• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.05.2020 09:11
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2020 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2020 10:30

Detail zákazky Z20209924

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.05.2020 09:11
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2020 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2020 10:30

Základné údaje

Z20209924

OF-213164

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4688417

Objednávateľ

00632406

Centrum sociálnych služieb - SLOVEN

Slavnica 68, Slavnica, 01854, SVK

Dodávateľ

36547654

BEGA, s.r.o.

PD, Lehota, 95136, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stoličky

banketové stoličky

  • 39112000-0 - Stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stoličky
Funkcia
sedenie, banketové stoličky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oceľový rám stoličky s hrúbkou steny mm 1,2
Rám stoličky so širším profilom mm 25
Šírka stoličky cm 40 45
Výška stoličky cm 90 95
Výška stoličky so sedadlom cm 47
Hrúbka sedadla cm 5,5
Nosnosť stoličky kg 110
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rám stoličky s charakteristického širšieho profilu 25x25mm, ktorý zaisťuje stabilitu a pevnosť stoličky pri jej používaní a zároveň dodáva stoličke elegantný vzhľad
Náter stoličky klasický práškový lak
Sedadlo je vyrobené z polyuretánovej peny, ktorá poskytuje komfort a pohodlie pri sedení
Operadlo stoličky je čalúnené
Operadlo stoličky je pohodlné a mäkké
Čalúnenie stoličky tkanina s vysokou odolnosťou proti oderu
Čalúnenie sedačky ľahko udržateľné, vystačí umytie vlhkou handričkou
Nohy stoličky musia byť vybavené chráničmi, ktoré zabraňujú poškriabaniu podláh a eliminujú hluk pri pohybe
Stoličky musia byť stohovateľné
Farebné prevedenie rámu stoličky zlaté
Farebné prevedenie stoličky červené, zelené dodávaľ musí predložiť vzorkovník
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presného názvu výrobku do 3  pracovných dní od účinnosti Zmluvy
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu obstarávania
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať min. 2 dni vopred dodanie tovaru
Predmet zákazky musí byť dodaný s požadovanými vlastnosťami, v bezchybnom stave
Dodávateľ dodá predmet zákazky v pracovnej dobe objednávateľa t.j. 7.00 hod - 15.00 hod.
Dodávateľ preukáže existujúcu certifikáciu tovaru vo formáte pdf. do 3 dní od uzatvorenia zmluvy
Splatnosť faktúry 30 dní
Záručná doba 3 roky
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slavnica 68, Slavnica, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

30.06.2020 14:00

200,00 ks

6 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.05.2020 09:11

20.05.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.05.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 248
 95
 11
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.05.2020 12:44 - Vstupná ponuka 6 000,00 € Cena s DPH
18.05.2020 13:58 - Najvýhodnejšia ponuka 4 680,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS