• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.05.2020 11:05
  •    Predkladanie ponúk
    13.05.2020 09:40
  •    Ukončenie zákazky
    13.05.2020 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.05.2020 10:30

Detail zákazky Z20209312

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.05.2020 11:05
  •    Predkladanie ponúk
    13.05.2020 09:40
  •    Ukončenie zákazky
    13.05.2020 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.05.2020 10:30

Základné údaje

Z20209312

OF-212860

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4648886

Objednávateľ

00596825

"FÉNIX"Zariadenie sociálnych služieb Levice

Komenského ul. 1033/29, Levice, 93401, SVK

Dodávateľ

28111290

INDUBIA s.r.o.

Milady Horákové 42/127, Praha, 16000, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Transportné lehátko

lehátko

  • 33192600-8 - Zdvíhacie zariadenie pre zdravotnícke odvetvie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tansportné lehátko
Funkcia
na prevoz pacienta
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Transportné lehátko ks 1
hydraulický zdvih ložnej plochy pomocou teleskopických stĺpov mm 580 890
nosnosť kg 200 250
vonkajšie rozmery mm 1990x770 2000x800
polohovanie chrbtového dielu st 0-70 0-75
4 kolieska s centrálnou brzdou s priemerom mm 180 200
matrac s odnímateľným poťahom, polyuretánovým krytom vodovzdorný - výška mm 70
trendel a antitrendel st 0-16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
pevná kovová , stabilná konšrukcia, povrchová úprava práškovým lakovaním áno
dvojdielna ložná plocha - prispôsobená k  vonkajším rozmerom áno
2 bočnice s pozdĺžnym sklápaním áno
odkladací priestor na podvozku áno
madlá pre ovládanie lehátka - sklopné áno
bezpečnostné pásy áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, nerepasovaný.  Ekvivalent sa pripúšťa v tom prípade ak bude mať zhodné riešenie s max. parametrami vonkajších rozmerov (obmedzenie kvôli veľkosti výťahovej kabíny), alebo lepšie riešenie v porovnaní s originálom.
Miesto plnenia je v mieste objednáva  a to do 7 pracovných dní od účinnosti dohody
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet a špecifikáciu do 3 dní od uzavretia rámcovej dohody. Ak daná špecifikácia a následne dodaný tovar nie je v súlade s požiadavkami, objednávateľ si vyhradzuje právo od dohody odstúpiť.
Predložiť všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v SR, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadovanie potvrdenia a pod.
Záruka  24 mesiacov
Nástup na servisný zásah do 72 hodín
Splatnosť faktúry od doručenia je 30 dní, faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu ako aj číslo objednávky, súčasťou faktúry je dodací list,  alebo odovzdávajúci a preberajúci protokol podpísaný zástupcami oboch zmluvných strán. V prípade, že faktúra nespĺňa požadované náležitosti, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť bez zaplatenia v lehote splatnosti. Dňom doručenia opravenej faktúry začína plynúť nová lehota splatnosti v zmysle dohodnutých platobných podmienok.
Názov Upresnenie
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy pred samotným plnením zmluvy predložiť doklad o oprávnení dodávať tovar. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Miesto plnenia je v mieste objednáva  a to do 7 pracovných dní od účinnosti dohody
Navrhnutá hodnota Miesto plnenia je v mieste objednáva a to do pracovných dní od účinnosti dohody.

Do 7 dní to môže dodať iba firma čo ho má skladom a to je zjavné, že táto aukcia je asi vopred dohodnutá. V terajšej situácii nieje možné dodať alebo vyrobiť takéto lehátko do 7 dní. Načo tu ide akože súťaž, to si ho rovno objednajte tam kde ste stiahli fotku lehátka.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 29, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 súbor položiek zákazky

1 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.05.2020 11:05

13.05.2020 09:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.05.2020 09:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 315
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.05.2020 08:52 - Vstupná ponuka 1 500,00 € Cena s DPH
12.05.2020 08:52 - Najvýhodnejšia ponuka 1 500,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS