• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2020 17:44
  •    Predkladanie ponúk
    21.05.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.05.2020 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.05.2020 12:20

Detail zákazky Z20209885

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2020 17:44
  •    Predkladanie ponúk
    21.05.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.05.2020 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.05.2020 12:20

Základné údaje

Z20209885

OF-212954

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4696451

Objednávateľ

603295

Mestská časť Bratislava - Vrakuňa

Šíravská 7, Bratislava, 82107, SVK

Dodávateľ

52081061

HS technology s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Server

Server

  • 48820000-2 - Servery
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Server
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Server ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prevedenie: Tower, Chassis with up to 16, 2.5" Hot Plug Hard Drives, Procesor: 2x Intel® Xeon Silver 4208 2.1G 8C/16T, Pamäť: 4x 16GB RDIMM, 2666MT/s, Dual Rank, Pevne disky: 4 x 900GB 15K RPM SAS 12Gbps 512n 2.5in Hot-plug Hard Drive , 2 x 480GB SSD SATA Mix Use 6Gbps 512 2.5in Hot-plug AG Drive, min. 2500TBW, Radič pevných diskov: PERC H730P RAID Controller, 2Gb NV Cache, Adapter, Full Height, Optická mechanika: No Internal Optical Drive, Komunikácia: 2x Gigabit Ethernet, Embedded Systems Management: iDRAC9, Enterprise Server
Napájací zdroj: Dual, Hot-plug, Redundant Power Supply (1+1), min. 490W  Záruka: 60 mesiacov ProSupport and NBD Onsite Servis Server
Operačný systém: 2 x Windows Server Standard 2019, 16 Core, OEM (Celkovo 2 licencie, každá na 16 procesorových jadier) Server
RDS CALs : 5 x Windows Server Remote Desktop CAL 2019 OLP NL Gov per User Server
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo objednávateľa.
Dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ predloží vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Vlastný návrh na plnenie - dodávateľ predloží funkčnú a technickú špecifikáciu preukazujúcu splnenie minimálnych požadovaných parametrov podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky uvedenej v objednávkom, resp. opisnom formulári  s uvedením presného označenia tovaru výrobcom do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. Vlastný návrh na plnenie bude následne schválený/neschválený objednávateľom do 3 pracovných dní.
Pokiaľ sa v objednávkom, resp. opisnom formulári predmetu zákazky uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve vyššími parametrami (ďalej ako "ekvivalent"). Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky uvedenej v objednávkom, resp. opisnom formulári len po konzultácii a so súhlasom objednávateľa.
Požaduje sa dodať nový, nepoužívaný tovar, zabalený v neporušených originálnych obaloch výrobcu.
Vlastnícke právo k dodanému tovaru nadobúda objednávateľ jeho prevzatím od dodávateľa.
V celkovej cena predmetu zmluvy sú zahŕňa všetky priame aj nepriame náklady dodávateľa súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zmluvy.
Lehota dodania predmetu zmluvy je do 56 dní od uzavretia zmluvy.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a/ alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvodom pre udelenie negatívnej referencie.
Platba za plnenie bude uskutočnená bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry vystavenej dodávateľom.  Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený kontaktnou osobou objednávateľa. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti platného daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi po riadnom dodaní predmetu zmluvy.
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šíravská 7, Bratislava - mestská časť Vrakuňa, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

25.05.2020 00:01 — 20.07.2020 23:59

1,00 ks

12 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.05.2020 17:44

21.05.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.05.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 421
 57
 12
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.05.2020 19:24 - Vstupná ponuka 12 000,00 € Cena s DPH
21.05.2020 10:31 - Najvýhodnejšia ponuka 10 999,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS