• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.05.2020 10:08
  •    Predkladanie ponúk
    15.05.2020 10:02
  •    Ukončenie zákazky
    15.05.2020 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.05.2020 10:55

Detail zákazky Z20209635

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.05.2020 10:08
  •    Predkladanie ponúk
    15.05.2020 10:02
  •    Ukončenie zákazky
    15.05.2020 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.05.2020 10:55

Základné údaje

Z20209635

OF-213062

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4664130

Objednávateľ

00310069

Mesto Šaštín-Stráže

Alej 549, Šaštín-Stráže, 90841, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok

Stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 4,00
Množstvo stravných lístkov ks 13000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje Názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka obsahuje Rok platnosti stravnej poukážky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote.
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do troch pracovných dní od podania objednávky a po úhrade predfaktúry. Objednávka na nasledujúci mesiac bude uskutočnená vždy 4.resp.5.týždni predošlého kalendárneho mesiaca /zhruba 25.-28.dňa/.
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať e-mailom, prostredníctvom internetu, telefonicky, osobne, faxom alebo poštou.
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
Poplatok za poskytnuté služby (PPS) pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, a všetky ďalšie náklady.
Výška poplatku za poskytné služby (PPS) sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
CCSP - Celková cena stravných poukážok v € vrátane DPH - je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania.
CNHSP - Celková maximálna nominálna hodnota stravných poukážok, ktoré sú predmetom tejto zákazky (CNHSP = 4,00 € × 13000= 52000 €).
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky.
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do poplatku za poskytné služby.
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať:
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok
2. z ceny poplatku za poskytnuté služby
3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne mesačne za dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. Na základe objednávky dodávateľ zašle predfaktúru so splatnosťou 7 dní od dátumu vyhotovenia.
Daňový doklad /faktúra/ za objednané stravné poukážky za príslušný mesiac bude doručený objednávateľovi v zmysle platných predpisov.
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb objednávateľovi, vrátane nákladov dodávateľa spojených s dopravou a doručením stravných poukážok objednávateľovi.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy s uvedením kalkulácie poplatku za poskytované služby v percentách z nominálnej hodnoty stravnej poukážky.
Doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané. Pre stravné lístky objednané na XI. a XII. mesiac sa požaduje doba platnosti nasledujúceho roku.
Počet zmluvných partnerov dodávateľa poskytujúcich stravovacie služby v meste Šaštín-Stráže - v min. počte 3 stravovacie zariadenia.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok Doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané, pre stravné lístky
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti
Interval objednávania stravných poukážok raz mesačne
Doba platnosti zmluvy o poskytovaní služieb 1 kalendárny rok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Alej 549, Šaštín - Stráže, Senica, Trnavský, Slovenská republika

12

13 000,00 ks

52 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.05.2020 10:08

15.05.2020 10:02

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.05.2020 10:17

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 346
 26
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.05.2020 10:29 - Vstupná ponuka 52 000,00 € Cena s DPH
14.05.2020 15:18 - Najvýhodnejšia ponuka 51 999,95 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS