• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.05.2020 08:10
  •    Predkladanie ponúk
    15.05.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.05.2020 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.05.2020 11:00

Detail zákazky Z20209601

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.05.2020 08:10
  •    Predkladanie ponúk
    15.05.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.05.2020 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.05.2020 11:00

Základné údaje

Z20209601

OF-212938

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4664118

Objednávateľ

37966456

Správa zariadení sociálnych služieb

Janského 680/7, Nitra, 94901, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Potraviny - Koreniny.

potraviny

  • 15870000-7 - Koreniny a chuťové prísady
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Koreniny a chuťové prísady
Funkcia
Potraviny - koreniny a chuťové prísady.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Korenie pečené kura kg 12
Korenie ryby kg 5
Korenie provensálske kg 2
Korenie nové - celé kg 15
Sušená petržlenová vňať kg 5
Korenie gulášové kg 10
Korenie karí kg 6
Korenie gyros kg 8
Korenie majorán kg 21
Korenie bobkový list kg 7
Korenie oregano kg 2
Korenie grilovacie kg 25
Korenie bazalka kg 5
Muškátový orech mletý kg 3
Škorica mletá kg 7
Sušený zázvor kg 1
Kôpor sušený kg 3
Hubový vývar 1.2 kg kg 40
Zmes na zapekanie (cestoviny, zemiaky) kg 35
Cesnak sušený kg 7
Sardelová pasta kg 4
Nové korenie mleté 5 x 20g kg 2
Klinčeky kg 2
Sušené slivky kg 45
Solamyl kg 15
Paprika mletá kg 260
Korenie čierne mleté kg 70
Vegeta bez glutamanu sodného kg 600
Rasca celá, drvená kg 140
Korenie čierne celé kg 30
Korenie na maďarský guláš kg 22
Mleté chilli kg 4
Zmes wok (na čínu) kg 4
Shitake (hríby) kg 3
Hrubá morská soľ kg 10
Grécke korenie kg 10
Šalátové korenie (zálievka) kg 8
Korenie na steak kg 6
Korenie (štyri farby) kg 2
Korenie na divinu kg 1
Himalájska soľ kg 8
Zmes sušených hríbov kg 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Kúpna cena predmetu zákazky je stanovená dohodou zmluvných strán zákona NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vychádza z ponuky predávajúceho predloženej do EKS, ktorú predávajúci garantuje.
Ceny tovarových položiek predmetu rámcovej zmluvy budú uvedené v prílohe zmluvy. Cena je stanovená bez DPH. Sadzba DPH bude účtovaná v súlade s príslušnými daňovými predpismi účinnými v čase fakturácie. Predávajúci bude kupujúcemu fakturovať len objednané a prevzaté množstvo predmetu rámcovej dohody.
Kupujúci uhradí dojednanú kúpnu cenu predávajúcemu po prevzatí predmetu kúpy na základe faktúry vystavenej predávajúcim. Prílohou faktúry bude dodací list. Fakturácia bude vykonaná po dodaní a prevzatí predmetu rámcovej dohody. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu.
Kupujúci si vyhradzuje právo vrátiť faktúru v lehote splatnosti, ak táto nemá náležitosti daňového dokladu, alebo fakturovaná suma nie je určená v súlade ustanoveniami tejto rámcovej dohody, alebo fakturovaná suma nezodpovedá odobratému množstvu tovaru podľa priložených dodacích listov potvrdených kupujúcim.
Dôvod vrátenia je kupujúci povinný vyznačiť na faktúre. Od okamihu doručenia faktúry s odstránením vytknutých nedostatkov začína plynúť nová 14 dňová lehota splatnosti.
Doba platnosti tejto rámcovej dohody je stanovená na dobu 12 mesiacov odo dňa účinnosti tejto rámcovej zmluvy. Čas plnenia tejto dohody nastáva dňom 1.06.2020.
Predávajúci sa zaväzuje dodávať predmet kúpy na 3 pracoviská objednávateľa v pracovné dni pondelok až piatok v čase od 6.00 hod. do 9.00 hod.
Neuhradením faktúry v stanovenej lehote podľa Čl. IV vzniká kupujúcemu povinnosť zaplatiť úrok z omeškania vo výške 0,01% z neuhradenej sumy za každý deň omeškania.
Predávajúci sa zaväzuje doviezť kupujúcemu tovar podľa objednávky v deň a hodinu na ktorý bol objednaný, na vyhradené miesto pre príjem tovaru na konkrétne pracovisko odberateľa.
Kupujúci bude objednávku požadovaného tovaru realizovať minimálne 24 hodín pred termínom dodávky telefonicky, e-mailom, poštou, doobjednávky 1 deň vopred do 13.45 hod. telefonicky, e-mailom, predávajúci zaručuje dodať doobjednaný tovar na 6.00 hod. ráno (nasledujúci deň po obdržaní doobjednávky).
Konkrétnu dodávku bude predávajúci realizovať tak, že predávajúci dodá objednaný tovar s dodacím listom, ktorý kupujúci predávajúcemu po odkontrolovaní dodaného sortimentu, množstva a kvality predmetu zmluvy, potvrdí. Dodací list bude tvoriť súčasť faktúry.
Predávajúci sa zaväzuje pri dodávke tovaru dodržiavať hygienické zásady a predpisy pre prepravu, skladovanie a manipuláciu s tovarom a tiež sa zaväzuje dodávať tovar v požadovanom množstve a kvalite v zmysle tejto rámcovej dohody a objednávky.
Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu objednaný tovar v bezchybnom stave, v stanovenej lehote, na určené miesta dodania, označený v súlade s príslušnou legislatívou a na požiadanie predložiť kupujúcemu doklady o pôvode tovaru. Predávajúci je povinný uvádzať záručné lehoty pre každý dodaný tovar v dodacom liste a dodávať tovar v prvej tretine doby spotreby. Tovar dodávať v nevratných obaloch a presné množstvá objednaných tovarov nie iba na celé kartóny.
V prípade nedodržania podmienok určených v bode 13. má kupujúci nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z kúpnej ceny objednávky.
Kupujúci je povinný prevziať objednaný tovar na dohodnutom mieste prevzatia, v dohodnutom rozsahu a v lehotách dohodnutých v tejto rámcovej dohode. Prevzatie tovaru zástupca kupujúceho po kvalitatívnej a kvantitatívnej kontrole potvrdí svojim podpisom a pečiatkou na dodacom liste predávajúcemu. V prípade zistenia rozdielov medzi dodávkou a objednávkou alebo zistenia zjavných vád tovaru je kupujúci povinný uplatniť reklamáciu týchto zistení ihneď pri preberaní tovaru písomnou formou vyznačením v dodacom liste.
Neskôr zistené nedostatky sú neopodstatnené, ak nejde o skryté chyby, ktoré je možné uplatniť v stanovenej lehote spotreby. 7.4. Ak pri prevzatí tovaru zistí kupujúci, že ide o nekompletnú dodávku, nezodpovedajúceho dohodnutej kvalite, certifikátu, resp. bez označenia pôvodu a poškodeného a túto skutočnosť potvrdí v dodacom liste, je predávajúci povinný bezodkladne dodaný predmet zmluvy vymeniť, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Nárok kupujúceho na zmluvnú pokutu podľa ods.6.8. tejto zmluvy nie je dotknutý.
Kupujúci zároveň nie je povinný neprevzatú dodávku tovaru, ktorá vykazuje vyššie uvedené vady, uhradiť a predávajúci tiež zodpovedá za prípadné škody vzniknuté kupujúcemu dodaním vadného tovaru. Kupujúci si vyhradzuje právo neodobrať predpokladané množstvo tovarov, prípadne odobrať v zmluvných cenách vyššie množstvo jednotlivých tovarov ako je predpokladané množstvo predmetu rámcovej dohody.
Predávajúci sa zaväzuje dodávať tovar v prvej maximálne v druhej tretine doby spotreby v čase dodania. Predávajúci poskytuje kupujúcemu na dodaný tovar záruku minimálne do uplynutia doby spotreby pre príslušnú tovarovú položku. Predávajúci zabezpečí v záručnej dobe bezodplatné odstránenie všetkých vád, ktoré sú predmetom záruky, výmenou za bezvadný tovar, ak sa predávajúci a kupujúci nedohodnú inak. Záruka sa nevzťahuje na chyby, ktoré boli spôsobené kupujúcim – neodbornou manipuláciou, nedodržaním prevádzkových podmienok a tiež okolnosťami vyššej moci po prevzatí tovaru kupujúcim.
Závažným porušením tejto rámcovej dohody je nesplnenie nasledovných povinností predávajúceho: - neplnenie dohodnutých časových lehôt dodávok, - opakované dodávky nekvalitného tovaru v prípade, že kupujúci na nedostatky predávajúceho písomne upozornil, - porušenie nasledovného ustanovenia: predávajúci sa zaväzuje dodávať tovar v prvej maximálne v druhej tretine doby spotreby v čase dodania
Rámcová dohoda nadobúda platnosť a účinnosť deň nasledujúci po dni jej zverejnenia na webovom sídle kupujúceho ( s odkazom na § 47 a ods. 1 Občianskeho zákonníka) , nie však skôr ako 1.06.2020.
Kontaktnými osobami na účely plnenia tejto zmluvy na strane kupujúceho sú príslušní skladníci objednávateľa v jeho prevádzkach.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Podmienky dodávania tovaru: slovenský dodávateľ, závoz tovaru v ranných hodinách medzi 6,00 - 6,15 hodinou, závoz tovaru 5 x do týždňa, súrne objednávky doručiť do 2 hodín, výmena tovaru v prípade poškodenia alebo inej reklamácie do 2 hodín.
Zmluvný dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od účinnosti rámcovej dohody predložiť objednávateľovi rozpis jednotkových cien v EUR bez DPH, DPH a celkom s DPH podľa jednotlivých tovarových položiek.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jánskeho 7, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

12

1 456,00 kg

8 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.05.2020 08:10

15.05.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.05.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 125
 118
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.05.2020 14:37 - Vstupná ponuka 8 450,00 € Cena bez DPH
14.05.2020 15:20 - Najvýhodnejšia ponuka 8 100,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS