00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
35741236
TransData s.r.o.
M.R. Štefánika 139, Žilina, 01001, SVK
Dodávka bezkontaktných čipových kariet
bezkontaktná čipová karta
Tovar, Služba
|
1. Dodávka bezkontaktných čipových kariet
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| 1. Dodávka nových, nepoužívaných bezkontaktných čipových kariet (BČK), ktoré budú použité ako preukaz študenta, učiteľa alebo zamestnanca školy a elektronická prolongácia externej funkcionality čipovej karty prvýkrát vydaného preukazu vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu predmetu plnenia. |
| 2. Bezkontaktné čipové karty musia byť s naformátovaným a komunikačne i funkčne vyskúšaným a inicializovaným čipom karty v súlade s Metodickým usmernením č. 16/2014 o použití, štruktúre údajov a technickom vyhotovení preukazu študenta vydaným ako rezortným predpisom Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR (ďalej len MŠVVaŠ SR). |
| 3. Objednávateľ pripúšťa dodanie ekvivalentných tovarov s plnohodnotnými vlastnosťami a funkcionalitami na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie, a to bez nutnosti ďalších nákladov na strane objednávateľa. |
| 4. V prípade ekvivalentných tovarov objednávateľ požaduje predložiť u každej ekvivalentnej položky bezplatnú vzorku, ktorá bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Mifare DESFire 8kB s vizuálom ISIC | ks | 2000 | ||
| 2. Mifare DESFire 8kB bez potlače | ks | 300 | ||
| 3. Mifare DESFire 8kB s vizuálom ITIC | ks | 30 | ||
| 4. Elektronická prolongácia externej funkcionality čipovej karty prvýkrát vydaného preukazu | ks | 2000 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 1. Kapacita pamäte čipu | 8 kB |
| 2. Typ karty | Mifare DESFire 8kB |
| 3. Formát karty | podľa normy ISO 7816 |
| 4. Typ pamäte | s možnosťou zápisu |
| 5. Inicializácia čipu | podľa Metodického usmernenia MŠVVaŠ SR č. 16/2014 |
| 6. Funkcia čipu 1 | pripravený pre dopravné systémy dopravcov združených v systéme TRANSCARD |
| 7. Funkcia čipu 2 | administrácia a správa kľúčov |
| 8. Funkcia čipu 3 | pripravený pre knižnice na Slovensku (tzv. „knižničný pas“ ) |
| 9. Potlač karty | medzinárodnej karty ISIC a ITIC schválenej pre príslušný akademický rok Združením CKM SYTS |
| 10. Potlač karty | s aktuálnou validáciou karty |
| Názov |
| 1. Dodávateľ doručí e-mailom, poštou alebo osobne kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
| 1.1. zoznam tovarov podľa jednotlivých položiek s uvedením obchodného názvu, značky, výrobcu a technickej špecifikácie kariet a ich potlače; u ekvivalentných tovarov dodávateľ uvedie aj poznámku, že ide o ekvivalentný tovar - objednávateľ si vyhradzuje právo overiť, či dodávateľom deklarované vlastnosti kariet zodpovedajú kvalitatívnym parametrom ním ponúkanej obchodnej značky a typu tovaru; |
| 1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, sadzby DPH tovarov podľa jednotlivých položiek; všetky jednotkové ceny musia byť zaokrúhlené na maximálne dve desatinné miesta - ceny sú platné ako maximálne a rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre; |
| 1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien za jednotlivé položky. |
| 1.4. potvrdenie od Združenia CKM SYTS, že potlač dodávaných kariet je vyhovujúca; |
| 1.5. potvrdenie od Železničnej spoločnosti Slovensko, a.s., že dodávané karty sú správne naformátované a plne vyhovujú ich elektronickým systémom pre kontrolu cestujúcich; |
| 1.6. jeden kus vzorky z každej ekvivalentnej položky (každá vzorka ekvivalentnej položky bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa). |
| 2. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené dokumenty, príp. vzorky ekvivalentných položiek a do 7 pracovných dní odo dňa doručenia všetkých požadovaných náležitostí oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty, príp. vzorky: |
| 2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
| 2.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom, či ponúkaný ekvivalent spĺňa požiadavky objednávateľa, pričom v prípade potreby vyskúšať vzorky ekvivalentných tovarov lehota na oznámenie rozhodnutia o vhodnosti či nevhodnosti ponúkaného ekvivalentu sa primerane predĺži podľa prevádzkových možností objednávateľa, ale najviac na 14 pracovných dní, alebo |
| 2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo dodávateľ nepredloží požadovaný dokument a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie, resp. opravu alebo nahradenie a zároveň určí dodatočnú lehotu na ich doručenie. |
| 3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov, príp. vzoriek alebo ani v dodatočnej lehote nepredloží požadované dokumenty, príp. vzorky alebo nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý spĺňa požiadavky objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od tejto zmluvy. |
| 4. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| 5. Jednotkové ceny sú maximálne a platné počas trvania zmluvného vzťahu a zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou dodávok vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a ďalších nákladov nevyhnutných pri realizácii dodávky. |
| 6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a Vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. Objednávateľ neposkytuje preddavok. |
| 7. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, ktoré bude uvedené v objednávke, t.j. na konkrétne pracovisko objednávateľa, a to najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. |
| 8. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry najneskôr 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| 9. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
| 10. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Dražovská 4, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
20.05.2020 08:00 — 04.06.2020 15:00
1,00 súbor
20 395,20
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.05.2020 10:33
14.05.2020 14:30
14.05.2020 14:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 14.05.2020 14:27 - Vstupná ponuka | 20 395,20 | € | Cena s DPH |
| 14.05.2020 14:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 395,20 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: