• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.05.2020 08:47
  •    Predkladanie ponúk
    15.05.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.05.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.05.2020 10:20

Detail zákazky Z20209621

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.05.2020 08:47
  •    Predkladanie ponúk
    15.05.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.05.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.05.2020 10:20

Základné údaje

Z20209621

OF-213023

zazmluvnená

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

35755989

LASER servis, spol. s.r.o.

Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Farebná multifunkčná laserová tlačiareň

Farebná multifunkčná laserová tlačiareň

  • 30120000-6 - Zariadenia na fotokopírovanie a ofsetovú tlač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Farebná multifunkčná laserová tlačiareň
Funkcia
Výkonná farebná multifunkčná laserová tlačiareň vhodná pre malé pracovné skupiny určená pre tlač, kopírovanie, skenovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Farebná multifunkčná laserová tlačiareň ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tlač až do veľkosti A3 áno
Zásobník na papier dva zásobníky papiera súčasne - jeden pre formát A4, jeden pre formát A3
Obojstranná tlač (automatický duplex) áno
Sieťová tlač áno
Rýchlosť tlače/kopírovania formát A4: 23 str./min farebne i čiernobielo; formát A3: 13 str./min farebne i čiernobielo
Doba výstupu prvého výtlačku/kópie cca 14,5 sek. farebne i čiernobielo
Skriňa zariadenia úložný priestor ako podstavec (originálna)
Skener rozlíšenie skenovania min. 600 x 600 dpi, rýchlosť 50 obr. za minútu farebne i čiernobielo
Veľkosť originálu plocha skenera min. A3, A4, A5, A6, B4, B5
Podávanie dokumentov automatický duplexný podávač dokumentov na min. 100 listov. Veľkosť originálu min. A3, A4, A5, A6, B4, B5
Pripojenie (rozhranie) 1000BASE-T/100BASE-TX/10BASE-T, USB 2.0 (vysokorýchlostné), hostiteľský radič USB 2.0 (vysokorýchlostný)
Balenie obsahuje napájací kábel, tonerové kazety, dokumentácia, software
Danej špecifikácii vyhovuje napr. OKI MC853dnct
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Ak sa v OF uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, úplne rovnakými, alebo lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoužívaný, nepoškodený, nevystavovaný, originál zabalený, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Splatnosť faktúry je 30 dní.
Záručná doba sa požaduje minimálne 24 mesiacov, pokiaľ nie je priamo pri položke definovaná iná doba záruky.
Dodávateľ je povinný dodať verejnému obstarávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Verejný obstarávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru verejným obstarávateľom.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 1, 010 26 Žilina, Kancelária rektora, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

18.05.2020 08:00 — 29.05.2020 14:00

1,00 ks

1 550,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.05.2020 08:47

15.05.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.05.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 308
 20
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.05.2020 10:25 - Vstupná ponuka 1 550,00 € Cena bez DPH
14.05.2020 18:56 - Najvýhodnejšia ponuka 1 368,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS