• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.05.2020 17:34
  •    Predkladanie ponúk
    15.05.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.05.2020 13:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.05.2020 14:05

Detail zákazky Z20209347

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.05.2020 17:34
  •    Predkladanie ponúk
    15.05.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.05.2020 13:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.05.2020 14:05

Základné údaje

Z20209347

OF-202432

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4664114

Objednávateľ

17335825

Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina

ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK

Dodávateľ

36449814

INTES Poprad, s.r.o.

Námestie sv. Egídia 95, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Celotelový kostný denzitometer.

denzitometria, meranie hustoty kostnej hmoty, diagnostika, osteoporóza

  • 33111660-5 - Kostné denzitometre
  • 51100000-3 - Inštalácia elektrických a mechanických zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Celotelový kostný denzitometer
Funkcia
Diagnostické výkony - meranie hustoty kostnej hmoty.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
CELOTELOVÝ KOSTNÝ DENZITOMETER ks 1
- aktívna oblasť skenovania - dĺžka cm 195
- aktívna oblasť skenovania - šírka cm 60
- výškovo nastaviteľná ložná plocha pre pacienta – max.výška cm 63
- rozmery prístroja - dĺžka cm 265
- rozmery prístroja - šírka cm 129
- rozmery prístroja - výška cm 150
- váhový limit pacienta kg 159
- napájacie napätie V 230
- frekvencia napájacieho napätia Hz 50
- spotreba el. energie VA 500
- hmotnosť prístroja kg 380
POČÍTAČOVÁ STANICA ks 1
FAREBNÁ LASEROVÁ TLAČIAREŇ ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
CELOTELOVÝ KOSTNÝ DENZITOMETER - ZÁKLADNÉ TECHNICKÉ POŽIADAVKY
- AP Spine Denzitometer musí zahŕňať uvedenú aplikáciu
- Femur Denzitometer musí zahŕňať uvedenú aplikáciu
- DualFemur Denzitometer musí zahŕňať uvedenú aplikáciu
- Dual Energy Vertebral Assessment (DVA) Denzitometer musí zahŕňať uvedenú aplikáciu
- ortopedický sw s vyhodnotením krčku Denzitometer musí zahŕňať uvedenú aplikáciu
- AHA (Advance Hip Assesment) vrátane vyhodnotenia FSI a 10 ročnej predikcie zlomenín krčku Denzitometer musí zahŕňať uvedenú aplikáciu
- predlaktie (Forearm) Denzitometer musí zahŕňať uvedenú aplikáciu
- Lateral Spine BMD Denzitometer musí zahŕňať uvedenú aplikáciu
- pediatrický sw Denzitometer ho musí zahŕňať
- sw na manažovanie reportov Denzitometer ho musí zahŕňať
- sw umožňujúci CAD (Computer Assisted Densitometry) Denzitometer ho musí zahŕňať
- sw umožňujúci diaľkový prenos a meranie (teledensitometria) Denzitometer ho musí zahŕňať
- DICOM (minimálne protokoly Worklist - Color Print a Store) Denzitometer ho musí zahŕňať
- sw umožňujúci prepojenie viacerých prístrojov do jednej užívateľskej databázy Denzitometer ho musí zahŕňať
- sw umožňujúci vyhodnotenie parametrov krčku stehennej kosti s dĺžkou, sekčným momentom a indexu pevnosti femuru Denzitometer ho musí zahŕňať
ĎALŠIE TECHNICKÉ POŽIADAVKY
- Ukazovateľ počiatočnej polohy - krížové laserové svetlo (trieda II, maximálny výkon 1 mW) Denzitometer ho musí zahŕňať
- ložná plocha pre pacienta – umývateľná bežnými prostriedkami, dezinfikovateľná  bežnými dezinfekčnými prostriedkami Musí byť splnená táto požiadavka
- denzitometer musí byť možné prepraviť cez dvere so šírkou 90 cm (môže byť v čiastočnom „demonte“) Musí byť splnená táto požiadavka
- denzitometer musí byť možné prepraviť výťahom s vnútornou dĺžkou 218 cm (môže byť v čiastočnom „demonte“), resp. vynáškou po schodoch (predpoklad 5. poschodie) Musí byť splnená táto požiadavka
- kalibráciu počas záruky ak je potrebná zabezpečí dodávateľ automaticky (v cene zariadenia) , po záruke počas životnosti zariadenia na základe požiadavky objednávateľa (za odplatu) Musí byť splnená táto požiadavka
POČÍTAČOVÁ STANICA
- minimálne Windows 7 s užívateľským softvérom PC ho musí zahŕňať
- pokročilé intuitívne grafické rozhranie SW ho musí zahŕňať
- mnohonásobné pacientske adresáre s prístupom cez pokročilý databázový systém SW ich musí zahŕňať
- optimalizácia okna a redukcia dávky na pacienta počas vyšetrenia - bez prieskumných skenov pacienta SW ju musí zahŕňať
- automatizovaný výber módu skenovania SW ho musí zahŕňať
- spôsob automatickej analýzy minimálne pre AP spine, Femur, Dual Femur na dosiahnutie lepšej presnosti a opakovateľnosti SW ju musí zahŕňať
- možnosť prispôsobenia analýzy pre vyššiu klinickú flexibilitu SW ju musí zahŕňať
- možnosť porovnávania viacerých výsledkov naraz SW ju musí zahŕňať
- možnosť stanovenia výsledkov BMD ako aj sBMD (BMC a plocha), T-skóre, Z-skóre, % Young-Adult, % Age-Matched SW ju musí zahŕňať
- softvér by mal pracovať s referenčnou databázou minimálne 12 000 pacientov a mal by mať možnosť nastavenia regionálnych referenčných pacientských databáz SW músí spĺňať túto požiadavku
- možnosť nastavenia vlastnej referenčnej databázy SW ju musí zahŕňať
- možnosť určenia trendu pacienta s možnosťou importu predchádzajúcich meraní pacienta do stávajúceho merania SW ju musí zahŕňať
- možnosť importu pacientskych databáz vlastných aj iných výrobcov SW ju musí zahŕňať
MINIMÁLNA KONFIGURÁCIA PC ZOSTAVY
- Intel® Core™ i3 alebo ekvivalent PC zostava ho musí zahŕňať
- Windows® 7 Embedded štandardná verzia (64-bit) alebo ekvivalent PC zostava ho musí zahŕňať
- minimálne 4 GB RAM PC zostava ju musí zahŕňať
- minimálne 500 GB hard disk PC zostava ho musí zahŕňať
- DVD-R drive PC zostava ju musí zahŕňať
- minimálne 20" SVGA monitor 1024 x 768 32-bit color PC zostava ho musí zahŕňať
- klávesnica, myš PC zostava ich musí zahŕňať
- farebná laserová tlačiareň PC zostava ju musí zahŕňať
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zariadenie musí byť dodané nové, nepoužívané , nerepasované
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov
Vrátane inštalácie a spustenia do prevádzky
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného zariadenia
Zaškolenie personálu minimálne v rozsahu 1 hodiny, dodávateľ vystaví doklad o zaškolení.
Úvodné zaškolenie personálu najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa dodania a inštalácie zariadenia.
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku alebo českom jazyku
Dodávané zariadenie musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii
Dodávateľ musí garantovať dostupnosť náhradných dielov a príslušenstvo na všetky časti a komponenty v zostave  počas celej životnosti zariadenia, min. 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky.
Požadujeme do 7 dní od uzavretia zmluvy prospektový materiál ponúkaného tovaru, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov.
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy
Požaduje sa predložiť platný ŠUKL kód do 7 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy
Dodávateľ do 7 kalendárnych dní predloží v písomnej forme objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky - rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH,cena s DPH
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky.
Požadujeme nástup servisného technika najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy.
Zmluvná strana, ako aj verejný obstarávateľ, si v zmysle vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru :
a) termín dodania a inštalácie prístroja je do 40 pracovných dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod, prípadne po dohode aj v inom čase
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy.
c) Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zmluvy, po úvodnom zaškolení personálu a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom.
d) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu
e) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy
f) Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 10 dní pracovných dní splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky odo dňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
Zmluvné a platobné podmienky:
- požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja
- Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Sankcie:
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení.
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu
Dodávateľ môže požadovať :
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z.
Ukončenie zmluvného vzťahu:
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že zákazka, ktorá je predmetom zmluvy je kapitálovým výdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľ finančných prostriedkov / príslušný orgán štátnej správy - ministerstvo /, ktorý má realizovať jej financovanie neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu objednávateľovi finančné prostriedky na realizáciu tejto zákazky. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z tohoto dôvodu nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie.
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za:
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka
f) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ:
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy.
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon  č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZoRPVS“) ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len „register“) ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť. Dodávateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní.
V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplat. výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto Zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa. Objedn. je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verej. sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s prísluš. ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verej. obstarávaní
Zodpovednosť za vady:
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, prípadne dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od zmluvy.
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude Objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH a inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č.222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa §7 a/alebo §7 a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona               č. 222/2004 Z. z.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Ochrana osobných údajov:
1. Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi.
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa.
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov.
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou
5. Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa.
Informačná povinnosť:
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“.
Názov Upresnenie
Záruka minimálne 24 mesiacov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

20.05.2020 07:00 — 30.06.2020 15:30

1,00 ks

43 040,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.05.2020 17:34

15.05.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.05.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 590
 229
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.05.2020 09:56 - Vstupná ponuka 43 040,00 € Cena bez DPH
15.05.2020 09:19 - Najvýhodnejšia ponuka 43 030,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS