• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.05.2020 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2020 10:50

Detail zákazky Z20209598

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.05.2020 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2020 10:50

Základné údaje

Z20209598

OF-213011

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4672353

Objednávateľ

00610577

Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov

Hollého 14, Prešov, 08181, SVK

Dodávateľ

31350780

B.Braun Medical s.r.o.

Hlučínska 3, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Intravenózne kanyly

kanyla, intravenózna, bezpečnostná, mandrén

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 33141220-8 - Kanyly
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Intravenózna bezpečnostná kanyla s krídelkami bez portu
Funkcia
Zabezpečenie periférneho žilového prístupu, podávanie infúzií, liekov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Intravenózna bezpečnostná kanyla s krídelkami bez portu - celkový počet ks 100 000
1. i.v.kanyla modrá -veľkosť G 22
1. priemer mm 0,9
1. dĺžka mm 25
2. i.v.kanyla ružová - veľkosť G 20
2. priemer mm 1,1
2. dĺžka mm 32
3. i.v. kanyla zelená - veľkosť G 18
3. priemer mm 1,3
3. dĺžka mm 30 32
4. i.v.kanyla žltá - veľkosť G 24
4. priemer mm 0,7
4. dĺžka mm 19
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Položka 1.,2.,3.,4., 4 RTG kontrastné pruhy po celej dĺžke katétra
Položka 1.,2.,3.,4., transparentná krvná komôrka s hydrofóbnou membránou
Položka 1.,2.,3.,4., pasívny kovový bezpečnostný prvok
Položka 1.,2.,3.,4., fixačné krídelka s otvorom na šitie
Položka 1.,2.,3.,4.,materiál PUR - polyuretán
Položky 1.,2.,3.,4.,balenie sterilné, jednotlivo balené
 2. Intravenózna bezpečnostná kanyla s krídelkami a portom
Funkcia
Zabezpečenie periférneho žilového prístupu, podávanie infúzií, liekov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Intravenózna bezpečnostná kanyla s krídelkami a portom - celkový počet ks 40 500
1. i.v.kanyla modrá -veľkosť G 22
1. priemer mm 0,9
1. dĺžka mm 25
2. i.v.kanyla ružová -veľkosť G 20
2. priemer mm 1,1
2. dĺžka mm 32 33
3.i.v. kanyla zelená - veľkosť G 18
3. priemer mm 1,3
3. dĺžka mm 30 33
4. i.v. kanyla biela - veľkosť G 17
4. priemer mm 1,5
4. dĺžka mm 45
5. i.v. kanyla sivá - veľkosť G 16
5. priemer mm 1,7
5. dĺžka mm 45 50
6. i. v. kanyla oranžová - veľkosť G 14
6. priemer mm 2,1 2,2
6. dĺžka mm 45 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Položka 1.,2,3.,4.,5.,6., 4 RTG kontrastné pruhy po celej dĺžke katétra
Položka 1.,2,3.,4.,5.,6., transparentná krvná komôrka s hydrofóbnou membránou
Položka 1.,2,3.,4.,5.,6., pasívny kovový bezpečnostný prvok
Položka 1.,2,3.,4.,5.,6., krídelka s 3 otvormi na šitie
Položka 1.,2,3.,4.,5.,6., port na pridávanie liečiv, bolusov
Položka 1.,2,3.,4.,5.,6., balenie sterilné, jednotlivo balené
Položka 1.,2,3.,4.,5.,6., materiál PUR - polyuretán
 3. Mandrén pre intravenózne bezpečnostné kanyly s krídelkami bez portu
Funkcia
Zabezpečenie periférneho žilového prístupu, podávanie infúzií, liekov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mandrén pre intravenózne bezpečnostné kanyly s krídelkami bez portu- celkový počet ks 11 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba modrá kompatibilná s kanylou 22 G
farba ružová kompatibilná s kanylou  20 G
farba zelená kompatibilná s kanylou 18 G
farba sivá kompatibilná s kanylou 16 G
farba biela kompatibilná s kanylou  17 G
farba oranžová kompatibilná s kanylou  14 G
materiál PUR - polyuretán
balenie sterilné, jednotlivo balené
veľkosť od 22 G do 14 G
farebné rozlíšenie rovnaké s danou veľkosťou kanyly
 4. Uzavretý intravenózny katéter
Funkcia
Zabezpečenie periférneho žilového prístupu, podávanie infúzií, liekov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Uzavretý intravenózny katéter - celkový počet ks 700
1. Uzavretý i.v. katéter modrý - veľkosť G 22
1. priemer mm 0,9
1. dĺžka mm 25
2. Uzavretý intravenózny katéter ružový - veľkosť G 20
2. priemer mm 1,1
2. dĺžka mm 32
3. Uzavretý intravenózny katéter zelený - veľkosť G 18
3. priemer mm 1,3
3. dĺžka mm 32
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Položka 1.,2.,3., RTG kontrastné pruhy po celej dĺžke katétra
Položka 1.,2.,3., pasívny kovový bezpečnostný prvok
Položka 1.,2.,3., transparentná krvná komôrka s hydrofóbnou membránou
Položka 1.,2.,3., materiál PUR - polyuretán
Položka 1.,2.,3., balenie sterilné, jednotlivo balené
Položka 1.,2.,3., silikónová chlopňa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 kalendárnych mesiacov od Momentu uzavretia alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu tejto Rámcovej dohody podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.
3. Zazmluvnený rámec Plnenia, teda predpokladané množstvo Tovaru, ktoré má byť počas doby účinnosti tejto Rámcovej dohody Dodávateľom Objednávateľovi dodané, je uvedené v Technickej špecifikácii predmetu Zmluvy, v stĺpci "Presná hodnota".
4. Zazmluvnený rámec Plnenia nie je pre Zmluvné strany záväzný a predstavuje len orientačný odhad celkového objemu Tovaru, ktorý má byť Dodávateľom dodaný Objednávateľovi za podmienok uvedených v tejto Rámcovej dohode. Objednávateľ teda nie je povinný odobrať celý zazmluvnený rámec Plnenia.
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť alebo znížiť) množstvo Tovaru uvedené pri jednotlivých položkách v technickej špecifikácii, pri dodržaní celkovej maximálnej ceny plnenia podľa rámcovej dohody.
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Tovar Objednávateľovi na základe písomných Čiastkových výziev (objednávok) Objednávateľa v rozsahu, ktorý bude uvedený v jednotlivých objednávkach. Objednávky budú zasielané e-mailom alebo faxom alebo poštou.
7. Každá dodávka Tovaru bude fakturovaná samostatne.
8. Periodicita zasielania Čiastkových výziev (objednávok) na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - minimálne 1x mesačne.
9. Minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy (objednávky) Objednávateľa - 1 jednotka zmluvného plnenia.
10. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi Tovar v lehote do 4 pracovných dní odo dňa doručenia predmetnej Čiastkovej výzvy (objednávky) Dodávateľovi, v čase od 7.00 hod. do 14.00 hod.
11. Miestom plnenia Rámcovej dohody je Oddelenie zdravotníckych pomôcok Objednávateľa.
12. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania Tovaru s blížiacou sa dobou exspirácie bude Objednávateľa o tejto skutočnosti informovať, pričom Objednávateľovi zároveň vznikne právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať.
13. Objednávateľ je oprávnený vrátiť Dodávateľovi Tovar v závislosti od doby jeho použiteľnosti nasledovne:
- pri dobe použiteľnosti Tovaru 3-5 rokov, vzniká Objednávateľovi právo vrátiť Dodávateľovi Tovar dodaný najneskôr 6 mesiacov pred koncom jeho doby použiteľnosti,
- pri dobe použiteľnosti Tovaru 2 roky, vzniká Objednávateľovi právo vrátiť Dodávateľovi Tovar dodaný najneskôr 3 mesiace pred koncom jeho doby použiteľnosti,
- pri dobe použiteľnosti Tovaru 1 rok, vzniká Objednávateľovi právo vrátiť Dodávateľovi Tovar dodaný najneskôr 1mesiac pred koncom jeho doby použiteľnosti.
14. Na prieskum trhu za účelom zisťovania ceny porovnateľného tovaru na relevantnom trhu v zmysle 16.1.9 VOP je oprávnený Objednávateľ a môže ho vykonať ktorýmkoľvek z nasledovných spôsobov:
- zaslaním výzvy na predloženie cenovej ponuky poštou, faxom, alebo e-mailom,
- elektronickou aukciou,
- na základe cenníkov, katalógov, informačných materiálov, informácii z webových stránok,
- iným preukázateľným spôsobom.
15. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje,
pokračovanie bodu 15: pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
16. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky zo vzniknutého záväzkového vzťahu na tretie osoby len po predchádzajúcom písomnom súhlase objednávateľa, ktorému musí predchádzať písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky, inak je postúpenie neplatné.
17. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme aktualizovaný rozpočet (cenník) predmetu Zmluvy v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácii, v ktorom uvedie minimálne tieto informácie: obchodný názov tovaru, mernú jednotku, katalógové číslo, číslo ŠÚKL, množstvo, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu vrátane DPH.
18. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy bezplatné skúšobné vzorky po 3 kusy z každej časti predmetu Zmluvy.
19. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme podrobný technický opis ponúkaného Tovaru v slovenskom, resp. českom jazyku tak, aby na základe neho mohol Objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu Zmluvy.
20. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme kontaktné údaje oprávnenej osoby Dodávateľa pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky (meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail).
21. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v bodoch 1-16 sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

12

152 200,00 ks

76 983,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.05.2020 12:44

18.05.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.05.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 325
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.05.2020 07:06 - Vstupná ponuka 76 971,00 € Cena bez DPH
13.05.2020 07:06 - Najvýhodnejšia ponuka 76 971,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS