• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.05.2020 09:01
  •    Predkladanie ponúk
    15.05.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.05.2020 10:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.05.2020 10:35

Detail zákazky Z20209623

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.05.2020 09:01
  •    Predkladanie ponúk
    15.05.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.05.2020 10:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.05.2020 10:35

Základné údaje

Z20209623

OF-213002

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4688371

Objednávateľ

17335876

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Žiline

Vojtech Spanyola 27, Žilina, 01171, SVK

Dodávateľ

35755989

LASER servis, spol. s.r.o.

Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kompatibilné (repasované) a originálne tonery

Tonerové náplne, tonery do laserových tlačiarní, tonery do multifunkčných zariadení, tonery do fotokopírovacích strojov

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kompatibilné (repasované) tonery
Funkcia
Tonery repasované
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
repasovaný toner HP CE285A (black) ks 10
repasovaný toner HP CB435A (black) ks 30
repasovaný toner HP HP CB436A (black) ks 10
repasovaný toner HP Q2612A (black) ks 40
repasovaný toner HP CB540A (black) ks 1
repasovaný toner HP CB541A (cyan) ks 1
repasovaný toner HP CB542A (yellow) ks 1
repasovaný toner HP CB543A (magenta) ks 1
repasovaný toner HP Q3906A (black) ks 1
repasovaný toner HP C7115X (black) ks 1
repasovaný toner HP 51626AE (black atrament) ks 1
repasovaný toner HP CF283A (black) ks 2
repasovaný toner HP CE505A (black) ks 1
repasovaný toner  CF279A ks 25
repasovaný toner  CRG726 ks 5
originál toner CRG737 ks 5
originál toner CF217A ks 10
repasovaný toner CF244A ks 3
repasovaný toner CF217A ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výdatnosť: 2500 prípadne aj viac strán pri 5 % pokrytí 1225,00
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Verejný obstarávateľ vychádzal z priemernej spotreby tonerových náplní z predchádzajúceho roku a nezaväzuje sa objednať všetky tonery. Uvedené množstvo sa môže zvýšiť, alebo znížiť.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo, ale formou objednávok v priebehu roka podľa potrieb verejného obstarávateľa.
Dodávateľ do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Termíny jednotlivých dodávok budú upresnené formou objednávok zaslaných objednávateľom a potvrdených dodávateľom do 24 hodín od doručenia objednávky.
Jednotlivé dodávky musia byť uskutočnené najneskôr do 2 dní od doručenia a prevzatia objednávky dohodnutým spôsobom.
Dodávateľ zabezpečí bezplatnú výmenu tonerov, u ktorých sa zistí závada pri ich nasadení do prevádzky po dobu 12 mesiacov od ich dodania.
Kompatibilné (alternatívne) tonery budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením.
Dodávateľ dodá kompatibilné tonery v štandardnej kvalite, dopraví ich na vlastné náklady na odberateľom určené miesto dodania v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 14:00
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením.
Dodávateľ na základe objednávky doručí objednávateľovi tovar spolu s faktúrou. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
V prípade žiadosti verejného obstarávateľa je dodávateľ povinný na vlastné náklady zabezpečiť prevzatie prázdnych náplní/tlačových hláv maximálne v rozsahu objednaného tovaru.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia. Odberateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť objednávateľovi jednotkovú cenu za jednotlivé tonery a náplne v cene bez DPH a s DPH za 1 ks. Cena musí byť zaokrúhlená maximálne na dve desatinné miesta.
Tonery nemôžu byť po záruke ani tesne pred skončením záručnej doby. Požadovaná záručná doba je min. 24 mesiacov.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky odberateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zmluva sa uzatvára na dobu jedného roka.
Zakazuje sa postúpenie pohľadávok veriteľa podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v zmysle neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto
zmluvy a nižšou cenou

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Kompatibilné (repasované) a originálne tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a neprodukuje sa tak stále viac a viac odpadov. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Renovované tonery sú výrobky od slovenského producenta pri dodržaní platných ISO noriem 9001 a ISO 14001 pre oblasť renovácie tonerových kaziet

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vojtecha Spanyola 27, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

20.05.2020 09:01 — 19.05.2021 09:02

168,00 ks

1 900,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.05.2020 09:01

15.05.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.05.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 340
 63
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.05.2020 10:55 - Vstupná ponuka 1 896,00 € Cena s DPH
15.05.2020 08:57 - Najvýhodnejšia ponuka 1 860,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS