• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.05.2020 13:37
  •    Predkladanie ponúk
    13.05.2020 13:35
  •    Ukončenie zákazky
    13.05.2020 14:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.05.2020 14:25

Detail zákazky Z20209251

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.05.2020 13:37
  •    Predkladanie ponúk
    13.05.2020 13:35
  •    Ukončenie zákazky
    13.05.2020 14:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.05.2020 14:25

Základné údaje

Z20209251

OF-211989

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4648874

Objednávateľ

304891

Obec Limbach

SNP 55, Limbach, 90091, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky, dodanie stravných poukážok

  • 30199770-8 - Stravné poukážky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Dodanie stravných poukážok
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení v jeho neskorších zmien a doplnení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stravná poukážka nominálna hodnota v EUR 5,00
Stravná poukážka, predpokladané maximálne množstvo: ks 3600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka musí obsahovať názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka musí obsahovať ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka musí obsahovať vyznačenú platnosť strávnej poukážky alebo kupónu do dňa/dátumu
Stravná poukážka musí obsahovať kalendárny rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka musí obsahovať nominálnu hodnotu stravnej poukážky v EUR
Stravná poukážka musí obsahovať číselný a čiarový kód
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodanie najneskôr do 2 pracovných dní od doručenia objednávky.
Spôsob objednávania stravných poukážok musí byť umožnený telefonicky, e-mailom alebo cez objednávkový systém dodávateľa.
Objednávateľ požaduje doručenie stravných poukážok spolu s faktúrou a dodacím listom do sídla objednávateľa.
Objednávateľ bude objednávky stravných poukážok realizovať na základe čiastkových objednávok podľa potrieb, zvyčajne 1 x za mesiac. Objednávateľ uvedie konkrétny počet objednaných stravných poukážok v odoslanej objednávke.
Objednané stravné poukážky požaduje objednávateľ dodávať kuriérskou doručovacou službou priamo do svojho sídla.
Objednané stravné poukážky požaduje objednávateľ doručiť v štandartnej väzbe. Ak bude potrebný iný typ väzby stravných poukážok, objednávateľ to uvedie v konkrétnej objednávke.
Zmluvné strany sa dohodli, že maximálne množstvo uvedené v "Technickej špecifikácií" je len predpokladané, skutočné odobraté množstvo stravných poukážok závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne vyčerpaním finančného limitu alebo uplynutím času, aj v tom prípade ak objednávateľ neodoberie predpokladané maximálne množstvo stravných poukážok.
Zmluva bude uzatvorená na obdobie od 01.05.2020 do 31.12.2021.
Platnosť stravných poukážok je minimálne 3 mesiace od dátumu dodania.
Po uplynutí doby platnosti stravnej poukážky má objednávateľ právo vrátiť dodávateľovi neplatné stravné poukážky a dodávateľ je povinný vymeniť mu tieto neplatné stravné poukážky za stravné poukážky s novou lehotou splatnosti nie kratšou ako 3 mesiace.
Objednávateľ požaduje, aby prípadné vrátenie platných a nepoužitých stravných poukážok s minimálnou platnosťou 3 mesiace dodávateľovi bolo zo strany dodávateľa vyrovnané vrátením peňažných prostriedkov na účet objednávateľa.
Splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa doručenia faktúry do sídla objednávateľa. Dodávateľ je povinný vo vystavenej faktúre uviesť číslo objednávky objednávateľa.
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: 1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, 2. odmena (provízia) vo výške 0,00 %, pričom maximálna výška odmeny a manipulačný poplatok je 0,00 €. 3. Poštovné v maximálnej výške 0,00 €.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. poškodenú zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0,00% z hodnoty takto vrátených poškodených stravných poukážok.
Celková cena za poskytnuté služby a dodanie stravných poukážok pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, poštovné a všetky ďalšie náklady.
Dodávateľ uhradí poštovné a poistné v zmysle aktuálneho cenníka poštovného a poistného, ktorý je v súlade s VOP.
Celková cena je vrátane dopravy na miesto plnenia (sídla objednávateľa).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

SNP 55, Limbach, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika

25.05.2020 13:36 — 25.09.2020 13:36

3 600,00 ks

18 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.05.2020 13:37

13.05.2020 13:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.05.2020 13:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 350
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.05.2020 14:48 - Vstupná ponuka 18 000,00 € Cena s DPH
06.05.2020 09:11 - Najvýhodnejšia ponuka 17 999,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS