• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.05.2020 15:25
  •    Predkladanie ponúk
    14.05.2020 13:57
  •    Ukončenie zákazky
    14.05.2020 15:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.05.2020 15:25

Detail zákazky Z20209415

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.05.2020 15:25
  •    Predkladanie ponúk
    14.05.2020 13:57
  •    Ukončenie zákazky
    14.05.2020 15:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.05.2020 15:25

Základné údaje

Z20209415

OF-212967

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4656594

Objednávateľ

37936859

Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja

Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK

Dodávateľ

41803523

Slavka Ivanová-Štýl

Sládkovičova 1970/12, Vranov nad Topľou, 09302, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Žacie struny

struna, žacie lanko, kosačka

  • 16160000-4 - Rôzne záhradnícke potreby
  • 16310000-1 - Kosačky

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Žacie struny
Funkcia
Žacie struny používané na kosenie do profesionálnych krovinorezov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Typ 1: Žacia struna do profesionálnych krovinorezov,  červená okrúhla, priemer 3,0 mm m 31300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál COPOLYAMID 6/12
Dĺžka pre jednotlivé oblasti vyskladané z cievok 250-450 m s toleranciou celkovej dĺžky 5% áno
Dodávka v originálnych, neporušených kompletných balení cievok áno
balenie cievka 250-450 m áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
2. Po uzatvorení zmluvy objednávateľ vyzve dodávateľa formou e mailu, aby oznámil objednávateľovi dĺžky návinov jednotlivých cievok podľa typov žacích strún.
3. Po zistení dĺžok návinov jednotlivých cievok bude dodávateľovi do 3 dní doručený presný ROZPIS TOVARU s určením miest dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky. Do ROZPISU TOVARU požadujeme doplniť cenu celkom s DPH, jednotkové ceny s DPH všetkých položiek predmetu zákazky určené s presnosťou na 2 desatinné miesta zaslať spätne do 1 dňa od zaslania rozpisu.
4. Prípadne rozdiely dĺžok napočítaných kompletných cievok a požadovanej dĺžky strún Typ 1,  určenej objednávateľom idú na vrub dodávateľa.
5. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi žacie struny určené výhradne do profesionálnej záhradnej techniky.
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo na preverenie kvality materiálu dodaných žacích strún v odbornom inštitúte pre žacie struny. Ak dôjde k zisteniu nedodržania kvality žacích strún zo strany dodávateľa je dodávateľ povinný proces preverenia kvality a celý dodaný objem predmetu zákazky uhradiť na vlastné náklady.
7. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba dodávateľa sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.
8. Miestom dodania sú sídla oblastí objednávateľa v lokalitách: Bardejov, Prešov, Stará Ľubovňa, Svidník , Vranov n/T. Humenné,Poprad.
9. Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami.
10. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar. Nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky a objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
11. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru pre každú oblasť objednávateľa samostatne na adresu miesta plnenia v zmysle predloženého rozpisu a v súlade s Čl. XI bod 11.1 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska.
12. Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy.
13. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Prešovský, Slovenská republika

18.05.2020 13:58 — 27.05.2020 13:59

1,00 súbor položiek podľa technickej špecifikácie

6 009,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.05.2020 15:25

14.05.2020 13:57

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.05.2020 14:12

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 205
 87
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.05.2020 11:46 - Vstupná ponuka 6 009,60 € Cena s DPH
14.05.2020 13:37 - Najvýhodnejšia ponuka 5 998,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS