00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
35741236
TransData s.r.o.
M.R. Štefánika 139, Žilina, 01001, SVK
Dodávka bezkontaktných čipových kariet
bezkontaktná čipová karta
Tovar, Služba
1. Dodávka bezkontaktných čipových kariet
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Dodávka nových, nepoužívaných bezkontaktných čipových kariet (BČK), ktoré budú použité ako preukaz študenta, učiteľa alebo zamestnanca školy a elektronická prolongácia externej funkcionality čipovej karty prvýkrát vydaného preukazu vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu predmetu plnenia. |
2. Bezkontaktné čipové karty musia byť s naformátovaným a komunikačne i funkčne vyskúšaným a inicializovaným čipom karty v súlade s Metodickým usmernením č. 16/2014 o použití, štruktúre údajov a technickom vyhotovení preukazu študenta vydaným ako rezortným predpisom Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR (ďalej len MŠVVaŠ SR). |
3. Objednávateľ pripúšťa dodanie ekvivalentných tovarov s plnohodnotnými vlastnosťami a funkcionalitami na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie, a to bez nutnosti ďalších nákladov na strane objednávateľa. |
4. V prípade ekvivalentných tovarov objednávateľ požaduje predložiť u každej ekvivalentnej položky bezplatnú vzorku, ktorá bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Mifare DESFire 8kB s vizuálom ISIC | ks | 2000 | ||
2. Mifare DESFire 8kB bez potlače | ks | 300 | ||
3. Mifare DESFire 8kB s vizuálom ITIC | ks | 30 | ||
4. Elektronická prolongácia externej funkcionality čipovej karty prvýkrát vydaného preukazu | ks | 2000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Kapacita pamäte čipu | 8 kB |
2. Typ karty | Mifare DESFire 8kB |
3. Formát karty | podľa normy ISO 7816 |
4. Typ pamäte | s možnosťou zápisu |
5. Inicializácia čipu | podľa Metodického usmernenia MŠVVaŠ SR č. 16/2014 |
6. Funkcia čipu 1 | pripravený pre dopravné systémy dopravcov združených v systéme TRANSCARD |
7. Funkcia čipu 2 | administrácia a správa kľúčov |
8. Funkcia čipu 3 | pripravený pre knižnice na Slovensku (tzv. „knižničný pas“ ) |
9. Potlač karty | medzinárodnej karty ISIC a ITIC schválenej pre príslušný akademický rok Združením CKM SYTS |
10. Potlač karty | s aktuálnou validáciou karty |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom, poštou alebo osobne kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. zoznam tovarov podľa jednotlivých položiek s uvedením obchodného názvu, značky, výrobcu a technickej špecifikácie kariet a ich potlače; u ekvivalentných tovarov dodávateľ uvedie aj poznámku, že ide o ekvivalentný tovar - objednávateľ si vyhradzuje právo overiť, či dodávateľom deklarované vlastnosti kariet zodpovedajú kvalitatívnym parametrom ním ponúkanej obchodnej značky a typu tovaru; |
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, sadzby DPH tovarov podľa jednotlivých položiek; všetky jednotkové ceny musia byť zaokrúhlené na maximálne dve desatinné miesta - ceny sú platné ako maximálne a rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre; |
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien za jednotlivé položky. |
1.4. potvrdenie od Združenia CKM SYTS, že potlač dodávaných kariet je vyhovujúca; |
1.5. potvrdenie od Železničnej spoločnosti Slovensko, a.s., že dodávané karty sú správne naformátované a plne vyhovujú ich elektronickým systémom pre kontrolu cestujúcich; |
1.6. jeden kus vzorky z každej ekvivalentnej položky (každá vzorka ekvivalentnej položky bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa). |
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené dokumenty, príp. vzorky ekvivalentných položiek a do 7 pracovných dní odo dňa doručenia všetkých požadovaných náležitostí oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty, príp. vzorky: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom, či ponúkaný ekvivalent spĺňa požiadavky objednávateľa, pričom v prípade potreby vyskúšať vzorky ekvivalentných tovarov lehota na oznámenie rozhodnutia o vhodnosti či nevhodnosti ponúkaného ekvivalentu sa primerane predĺži podľa prevádzkových možností objednávateľa, ale najviac na 14 pracovných dní, alebo |
2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo dodávateľ nepredloží požadovaný dokument a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie, resp. opravu alebo nahradenie a zároveň určí dodatočnú lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov, príp. vzoriek alebo ani v dodatočnej lehote nepredloží požadované dokumenty, príp. vzorky alebo nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý spĺňa požiadavky objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od tejto zmluvy. |
4. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
5. Jednotkové ceny sú maximálne a platné počas trvania zmluvného vzťahu a zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou dodávok vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a ďalších nákladov nevyhnutných pri realizácii dodávky. |
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a Vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. Objednávateľ neposkytuje preddavok. |
7. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, ktoré bude uvedené v objednávke, t.j. na konkrétne pracovisko objednávateľa, a to najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. |
8. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry najneskôr 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
9. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
10. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Dražovská 4, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
20.05.2020 08:00 — 04.06.2020 15:00
1,00 súbor
20 395,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.05.2020 10:33
14.05.2020 14:30
14.05.2020 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.05.2020 14:27 - Vstupná ponuka | 20 395,20 | € | Cena s DPH |
14.05.2020 14:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 395,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: