• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.05.2020 11:25
  •    Predkladanie ponúk
    11.05.2020 11:10
  •    Ukončenie zákazky
    11.05.2020 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.05.2020 12:00

Detail zákazky Z20209243

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.05.2020 11:25
  •    Predkladanie ponúk
    11.05.2020 11:10
  •    Ukončenie zákazky
    11.05.2020 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.05.2020 12:00

Základné údaje

Z20209243

OF-212386

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4631617

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mrazená hydina

mrazená hydina, kuracia pečeň, kuracie prsia, kuracie stehná, kurčatá bez drobkov, morčacie prsia

  • 15896000-5 - Hlboko zmrazené výrobky
  • 15112000-6 - Hydina
  • 15112130-6 - Kurčatá
  • 15112120-3 - Morky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mrazená hydina, dodávka mrazenej hydiny.
Funkcia
1. Zabezpečenie dodávky mrazenej hydiny v kvalite podľa platných noriem. 2. Dodávka hydiny vrátane dopravy prepravnými prostriedkami dodávateľa spôsobom v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi, vyloženia tovaru do skladu na mieste dodania a všetkých nákladov spojených s realizáciou dodávok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kuracia pečeň - trieda kvality A balenie 1 kg kg 100
kuracia pečeň - trieda kvality A balenie 500g kg 260
kuracie prsia bez kože a kosti - trieda kvality A, balenie cca2kg kg 1000
kuracie prsia bez kože a kosti - trieda kvality A balenie cca 500 g kg 1000
kuracie stehná celé, štvrte - s kosťou a kožou - trieda kvality A, balenie cca 10 kg kg 250
kuracie stehná celé, štvrte - s kosťou kožou - trieda kvality A, balenie cca 750 g kg 250
kuracie stehno horné - s kosťou a kožou - trieda kvality A, balenie cca2 kg kg 250
kuracie stehno horné - s kosťou a kožou - trieda kvality A, balenie cca500 g kg 250
kuracie stehno dolné - s kosťou a kožou - trieda kvality A, balenie cca 2 kg kg 740
kuracie stehno dolné - s kosťou a kožou - trieda kvality A, balenie cca 500 g kg 600
kuracie stehno horné bez kože a kostí (steaky) - trieda kvality A, balenie cca 2 kg kg 500
kuracie stehno celé bez kože a kosti ( steaky) - trieda kvality A, balenie cca 500g kg 360
kurčatá bez drobkov - trieda kvality A - balenie cca 1,50 kg kg 100
morčacie prsia bez kože a kosti trieda kvality A, balenie cca 1 kg kg 160
kuracie prsia plátky porciované IQF - natural kg 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Všetky výrobky musia byť bez soli, pridanej vody a chemických konzervačných látok a farbív. Všetky výrobky musia byť opatrené značkou kvality SK.
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
Rozpis jednotkových cien za obsah balenia ponúkaných tovarov s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta jednotlivých položiek tovarov (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre)
Cena je stanovená v súlade so zákonom č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov Jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou dodávok vrátane dopravy prepravnými prostriedkami dodávateľa spôsobom v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi, vyloženie tovaru do skladu na mieste dodania a všetky náklady spojené s realizáciou dodávok.
Jednotkové ceny sú dohodnuté ako maximálne a platné počas trvania zmluvného vzťahu.
Dodávateľ sa zaväzuje, že výroba, balenie, skladovanie a všetka manipulácia vrátane prepravy dodávaného tovaru bude zodpovedať podmienkam a požiadavkám stanovených v zákone č. 152/1995 Z.Z. o potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných predpisov.
Obaly potravín musia byť v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách označené v štátnom jazyku údajmi: - názov výrobku, - obchodné meno výrobcu, - hmotnosť výrobku, - dátum spotreby, - spôsob skladovania, - zoznam zložiek vo výrobku.
Výrobky budú balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi.
Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celom rozsahu a vyhradzuje si odobrať niektoré druhy tovarov vo väčšom a niektoré v menšom rozsahu, ako je uvedené v tejto rámcovej dohode. Rozsah odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny.
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy: a) úradne overené rozhodnutie o schválení prevádzkarne ako hydinový bitúnok vydané - Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR,- b) čestné prehlásenie dodávateľa, že bude dodávať iba tovar od výrobcu, od ktorého - dodal rozhodnutie o schválení prevádzky podľa bodu a),- c) kópiu udeleného platného certifikátu bezpečnosti potravín (IFS, BRC, ISO 14000 atď.)- alebo Značky kvality SK alebo podobnej značky, ktorá má v systéme intenzívnejšiu - kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výrobky do 24 objektov. Dodávateľ sa zaväzuje doviesť kupujúcemu tovar minimálne 1x do týždňa, v deň na ktorý bol objednaný, na vyhradené miesto pre príjem tovaru.
Dodávateľ je povinný na požiadanie zrealizovať dodávky v jeden deň do 11:00 hod. na všetky miesta rozvozu v celkovom počte 24 odberových miest podľa zoznamu, ktorý dodávateľ obdrží po predložení dokladov uvedených v bode 11.Dodávateľ sa zaväzuje , že bude koordinovať dodávky tovaru tak, aby sa nerealizovali v čase podávania obedov a to od 11:15 hod. do 12:30 hod.
Dodávateľ je povinný dodržiavať ceny tovarov a zaručiť zodpovedajúcu kvalitu a jeho dostatočné množstvo podľa objednávok. Objednávky sa budú realizovať telefonicky alebo mailom, kontakty budú uvedené po predložení dokladov uvedených v bode 11.
Konkrétnu dodávku bude predávajúci realizovať tak, že predávajúci dodá objednaný tovar s dodacím listom, ktorý objednávateľ dodávateľovi po odkontrolovaní dodaného sortimentu ,množstva a kvality predmetu zmluvy potvrdí. Dodací list bude tvoriť súčasť faktúry. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v prvej tretine doby spotreby.
Závažným porušením tejto rámcovej dohody je nesplnenie nasledovných povinností dodávateľa: -neplnenie dohodnutých časových lehôt dodávok, neplnenie kvalitatívnych parametrov dodávaných potravín definovaných objednávateľom, opakované dodávky nekvalitného tovaru v prípade, že objednávateľ na nedostatky predávajúceho písomne upozornil.
Objednávateľ má právo odstúpiť od rámcovej dohody podľa § 19 zák. č. 343/2015 Z .z. o VO.
Kontaktnou osobou na účely plnenia tejto zmluvy na strane kupujúceho je: tel. kontakt bude uvedený po predložení dokladov uvedených v bode 11. Doklady sa predkladajú osobe ktorá bude uvedená v Rámcovej dohode.
O začiatku plnenia predmetu zákazky bude uchádzač vopred písomne upozornený, predpokladané plnenie predmetu od 1.6.2020.
Dodávateľ je oprávnený pripustiť dodatkom k tejto zmluve navýšenie jednotkových cien predávajúceho v priebehu doby platnosti tejto zmluvy maximálne o 10% v tom prípade, že sa zmenia oprávnené náklady vstupov predávajúceho v priamej závislosti od vývoja cien na trhu. Túto skutočnosť bude predávajúci povinný kupujúcemu písomne zdokumentovať, zdôvodniť a preukázať predložením hodnoverných dokladov.
Fakturácia bude vykonaná po dodaní a prevzatí predmetu zmluvy , max. 3x do mesiaca hromadne za všetkých 24 objektov.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi objednaný tovar v bezchybnom stave, v stanovenej lehote, na určené miesta dodania, označený v súlade s príslušnou legislatívou a na požiadanie predložiť kupujúcemu doklady o pôvode tovaru. Predávajúci je povinný uvádzať záručné lehoty pre každý dodaný tovar v dodacom liste .
V prípade nedodržania minimálnych požiadaviek na kvalitu stanovenú v opise ( technické vlastnosti), objednávateľ požaduje do dvoch hodín dodať náhradný tovar od predávajúceho v požadovanej kvalite.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

24 objektov školského stravovania pri MŠ v pôsobnosti mesta Nitra., Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

12

5 920,00 kg

26 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.05.2020 11:25

11.05.2020 11:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.05.2020 11:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 148
 12
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.05.2020 08:15 - Vstupná ponuka 25 999,99 € Cena s DPH
07.05.2020 09:38 - Najvýhodnejšia ponuka 25 998,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS