30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
48079707
WASCO - družstvo
Strojárenská 10, Valaská, 97646, SVK
Pranie a chemické čistenie
pranie a chemické čistenie
Služba
1. Pranie a chemické čistenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Pranie a chemické čistenie bielizne a ostatného sortimentu. |
Predmetom zákazky je pranie, chemické čistenie, sušenie, žehlenie, skladanie, skladovanie, doprava, viazanie, triedenie spojené s touto službou v zmluvnom období. |
Konečná cena vypraného a vyčisteného materiálu musí zahŕňať cenu za dovoz a odvoz materiálu, vlastné čistenie, sušenie, skladovanie, viazanie a triedenie podľa jednotlivých druhov materiálu. |
Poskytovateľ zabezpečí riadne dodržiavanie technologických postupov prania a chemického čistenia, vrátane triedenia podľa stupňa znečistenia a dôsledného žehlenia, ktoré zaručia dôkladné vyčistenie materiálu bez jeho poškodenia. |
Poskytovateľ je povinný dodržiavať ošetrovacie symboly na materiáloch, dbať na zodpovedný prístup pri manipulácii s materiálmi počas ich prania a chemického čistenia, dbať na kompletnosť a úplnosť materiálov. |
Pri čistení materiálov vyžadujúcich špeciálnu údržbu je potrebné vykonať súčinnosť medzi dodávateľom a objednávateľom v otázkach technologických postupov a poučenia manipulácie s jednotlivými materiálmi. |
Poškodený materiál poskytovateľ vytriedi. |
Vypraný a vyčistený materiál dodávateľ zabezpečí proti prašnosti ich zabalením do PVC alebo iným vhodným spôsobom. |
Poskytovateľteľ zabezpečí dovoz vypraného a vyčisteného materiálu objednávateľovi. |
Materiál po vypraní a vyčistení sa odovzdáva osobne objednávateľovi. |
Odovzdanie materiálu objednávateľ potvrdí na dvoch výtlačkoch dodacieho listu poskytovateľovi. |
Slovenské technické normy, ktoré majú väzbu pre pranie a chemické čistenie: STNENISO 3758; STNENISO 105-C06; STNENISO 105-C07; STNENISO 105-C08; STNENISO 105-C09; STNENISO 105-C09:2004/A1; STNENISO 105-C10; STNENISO 105-C12; STNENISO 105-C12:2006/OpravaAC; STNENISO 105-D01; STNENISO 105-D02; STNENISO 105-E01; STNENISO 105-E07; STNENISO 105-E08; STNENISO 105-E09; STNENISO 105-E11; STNENISO 105-E12; STNENISO 105-X11; STNENISO 15797; STNENISO 3175-1; STNENISO 3175-2; STNENISO 3175-3; STNENISO 3175-4 a STNEN 12241 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nohavice pracovné farebné ( kaki pre kuchárov, ÚT a pod.) | ks | 40 | ||
Blúza pracovná farebná ( kaki ) | ks | 40 | ||
Nohavice pracovné pre pilčíka | ks | 10 | ||
Bunda pracovná pre pilčíka | ks | 10 | ||
Obrus všetky druhy | ks | 230 | ||
Uterák | ks | 300 | ||
Utierka | ks | 200 | ||
Plachta | ks | 250 | ||
Povlak na prikrývku ( na paplón ) | ks | 100 | ||
Povlak na vankúš | ks | 100 | ||
Vankúš rôzny | ks | 10 | ||
Prikrývka prešívaná (paplón) | ks | 10 | ||
Vložka hygienická do stanu 65 | ks | 30 | ||
Vesta reflexná | ks | 50 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia: Martin |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to odo dňa nadobudnutia jej účinnosti do 30.11.2020, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Rozsah poskytovania služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
Dodávateľ pri plnení predmetu zmluvy bude používať len také zariadenia, pracie prostriedky a ďalšie prostriedky, ktoré vyhovujú platným všeobecne záväzným právnym predpisom SR a EÚ a normám SR a EÚ. |
Objednávateľ požaduje predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy rozpis jednotkových položiek s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre) a celkovú cenu bez DPH a s DPH. Ceny budú platné ako maximálne, cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa na poskytnutie služby v požadovanom rozsahu, kvalite, vrátane dopravy, balenia a pod. |
Dodanie služby bude prebiehať na základe telefonického dohovoru a objednávok zaslaných elektronicky po dobu trvania zmluvy alebo vyčerpania zazmluvneného limitu. Prípad, ktorý nastane skôr. Termíny na poskytnutie služby budú uvedené v jednotlivých objednávkach. |
Poskytovateľ musí bezodkladne písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje poskytnutie služby. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že do 5 pracovných dní od doručenia objednávky prevezme od objednávateľa špinavé prádlo na vyčistenie. |
Čiastkové plnenia budú prebiehať na základe prevzatia špinavého prádla, ku ktorému objednávateľ priloží súpis odovzdávaného prádla a následného doručenia čistého prádla spolu s dodacím listom dodávateľa, na ktorom budú uvedené počty jednotlivých druhov prádla s jednotkovými cenami a celková cena s DPH. Dodací list bude po prebraní prádla podpísaný určeným zamestnancom objednávateľa a bude tvoriť prílohu faktúry. |
Vypraný a vyčistený materiál dodávateľ zabezpečí proti prašnosti ich zabalením do PVC sáčkov alebo vriec. |
Cena za poskytnutie služby bude fakturovaná čiastočne podľa skutočne poskytnutého rozsahu služieb. Objednávateľ požaduje pred vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu objednávateľa a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Reklamácia: predmetom reklamácie bude zle vypraná, zamenená, praním poškodená (roztrhaná), neožehlená , znehodnotená (zafarbená) a chýbajúca bielizeň a textil, ako aj iné nedodržanie zmluvných podmienok, napr. termíny preberania bielizne a textilu. Objednávateľ si bude uplatňovať reklamáciu bezodkladne po zistení nedostatkov, maximálne do 7 dní od čiastkového plnenia, ktorého sa reklamácia týka. Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľa a objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť nasledovne: zle vyprané a zamenené prádlo do 2 pracovných dní, poškodené, znehodnotené a chýbajúce prádlo bude zo strany uchádzača nahradené prádlom z rovnakého materiálu, rozmerov a obdobnej farebnosti ako reklamované prádlo do 5 dní. Nevybavenie reklamácie v stanovenom termíne alebo prekročenie 100 ks celkového počtu reklamovaného prádla je považované za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne je považované za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
27.05.2020 11:19 — 30.11.2020 11:19
1,00 zákazka
900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
Zákazka vyhradená pre dodávateľov s priznaným postavením registrovaného sociálneho podniku alebo chráneného pracoviska alebo chránenej dielne alebo ktorí fungujú v rámci programu chránených pracovných miest.
12.05.2020 12:00
22.05.2020 11:06
22.05.2020 11:21
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.05.2020 09:28 - Vstupná ponuka | 899,20 | € | Cena bez DPH |
13.05.2020 09:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 899,20 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: