• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.05.2020 10:48
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2020 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2020 11:20

Detail zákazky Z20209747

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.05.2020 10:48
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2020 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2020 11:20

Základné údaje

Z20209747

OF-212822

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4672351

Objednávateľ

00634905

Dolnooravská nemocnica s poliklinikou MUDr. L. Nádaši Jégého Dolný Kubín

Nemocničná 1944/10, Dolný Kubín, 02601, SVK

Dodávateľ

00685852

Messer Tatragas, spol. s r.o.

Chalupkova 9, Bratislava, 81944, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Medicinálne a technické plyny

medicinálne plyny, technické plyny, medicinálny kyslík

  • 24111500-0 - Lekárske plyny
  • 24110000-8 - Technické plyny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Medicinálne a technické plyny
Funkcia
Dodávka medicinálnych a technických plynov v oceľových /tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách, nájom týchto fliaš a dodávky realizované vrátane dopravy na miesto odberateľa - DONsP Dolný Kubín.
Plyny dodávané pre účely zdravotníckeho zariadenia s nepretržitou prevádzkou podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kyslík medicinálny plynný 0,30 m3 F02P150 bar fľaša 15
Kyslík medicinálny plynný 1,61 m3 F10 P150 bar fľaša 65
Oxid uhličitý technický 20 kg fľaša 2
Oxid uhličitý medicinálny F10 7,5 kg fľaša 30
Oxid dusný medicinálny 7,5 kg F10 fľaša 10
Oxid dusný 37,5 kg F50 fľaša 10
Denný nájom fľaša oceľová 78(fliaš)*365(dní za rok) 28470
Prepravné fľaša oceľová fľaša 130
Poplatky súvisiace s dodaním fliaš fľaša 130
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávka medicinálnych, technických plynov v oceľových /tlakových/ fľašiach a iných tlakových nádobách podľa telefonického / písomného/ mailového / faxového objednania a umožniť objednávateľovi užívať dodané oceľové/tlakové fľaše  formou prenájmu.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú 12 mesiacov od uzatvorenia zmluvy, resp. do vyčerpania finančného limitu.
Objednávateľ bude množstvá jednotlivých plynov upresňovať na základe svojich potrieb prostredníctvom e-mailových objednávok, v ktorých bude uvedený požadovaný termín dodania, resp. v prípade nutnej potreby v daný pracovný deň počas lehoty plnenia zmluvy.
Množstvá zapožičaných fliaš a plynov sa môžu v priebehu doby plnenia zmluvy meniť podľa aktuálnej potreby a spotreby.
Dodávateľ je povinný dodávať fľaše označené číslom, prípadne čiarovým kódom, ktoré musí byť uvedené aj na dodacom liste.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách najneskôr do 2 pracovných dní od potvrdenia objednávky
Dodávateľ sa zaväzuje v prípade akútnej potreby dodať objednaný tovar najneskôr do 24 hodín od objednania.
Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
V prípade, že kupujúci obdržal faktúru, ktorá nezodpovedá požiadavkám daňového dokladu je oprávnený ju obratom vrátiť predávajúcemu za účelom doplnenia alebo vystavenia novej faktúry. Doplnená alebo novo vystavená faktúra je splatná 60 dní od jej nového doručenia.
Objednávateľ neposkytuje na predmet zmluvy preddavky ani zálohy.
V prípade nedodržania termínu lehoty plnenia zmluvy je objednávateľ oprávnený uplatniť u dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej kúpnej ceny predmetu plnenia denne.
Požaduje sa zaslať mailom položkovitý rozpis podľa predmetu zmluvy: ceny bez DPH, výšku DPH a cenu s DPH, výšku nájmu a poplatkov a to do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa -
-tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Právny úkon, ktorým budú požiadavky postúpené v rozpore s predchádzajúcou vetou bude neplatný v zmysle príslušných ustanovení Občianského zákonníka. Prípadný súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Zmluvné strany berú na vedomie, že dlžnik udelí súhlas s postúpením pohľadávky za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Na vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú ustanovenia obchodného zákonníka.
Názov Upresnenie
Okrem uvedených poplatkov v opisnom formulári si uchádzač nesmie účtovať žiadne ďalšie poplatky za dopravu a nájom. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: Povolenie na veľkodistribúciu medicinálnych plynov vydané MZSR Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: doklad o registrácii, resp. rozhodnutie vydané ŠÚKL o registrácii humánneho lieku   kyslík plynný. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 1944/10, Dolný Kubín, Dolný Kubín, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 1 ako balík

9 700,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.05.2020 10:48

18.05.2020 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.05.2020 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 137
 12
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.05.2020 14:12 - Vstupná ponuka 9 698,00 € Cena bez DPH
15.05.2020 12:44 - Najvýhodnejšia ponuka 9 655,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS