308307
Mesto Nitra
Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Mrazená hydina
mrazená hydina, kuracia pečeň, kuracie prsia, kuracie stehná, kurčatá bez drobkov, morčacie prsia
Tovar, Služba
1. Mrazená hydina, dodávka mrazenej hydiny.
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Zabezpečenie dodávky mrazenej hydiny v kvalite podľa platných noriem. 2. Dodávka hydiny vrátane dopravy prepravnými prostriedkami dodávateľa spôsobom v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi, vyloženia tovaru do skladu na mieste dodania a všetkých nákladov spojených s realizáciou dodávok. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
kuracia pečeň - trieda kvality A balenie 1 kg | kg | 100 | ||
kuracia pečeň - trieda kvality A balenie 500g | kg | 260 | ||
kuracie prsia bez kože a kosti - trieda kvality A, balenie cca2kg | kg | 1000 | ||
kuracie prsia bez kože a kosti - trieda kvality A balenie cca 500 g | kg | 1000 | ||
kuracie stehná celé, štvrte - s kosťou a kožou - trieda kvality A, balenie cca 10 kg | kg | 250 | ||
kuracie stehná celé, štvrte - s kosťou kožou - trieda kvality A, balenie cca 750 g | kg | 250 | ||
kuracie stehno horné - s kosťou a kožou - trieda kvality A, balenie cca2 kg | kg | 250 | ||
kuracie stehno horné - s kosťou a kožou - trieda kvality A, balenie cca500 g | kg | 250 | ||
kuracie stehno dolné - s kosťou a kožou - trieda kvality A, balenie cca 2 kg | kg | 740 | ||
kuracie stehno dolné - s kosťou a kožou - trieda kvality A, balenie cca 500 g | kg | 600 | ||
kuracie stehno horné bez kože a kostí (steaky) - trieda kvality A, balenie cca 2 kg | kg | 500 | ||
kuracie stehno celé bez kože a kosti ( steaky) - trieda kvality A, balenie cca 500g | kg | 360 | ||
kurčatá bez drobkov - trieda kvality A - balenie cca 1,50 kg | kg | 100 | ||
morčacie prsia bez kože a kosti trieda kvality A, balenie cca 1 kg | kg | 160 | ||
kuracie prsia plátky porciované IQF - natural | kg | 100 |
Názov |
Všetky výrobky musia byť bez soli, pridanej vody a chemických konzervačných látok a farbív. Všetky výrobky musia byť opatrené značkou kvality SK. |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
Rozpis jednotkových cien za obsah balenia ponúkaných tovarov s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta jednotlivých položiek tovarov (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre) |
Cena je stanovená v súlade so zákonom č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov Jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou dodávok vrátane dopravy prepravnými prostriedkami dodávateľa spôsobom v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi, vyloženie tovaru do skladu na mieste dodania a všetky náklady spojené s realizáciou dodávok. |
Jednotkové ceny sú dohodnuté ako maximálne a platné počas trvania zmluvného vzťahu. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že výroba, balenie, skladovanie a všetka manipulácia vrátane prepravy dodávaného tovaru bude zodpovedať podmienkam a požiadavkám stanovených v zákone č. 152/1995 Z.Z. o potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných predpisov. |
Obaly potravín musia byť v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách označené v štátnom jazyku údajmi: - názov výrobku, - obchodné meno výrobcu, - hmotnosť výrobku, - dátum spotreby, - spôsob skladovania, - zoznam zložiek vo výrobku. |
Výrobky budú balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. |
Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celom rozsahu a vyhradzuje si odobrať niektoré druhy tovarov vo väčšom a niektoré v menšom rozsahu, ako je uvedené v tejto rámcovej dohode. Rozsah odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy: a) úradne overené rozhodnutie o schválení prevádzkarne ako hydinový bitúnok vydané - Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR,- b) čestné prehlásenie dodávateľa, že bude dodávať iba tovar od výrobcu, od ktorého - dodal rozhodnutie o schválení prevádzky podľa bodu a),- c) kópiu udeleného platného certifikátu bezpečnosti potravín (IFS, BRC, ISO 14000 atď.)- alebo Značky kvality SK alebo podobnej značky, ktorá má v systéme intenzívnejšiu - kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výrobky do 24 objektov. Dodávateľ sa zaväzuje doviesť kupujúcemu tovar minimálne 1x do týždňa, v deň na ktorý bol objednaný, na vyhradené miesto pre príjem tovaru. |
Dodávateľ je povinný na požiadanie zrealizovať dodávky v jeden deň do 11:00 hod. na všetky miesta rozvozu v celkovom počte 24 odberových miest podľa zoznamu, ktorý dodávateľ obdrží po predložení dokladov uvedených v bode 11.Dodávateľ sa zaväzuje , že bude koordinovať dodávky tovaru tak, aby sa nerealizovali v čase podávania obedov a to od 11:15 hod. do 12:30 hod. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať ceny tovarov a zaručiť zodpovedajúcu kvalitu a jeho dostatočné množstvo podľa objednávok. Objednávky sa budú realizovať telefonicky alebo mailom, kontakty budú uvedené po predložení dokladov uvedených v bode 11. |
Konkrétnu dodávku bude predávajúci realizovať tak, že predávajúci dodá objednaný tovar s dodacím listom, ktorý objednávateľ dodávateľovi po odkontrolovaní dodaného sortimentu ,množstva a kvality predmetu zmluvy potvrdí. Dodací list bude tvoriť súčasť faktúry. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v prvej tretine doby spotreby. |
Závažným porušením tejto rámcovej dohody je nesplnenie nasledovných povinností dodávateľa: -neplnenie dohodnutých časových lehôt dodávok, neplnenie kvalitatívnych parametrov dodávaných potravín definovaných objednávateľom, opakované dodávky nekvalitného tovaru v prípade, že objednávateľ na nedostatky predávajúceho písomne upozornil. |
Objednávateľ má právo odstúpiť od rámcovej dohody podľa § 19 zák. č. 343/2015 Z .z. o VO. |
Kontaktnou osobou na účely plnenia tejto zmluvy na strane kupujúceho je: tel. kontakt bude uvedený po predložení dokladov uvedených v bode 11. Doklady sa predkladajú osobe ktorá bude uvedená v Rámcovej dohode. |
O začiatku plnenia predmetu zákazky bude uchádzač vopred písomne upozornený, predpokladané plnenie predmetu od 1.6.2020. |
Dodávateľ je oprávnený pripustiť dodatkom k tejto zmluve navýšenie jednotkových cien predávajúceho v priebehu doby platnosti tejto zmluvy maximálne o 10% v tom prípade, že sa zmenia oprávnené náklady vstupov predávajúceho v priamej závislosti od vývoja cien na trhu. Túto skutočnosť bude predávajúci povinný kupujúcemu písomne zdokumentovať, zdôvodniť a preukázať predložením hodnoverných dokladov. |
Fakturácia bude vykonaná po dodaní a prevzatí predmetu zmluvy , max. 3x do mesiaca hromadne za všetkých 24 objektov. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi objednaný tovar v bezchybnom stave, v stanovenej lehote, na určené miesta dodania, označený v súlade s príslušnou legislatívou a na požiadanie predložiť kupujúcemu doklady o pôvode tovaru. Predávajúci je povinný uvádzať záručné lehoty pre každý dodaný tovar v dodacom liste . |
V prípade nedodržania minimálnych požiadaviek na kvalitu stanovenú v opise ( technické vlastnosti), objednávateľ požaduje do dvoch hodín dodať náhradný tovar od predávajúceho v požadovanej kvalite. |
24 objektov školského stravovania pri MŠ v pôsobnosti mesta Nitra., Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
12
5 920,00 kg
26 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.05.2020 11:25
11.05.2020 11:10
11.05.2020 11:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.05.2020 08:15 - Vstupná ponuka | 25 999,99 | € | Cena s DPH |
07.05.2020 09:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 25 998,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: