú kúpnu cenu tovarov počas celej doby platnosti a účinnosti rámcovej dohody.
15. V prípade výmeny tovaru v rámci záručnej doby náklady na dopravu a všetky súvisiace poplatky zabezpečuje a hradí dodávateľ.
16. Celková cena za dodanie tovaru počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody nesmie prekročiť celkovú kúpnu cenu uvedenú v rámcovej dohode (ďalej len „celková kúpna cena“). Celková kúpna cena sa bude skladať zo súčtu kúpnych cien jednotlivých objednávok tovaru počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody.
17. Dodanie tovaru sa bude realizovať na základe objednávok. Objednávateľ pripúšťa čiastkové plnenie z rámcovej dohody. Na každé dodanie bude objednávateľom vystavená samostatná objednávka.
18. Objednávateľ je povinný zaslať objednávku dodávateľovi poštou. Objednávka bude obsahovať minimálne nasledovné položky: názov a typové označenie konkrétneho druhu objednávaného tovaru, množstvo objednaného tovaru, termín dodania, cenu tovaru, presnú adresu miesta plnenia, poverenú osobu pre prevzatie tovaru, číslo telefónu poverenej osoby a fakturačné údaje objednávateľa.
19. Celková cena za dodanie tovaru počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody nesmie prekročiť celkovú kúpnu cenu uvedenú v rámcovej dohode (ďalej len „celková kúpna cena“). Celková kúpna cena sa bude skladať zo súčtu kúpnych cien jednotlivých objednávok tovaru počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody.
20. Objednávateľ si vyhradzuje právo prostredníctvom objednávky objednať aj vyšší počet, alebo nižší počet jednotlivých druhov tovarov ako je uvedený v technickej a funkčnej špecifikácii predmetu rámcovej dohody v závislosti na aktuálnej potrebe a za predpokladu dodržania celkovej kúpnej ceny podľa rámcovej dohody. Objednávateľ nie je zaviazaný k odberu minimálneho množstva tovarov.
21. Dodávateľ je povinný nasledujúci pracovný deň po dni doručenia písomnej objednávky od objednávateľa, písomne potvrdiť objednávateľovi príjem a akceptáciu objednávky. V potvrdení a akceptácii objednávky dodávateľ uvedie presný termín dodania tovaru. Objednávka sa považuje dodávateľom za akceptovanú aj v prípade, ak márne uplynula lehota na akceptáciu objednávky v zmysle predchádzajúcej vety.
22. Dodávateľ je povinný dodať tovar do 10 pracovných dní odo dňa potvrdenia prijatia objednávky. Nedodanie tovaru v lehote uvedenej v rámcovej dohode bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, ktoré oprávňuje objednávateľa odstúpiť od rámcovej dohody.
23. Objednávateľ v deň dodania tovaru preverí, či je tovar dodaný v súlade s rámcovou dohodou a príslušnou objednávkou. Ak tovar nebude vykazovať vady a bude v súlade s rámcovou dohodou a objednávkou, objednávateľ potvrdí prevzatie tovaru svojim podpisom a odtlačkom pečiatky na dodacom liste.
24. Dodací list podpíšu obe zmluvné strany a bude obsahovať najmä popis a množstvo tovaru, čitateľné mená, priezviská a podpisy poverenej odovzdávajúcej osoby dodávateľa a poverenej preberajúcej osoby objednávateľa, pečiatku a dátum prevzatia tovaru.
25. Po podpísaní dodacieho listu oboma zmluvnými stranami, dodávateľ vyhotoví faktúru.
26. Faktúru za dodanie tovaru je dodávateľ povinný vystaviť do 10 pracovných dní od podpísania dodacieho listu oboma zmluvných stranami. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude podpísaný dodací list.
27. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy na kúpnu cenu. Úhrada za dodanie tovaru bude zrealizovaná bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa.
28. Dodávateľ alebo ním poverená špedičná služba musí vytvoriť pri dodávke tovaru (rozvoze) dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaného tovaru kontaktnou osobou objednávateľa, resp. osobou oprávnenou/poverenou na prevzatie tovaru.
29. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovné dni v čase od 8:00 do 14:30 hod.
30. Ak dodávateľ dodá tovar, ktorý nespĺňa akúkoľvek objednávateľom požadovanú minimálnu technickú, funkčnú a/alebo osobitnú požiadavku, objednávateľ si vyhradzuje právo tento tovar neprevziať. Objednávateľ písomne oznámi dôvod neprevzatia tovaru. Dodávateľ je následne povinný dodať tovar, ktorý spĺňa požadované minimálne požiadavky uvedené v technickej a funkčnej špecifikácii predmetu rámcovej dohody a v osobitných požiadavkách na plnenie v dodatočnej lehote určenej objednávateľom.
30. a) Ak dodávateľ nedodá tovar spĺňajúci kritériá podľa rámcovej dohody alebo príslušnej objednávky v dodatočnej lehote určenej objednávateľom, objednávateľ má právo odstúpiť od rámcovej dohody.
31. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa, povinnosti zo strany dodávateľa uvedenej v rámcovej dohode, sa považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody, ktoré oprávňuje objednávateľa od rámcovej dohody odstúpiť.
32. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobru určitú na obdobie 12 mesiacov od uzavretia rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Za deň vyčerpania finančného limitu sa považuje deň úhrady poslednej faktúry objednávateľom na účet dodávateľa, ktorou sa vyčerpá predmetný finančný limit, pričom zostatok nevyčerpaného finančného limitu bude nižší ako 15,00 eur bez DPH. O vyčerpaní finančného limitu a ukončení platnosti rámcovej dohody bude objednávateľ bezodkladne informovať dodávateľa.
33. Rámcovú dohodu možno ukončiť písomnou výpoveďou, odstúpením od rámcovej dohody ktoroukoľvek zo zmluvných strán alebo písomnou dohodou. Rámcovú dohodu je možné vypovedať v priebehu jej platnosti a účinnosti písomným prejavom ktorejkoľvek zmluvnej strany aj bez uvedenia dôvodu v dvojmesačnej výpovednej dobe, ktorá začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane.

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Nákup originálnych a repasovaných tonerov pre nové aj existujúce tlačiarne

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a neprodukuje sa tak stále viac a viac odpadov. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Renovované tonery sú výrobky od slovenského producenta pri dodržaní platných ISO noriem 9001 a ISO 14001 pre oblasť renovácie tonerových kaziet

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žellova 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

12,00 mesiac

25 967,10

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.05.2020 10:49

21.05.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.05.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 344
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.05.2020 07:49 - Vstupná ponuka 25 967,09 € Cena s DPH
21.05.2020 07:49 - Najvýhodnejšia ponuka 25 967,09 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS