• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2020 11:33
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2020 15:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2020 15:20

Detail zákazky Z20209843

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2020 11:33
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2020 15:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2020 15:20

Základné údaje

Z20209843

OF-213165

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4672393

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

36212466

Datacomp s.r.o.

Moldavská cesta II. 49/2413, Košice, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup notebooku

výpočtová technika, notebook

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 30213000-5 - Osobné počítače

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup notebooku
Funkcia
1. Dodávka nového, nepoužívaného notebooku vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, záruky a všetkých nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
2. Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný), nevystavovaný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, neopotrebovaný, netestovaný, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list...) v slovenskom jazyku. Nedodržanie týchto podmienok sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Notebook ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Prevedenie
1.1. Vyhotovenie konvertibilný
1.2. Materiál hliník
1.3. Farba zlatý hliník
2. Operačný systém Windows 10 Home 64-bit
3. Procesor
3.1. Model Intel Core i7-10510U
3.2. Počet jadier 4
3.3. Pamäť cache 8 MB
3.4. Frekvencia 1,80 - 4,90 GHz
4. Operačná pamäť
4.1. Veľkosť 16 GB RAM (16 na doske)
4.2. Typ pamäte RAM DDR4 - 2666MHz
5. Disk
5.1. Typ disku M.2 PCIe SSD
5.2. Kapacita disku 1000 GB
6. Mechanika bez mechaniky
7. Displej
7.1. Veľkosť 15,6" (39,62 cm)
7.2. Rozlíšenie FHD 1920x1080 px
7.3. Pomer strán 16:9
7.4. Povrch s ochranným sklom
7.5. Technológia IPS, Typ LCD
7.6. Podsvetenie LED
7.7. Dotykový áno
7.8. Svietivosť 500nits
8. Grafická karta
8.1. Model Intel Intel UHD Graphics
8.2. Popis pamäte zdieľaná
9. Porty
9.1. USB USB 3.1 2 x USB 3.1 Typ-C 2 x
9.2. Analógový audio výstup/vstup 1x
10. Bezdrôtové pripojenie
10.1. Bezdrôtové pripojenie WiFi
10.2. Podpora siete 802.11 ax
10.3. Podpora Bluetooth áno
11. Webová kamera áno
12. Vstupné zariadenie TouchPad
13. Klávesnica podsvietená SK + CZ
14. Numerická časť klávesnice áno
15. Čítačka odtlačkov prstov áno
16. Batéria technológia Lithium-Ion kapacita 51,0 Wh
17. Adaptér výkon 65 W
18. Rozmery v mm (ŠxHxV) 357,8 x 235,3 x 16,0
19. Hmotnosť max. 1,90 kg
20. Referenčný produkt napr. LENOVO Yoga C740 15, kód produktu: 81TD005BCK
21. V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu, tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. obchodný názov, technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru,
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne),
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien.
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty :
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a
2.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent vyhovuje požiadavkám objednávateľa, alebo
2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
5. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, záruka a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
7.  Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
8. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa.
9. Požaduje sa bezplatný autorizovaný záručný servis vykonávaný kvalifikovanými osobami a bezplatná údržba tovaru (práca a originálne, nepoužívané náhradné diely-pri vade podliehajúcej záruke) počas záručnej doby v cene zákazky. V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
10. Dodávateľ predloží dodací list, v ktorom bude uvedené sériové číslo tovaru.
11. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
12. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
13.Tovar bude dodaný najneskôr do 29.5.2020.
14. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
15. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
16. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kraskova 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

21.05.2020 08:00 — 29.05.2020 15:00

1,00 ks

1 260,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.05.2020 11:33

18.05.2020 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.05.2020 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 391
 23
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.05.2020 13:39 - Vstupná ponuka 1 249,99 € Cena s DPH
13.05.2020 22:01 - Najvýhodnejšia ponuka 1 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS