• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.05.2020 13:54
  •    Predkladanie ponúk
    13.05.2020 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    13.05.2020 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.05.2020 11:05

Detail zákazky Z20209414

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.05.2020 13:54
  •    Predkladanie ponúk
    13.05.2020 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    13.05.2020 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.05.2020 11:05

Základné údaje

Z20209414

OF-212979

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4648924

Objednávateľ

31118259

Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne

Študentská 2, Trenčín, 91150, SVK

Dodávateľ

44494254

BEBA plus s.r.o.

Gen. Svobodu 1976/25, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Taburetka s vyprofilovaným sedadlom

Nábytok, otočné stoličky

  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Taburetka s vyprofilovaným sedadlom
Funkcia
Taburetka s vyprofilovaným sedadlom do laboratória
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 9
Otáčanie stupeň 360
Výška sedadla cm 53 70
Nosnosť kg 100
chrómový kríž s pogumovanými kolieskami ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Taburetka s vyprofilovaným sedadlom oporný kruh pre nohy, plynová pružina na nastavenie výšky sedadla,
Taburetka s vyprofilovaným sedadlom - poťahová látka biela koženka
Taburetka s vyprofilovaným sedadlom dodané v celku - zmontované
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vynesenia na miesto plnenia.
Obstarávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení, v štandardnej kvalite, požadovaných parametrov a musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu a príslušnou dokumentáciou - záručný list, návod na obsluhu v slovenskom alebo českom Jazyku.
Dodávateľ sa zaväzuje bezplatne vymeniť chybný, alebo nekvalitný predmet zákazky do 72 hodín od nahlásenia chyby listom alebo e-mailom obstarávateľom.
Dodávateľ do 2 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s uvedením obchodného názvu ponúkaného tovaru vrátane technických parametrov a vyobrazenia kontaktnej osobe obstarávateľa.
Obstarávateľ do 3 dní odo dňa obdržania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne-pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Konečná cena obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne miesto uvedené v zmluve a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet jednotlivých cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta s uvedením ich obchodného názvu.
Záruka na tovar je minimálne 24 mesiacov.
Záruka na Predmet zákazky začína plynúť odo dňa odovzdania predmetu zákazky Dodávateľa Obstarávateľovi na základe podpísaného protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky.
Obstarávateľ zálohu neposkytuje.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia obstarávateľovi.
V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru (v záručnej dobe) dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava). Dodávateľ si sám prevezme tovar v mieste dodania tovaru.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ a nie je platcom DPH v SR, predkladá ponuku vrátane 20 % DPH, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí obstarávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky obstarávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Študentská 1, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

29.05.2020 13:53

9,00 ks

432,45

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.05.2020 13:54

13.05.2020 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.05.2020 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 251
 76
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.05.2020 21:21 - Vstupná ponuka 432,45 € Cena bez DPH
11.05.2020 10:33 - Najvýhodnejšia ponuka 432,44 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS