Z20209185
OF-212778
zrušená
306550
Obec Marcelová
Námestie slobody 1199, Marcelová, 94632, SVK
Elektronický objednávací a rezervačný systém
objednávací systém, rezervačný systém, vyvolávací systém, kiosk, zdravotné stredisko, ambulancia, čakáreň
Tovar, Služba
|
1. Kiosk, zobrazovacie zariadenia poradových čísel
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Organizácia ambulancie, čakárne |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet kioskov | ks | 4 | ||
| Rozmer dotykového displeja | " | 7 | ||
| Ram | GB | 1 | ||
| Pamäťová karta | GB | 8 | ||
| Termo tlačiareň - šírka papiera | " | 2 | ||
| Počet zobrazovacích zariadení poradových čísel | ks | 6 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Operačný systém | Linux |
| Vstupno – výstupné porty | Áno |
| Ovládače | Áno |
| Vyhlásenie o zhode | Áno |
| Štrbinová čítačka občianskych preukazov | Áno |
| Závesný plechový skelet s ukotvením do steny | Áno |
| Dotykový displej | Áno |
| Minipočítač technológie Rapsberry PI | Áno |
| LAN 10/100/1000 MB alebo WiFi | Áno |
| Napájací zdroj | Áno |
| Čítačka občianskych preukazov | Áno |
|
2. Rezervačný systém
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Organizácia ambulancie, čakárne |
| Systém pre 6 ambulancií v zložení 4 ks kiosk (2 ks - každý pre dve ambulancie, 2 ks - každý pre samostatnú ambulanciu) a 6 zobrazovacích zariadení poradových čísel. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Pravdepodobnosť identifikácie pacienta v čakárni | % | 90 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Cloudové riešenie | Áno |
| Možnosť manažovať systém aj mimo miesta dodania | Áno |
| Objednávanie pacientov a manažment ich predvolávania do ambulancie | Áno |
| Možnosť vzdelávať pacientov v čakárňach cez TV | Áno |
| API rozhranie pre komunikáciu s ambulantným softwarom (AIS) | Áno |
| Nastavenie pracovných dní a ordinačných hodín ambulancie | Áno |
| Kontrola originality dokladu (OP, pas SR, doklady občanov EÚ) | Áno |
| Rezervácia a objednávanie pacienta v čakárni, cez mobilný telefón, internet | Áno |
| Tlač poradových lístkov | Áno |
| Priebežné sledovanie aktuálneho stavu poradia u lekára pre viacero druhov čakacích radov | Áno |
| Priebežné sledovanie aktuálneho stavu poradia v čakárni pre viacero druhov čakacích radov | Áno |
| Možnosť priebežne sledovať aktuálny stav poradia cez internet | Áno |
| Možnosť upozornenia pacienta o jeho aktuálnom poradí cez SMS | Áno |
| Predvolanie pacienta | Áno |
| Názov |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
| Vrátane inštalácie všetkých komponentov a uvedenia do prevádzky. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
| Vrátane dodania všetkých licencií potrebných pre užívanie predmetu zmluvy na účel, na ktorý je učený. |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
| Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
| Vrátane zaškolenia min. 4 osôb v rozsahu min. 1 hodiny v plnom rozsahu tak, aby kupujúci mohol užívať predmet tejto zmluvy na účel, na ktorý je určený, vrátane poučenia o hlavnom nastavení tovaru, bezpečnej prevádzke a správnej starostlivosti oň. Zaškolenie bude prebiehať v slovenskom jazyku. |
| Dodávateľ sa zaväzuje, že zaškolenie obsluhy bude realizované prostredníctvom odborne vyškoleného technika. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Námestie slobody 1199, Marcelová, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika
31.07.2020 10:00 — 28.08.2020 10:00
1,00 komplet
15 501,60
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.05.2020 14:45
07.05.2020 15:25
07.05.2020 15:40
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: