• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.05.2020 14:01
  •    Predkladanie ponúk
    12.05.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.05.2020 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.05.2020 11:20

Detail zákazky Z20209332

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.05.2020 14:01
  •    Predkladanie ponúk
    12.05.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.05.2020 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.05.2020 11:20

Základné údaje

Z20209332

OF-212926

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4640433

Objednávateľ

31118259

Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne

Študentská 2, Trenčín, 91150, SVK

Dodávateľ

17327547

MERCATOR DMS, spol. s r.o.

Jasovská 3/a, Bratislava, 85107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kovová skriňa pre chemikálie

Nábytok, skriňa kovová

  • 39160000-1 - Školský nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kovová skriňa pre chemikálie
Funkcia
Kovová skriňa pre uskladnenie chemikálií v laboratóriu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 2
Rozmery: výška mm 1950
Rozmery: šírka mm 950
Rozmery: hĺbka mm 500
Kovová skriňa pre chemikálie - počet políc ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kovová skriňa pre chemikálie s vaničkami na zachytenie kvapalín
Kovová skriňa pre chemikálie - police 4 prestaviteľné police v tvare vaničky s robusným perforovaným pozinkovaným roštom na zachytenie unikajúcich kvapalín
Kovová skriňa pre chemikálie jedna hlbšia vanička na dne skrine bez roštu
Kovová skriňa pre chemikálie dvojbodové uzamykanie
Kovová skriňa pre chemikálie dvojkrídlové dvere s vetracími otvormi
Kovová skriňa pre chemikálie - farba konštrukcie šedá
Kovová skriňa pre chemikálie - farba dverí modrá
Kovová skriňa pre chemikálie - montáž dodané v celku - zmontované
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vynesenia na miesto plnenia.
Obstarávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení, v štandardnej kvalite, požadovaných parametrov a musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu a príslušnou dokumentáciou - záručný list, návod na obsluhu v slovenskom alebo českom Jazyku.
Dodávateľ sa zaväzuje bezplatne vymeniť chybný, alebo nekvalitný predmet zákazky do 72 hodín od nahlásenia chyby listom alebo e-mailom obstarávateľom.
Dodávateľ do 2 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s uvedením obchodného názvu ponúkaného tovaru vrátane technických parametrov a vyobrazenia kontaktnej osobe obstarávateľa.
Obstarávateľ do 3 dní odo dňa obdržania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne-pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Konečná cena obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne miesto uvedené v zmluve a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet jednotlivých cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta s uvedením ich obchodného názvu.
Záruka na tovar je minimálne 24 mesiacov.
Záruka na Predmet zákazky začína plynúť odo dňa odovzdania predmetu zákazky Dodávateľa Obstarávateľovi na základe podpísaného protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky.
Obstarávateľ zálohu neposkytuje.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia obstarávateľovi.
V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru (v záručnej dobe) dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava). Dodávateľ si sám prevezme tovar v mieste dodania tovaru.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ a nie je platcom DPH v SR, predkladá ponuku vrátane 20 % DPH, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí obstarávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky obstarávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Študentská 1, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

29.05.2020 13:59

2,00 ks

611,75

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.05.2020 14:01

12.05.2020 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.05.2020 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 259
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.05.2020 14:10 - Vstupná ponuka 611,75 € Cena bez DPH
06.05.2020 14:11 - Najvýhodnejšia ponuka 611,70 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS