612031
Mesto Piešťany
Námestie SNP č. 3, Piešťany, 92145, SVK
35891866
CLEAN TONERY, s.r.o.
Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK
Renovácia tonerov do tlačiarní a multifunkčných zariadení
Renovácia tonerov, tonery, tonerové náplne
Tovar, Služba
1. Renovácia tonerov do tlačiarní a multifunkčných zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
Renovácia tonerov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1/ Renovácia Canon CRG - 728 do tlač. Canon MF 4550D/4570DN | ks | 6 | ||
2/ Renovácia Toner CE285X do tlač. HP LJ 1102 | ks | 25 | ||
3/ Renovácia Toner CE278X do tlač. HP LJ 1606 | ks | 8 | ||
4/ Renovácia Toner CB436X do tlač. HP LJ 1522 | ks | 7 | ||
5/ Renovácia Toner CE505X do tlač. HP LJ 2055 | ks | 6 | ||
6/ Renovácia Toner Q5949X do tlač. HP LJ 1320, 1160 | ks | 10 | ||
7/ Renovácia Toner Q7553X do tlač. HP LJ 2015 | ks | 6 | ||
8/ Renovácia Toner CF226X do tlač. HP LJ Pro M426fdn | ks | 15 | ||
9/ Renovácia Toner CF280X do tlač. HP LJ 400 | ks | 8 | ||
10/ Renovácia Toner X654X11E do tlac Lexmark | ks | 1 | ||
11/ Renovácia Toner CE390X do tlač. HP LJ 600 | ks | 1 | ||
12/ Renovácia Toner Q7551X do tlač. HP LJ 3005 | ks | 1 | ||
13/ Renovácia Toner HPCF410X do tlač. HP Color LJ pro M477fdn | ks | 1 |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v jeho cenovej ponuke budú zarátané všetky náklady spojené s renováciou tonerových náplní a odoberie všetky použité tonerové náplne |
Renovované tonerové náplne musia spĺňať platné normy akosti a kapacity |
Objednávateľ požaduje predložiť platné certifikáty ISO 9001 a ISO 14001 |
Objednávateľ je povinný reklamovať zistené vady na renovovaných v kvalite a kvantite, prípadne iné reklamačné dôvody vždy písomnou formou bez zbytočného odkladu dodávateľovi. V reklamácii musí byť uvedený dôvod reklamácie. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky následné uznané reklamačné nároky bude realizovať výmenou tovaru v čo najkratšom možnom čase |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do 31.12.2020 |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) plnenie na základe čiastkových objednávok odoslaných e-mailom v priebehu roka 2020 |
b) termín dodania tovaru je do 7 pracovných dní od zaslania čiastkovej objednávky v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod. |
c) súčasťou dodávky je povinne dodací list/faktúra, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo objednávky |
d) oprávnená osoba kupujúceho a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Zmluvné ceny a platobné podmienky: |
Požadujeme lehotu splatnosti faktúr 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska. |
Výpoveďou s výpovednou lehotou jeden mesiac zo strany objednávateľa. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede. |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a)nedodržanie termínu dodania predmetu dohodnutého v zmysle, resp. v objednávke |
b)dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c)neodovzdá požadované doklady |
d)ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black list) trhoviska |
V prípade nedodržania akejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
-ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
-môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS |
-môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľom |
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva, môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ |
Zodpovednosť za vady: |
Na renovované tonerové kazety musí byť garantovaná záruka v trvaní 24 mesiacov odo dňa ich prevzatia obstarávateľom. |
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel,resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté,resp inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. |
Dodávateľ zodpovedá za vady , ktoré má tovar v okamihu keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty,alebo e-mailom |
Dodávateľ je povinný oznámené vady odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody |
Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
19.05.2020 10:00 — 30.12.2020 10:00
95,00 ks
4 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.05.2020 10:19
15.05.2020 10:15
15.05.2020 10:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.05.2020 10:23 - Vstupná ponuka | 3 600,00 | € | Cena s DPH |
13.05.2020 09:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 988,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: