304891
Obec Limbach
SNP 55, Limbach, 90091, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné poukážky
stravné poukážky, dodanie stravných poukážok
Tovar, Služba
|
1. Stravné poukážky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Dodanie stravných poukážok |
| Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení v jeho neskorších zmien a doplnení. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Stravná poukážka | nominálna hodnota v EUR | 5,00 | ||
| Stravná poukážka, predpokladané maximálne množstvo: | ks | 3600 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Stravná poukážka musí obsahovať | názov a logo dodávateľa |
| Stravná poukážka musí obsahovať | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
| Stravná poukážka musí obsahovať | vyznačenú platnosť strávnej poukážky alebo kupónu do dňa/dátumu |
| Stravná poukážka musí obsahovať | kalendárny rok platnosti stravnej poukážky |
| Stravná poukážka musí obsahovať | nominálnu hodnotu stravnej poukážky v EUR |
| Stravná poukážka musí obsahovať | číselný a čiarový kód |
| Názov |
| Dodanie najneskôr do 2 pracovných dní od doručenia objednávky. |
| Spôsob objednávania stravných poukážok musí byť umožnený telefonicky, e-mailom alebo cez objednávkový systém dodávateľa. |
| Objednávateľ požaduje doručenie stravných poukážok spolu s faktúrou a dodacím listom do sídla objednávateľa. |
| Objednávateľ bude objednávky stravných poukážok realizovať na základe čiastkových objednávok podľa potrieb, zvyčajne 1 x za mesiac. Objednávateľ uvedie konkrétny počet objednaných stravných poukážok v odoslanej objednávke. |
| Objednané stravné poukážky požaduje objednávateľ dodávať kuriérskou doručovacou službou priamo do svojho sídla. |
| Objednané stravné poukážky požaduje objednávateľ doručiť v štandartnej väzbe. Ak bude potrebný iný typ väzby stravných poukážok, objednávateľ to uvedie v konkrétnej objednávke. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že maximálne množstvo uvedené v "Technickej špecifikácií" je len predpokladané, skutočné odobraté množstvo stravných poukážok závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne vyčerpaním finančného limitu alebo uplynutím času, aj v tom prípade ak objednávateľ neodoberie predpokladané maximálne množstvo stravných poukážok. |
| Zmluva bude uzatvorená na obdobie od 01.05.2020 do 31.12.2021. |
| Platnosť stravných poukážok je minimálne 3 mesiace od dátumu dodania. |
| Po uplynutí doby platnosti stravnej poukážky má objednávateľ právo vrátiť dodávateľovi neplatné stravné poukážky a dodávateľ je povinný vymeniť mu tieto neplatné stravné poukážky za stravné poukážky s novou lehotou splatnosti nie kratšou ako 3 mesiace. |
| Objednávateľ požaduje, aby prípadné vrátenie platných a nepoužitých stravných poukážok s minimálnou platnosťou 3 mesiace dodávateľovi bolo zo strany dodávateľa vyrovnané vrátením peňažných prostriedkov na účet objednávateľa. |
| Splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa doručenia faktúry do sídla objednávateľa. Dodávateľ je povinný vo vystavenej faktúre uviesť číslo objednávky objednávateľa. |
| Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: 1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, 2. odmena (provízia) vo výške 0,00 %, pričom maximálna výška odmeny a manipulačný poplatok je 0,00 €. 3. Poštovné v maximálnej výške 0,00 €. |
| Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. poškodenú zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0,00% z hodnoty takto vrátených poškodených stravných poukážok. |
| Celková cena za poskytnuté služby a dodanie stravných poukážok pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, poštovné a všetky ďalšie náklady. |
| Dodávateľ uhradí poštovné a poistné v zmysle aktuálneho cenníka poštovného a poistného, ktorý je v súlade s VOP. |
| Celková cena je vrátane dopravy na miesto plnenia (sídla objednávateľa). |
SNP 55, Limbach, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
25.05.2020 13:36 — 25.09.2020 13:36
3 600,00 ks
18 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.05.2020 13:37
13.05.2020 13:35
13.05.2020 13:50
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 05.05.2020 14:48 - Vstupná ponuka | 18 000,00 | € | Cena s DPH |
| 06.05.2020 09:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 999,98 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: