• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2020 12:25
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2020 11:50

Detail zákazky Z20209855

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2020 12:25
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2020 11:50

Základné údaje

Z20209855

OF-213081

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4672409

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

41803523

Slavka Ivanová-Štýl

Sládkovičova 1970/12, Vranov nad Topľou, 09302, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prívesný vozík na prepravu zvierat

príves, vozík, preprava

  • 34223000-6 - Prívesy a návesy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prívesný vozík na prepravu zvierat
Funkcia
prívesný vozík na prepravu zvierat
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prívesný vozík na prepravu zvierat ks 1
Počet náprav ks 2
Počet kolies ks 4
Celková hmotnosť kg 2000 3499
Užitočná hmotnosť kg 1500
Rozmer pneumatík (šírka) mm 155
Ráfik pneumatík R " 13
Dĺžka nájazdových plošín so zabudovanými priečnymi protišmykovými záražkami m 1,4
Hrúbka podlahovej preglejky mm 15
Šírka bočnej plošiny cm 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálne vnútorné rozmery ložnej plochy d x š x v 4000 x 1700 x 1850 mm
Materiál podlahy vodovzdorná preglejka
Rám zváraný pozinkovaný áno
"V" oje áno
Ťažná guľová spojka áno
Oporné koliesko s držiakom áno
kolesá vedľa ložnej plochy áno
Strecha kovová
Bočné steny kovové v celej ploche áno
Farba svetlá šedá/pozink
Nájazdový brzdový systém áno
Príslušenstvo oporné koliesko, zakladací klin, zadná rampa, bočná rampa, rezerva, ručná brzda
2 uväzovacie krúžky v prednej zosilnenej stene áno
Šírka  zadnej rampy zodpovedá šírke ložnej plochy áno
Nájazdová plošina  (rampa )  výklopná  so zaisťovacími zadnými zábranami ložnej plochy áno
Bočné zábrany k nakladacej rampe so zaistením delené v pomere 1:1 áno
Bezprievanové vetranie v zadnej časti áno
Delenie ložnej plochy zábranou pozdĺžne alebo priečne na pántoch so zaistením áno
Upevnenie pántov skrutkami áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia určeného objednávateľom v mieste sídla objednávateľa.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, nepoškodeného a nerepasovaného tovaru.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre, úžitkové a funkčné vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 2  pracovné dni vopred .
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny .
Dodávateľ oznámi objednávateľovi obchodnú značku, typ ponúkaného vozidla a prídavných zariadení do 24 hod., resp.nasledujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy
Dodávateľ doručí objednávateľovi (elektronicky alebo poštou) do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy podklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a technických vlastností tovaru vrátanie podrobného vyobrazenia vozidla, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy
Prívesný vozík nemusí spĺňať prevedenie podľa obrazových príloh, foto je ilustračné, prevedenie musí zodpovedať opisu a byť odsúhlasené objednávateľom.
Požaduje sa dodať k vozidlu , technický preukaz, návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, servisnú knižku, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov, povinnú výbavu a vyhotovenie v zmysle zákona 106/2018 Z.z.
Požaduje sa, aby predmet zákazky spĺňal ďalšie, aj v tomto opise predmetu zákazky nemenované podmienky, vyplývajúce zo záväzných a platných a právnych noriem Slovenskej republiky a Európskej únie, vzťahujúce sa na predmet zákazky, ak sú podľa úpravy požadované.
V deň dodania predmetu zákazky musí byť vozidlo riadne prihlásené na slovenských evidenčných číslach vozidla, ako držiteľ bude v osvedčení o evidencii zapísaný objednávateľ a v TP musia byť zapísané všetky potrebné špeciálne vybavenia.
V kúpnej cene ja zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác (odskúšanie, odovzdanie dokladov na riadne užívanie a pod.)
Záručná doba na predmet zákazky je min. 24 mesiacov
Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný predmet kúpy bude spôsobilý na dohodnuté užívanie v súlade s jeho obvyklým určením a zachová si po túto dobu potrebné vlastnosti, vrátane plnej funkčnosti
Splatnosť faktúry do 30 dní  od doručenia
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

21.05.2020 08:00 — 19.06.2020 14:00

1,00 ks

8 508,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.05.2020 12:25

18.05.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.05.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 205
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.05.2020 10:57 - Vstupná ponuka 8 508,00 € Cena s DPH
18.05.2020 10:57 - Najvýhodnejšia ponuka 8 508,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS