30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36466778
KRIDLA s.r.o
Mierova 94, Humenne, 06601, SVK
Jednorazový plastový riad
Jednorazový riad - miska, tanier, príbory
Tovar, Služba
1. Jednorázový plastový riad
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
položka č. 1 - lyžica plastová | balenie | 23 | ||
položka č. 2 - vidlička plastová | balenie | 23 | ||
položka č. 3 - nôž plastový | balenie | 23 | ||
položka č. 4 - tanier plastový | balenie | 23 | ||
položka č. 5 - miska na polievku | balenie | 23 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
položka č. 1 - lyžica plastová | 17 cm, balenie á 100 ks |
položka č. 2 - vidlička plastová | 17 cm, balenie á 100 ks |
položka č. 3 - nôž plastový | 17 cm, balenie á 100 ks |
položka č. 4 - tanier plastový | Tanier biely PP 22 cm, balenie á 100 ks |
položka č. 5 - miska na polievku | 0,5 l, balenie á 100 ks |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť rozklad ceny podľa jednotlivých položiek. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Dodávateľ do 3 pracovných dní oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky |
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia, recyklačného poplatku s DPH. |
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 2x faktúru Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 2x faktúru |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Tovar a faktúru požadujeme dodať na adresu miesta plnenia. |
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00 |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
19.05.2020 10:04 — 25.05.2020 10:04
115,00 balenie
321,77
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.05.2020 13:50
18.05.2020 08:30
18.05.2020 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.05.2020 16:55 - Vstupná ponuka | 321,00 | € | Cena bez DPH |
17.05.2020 21:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 317,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: