• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2020 14:45
  •    Predkladanie ponúk
    07.05.2020 15:25
  •    Zrušenie zákazky
    07.05.2020 15:27

Detail zákazky Z20209185

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2020 14:45
  •    Predkladanie ponúk
    07.05.2020 15:25
  •    Zrušenie zákazky
    07.05.2020 15:27

Základné údaje

Z20209185

OF-212778

zrušená

Objednávateľ

306550

Obec Marcelová

Námestie slobody 1199, Marcelová, 94632, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektronický objednávací a rezervačný systém

objednávací systém, rezervačný systém, vyvolávací systém, kiosk, zdravotné stredisko, ambulancia, čakáreň

  • 31711310-9 - Systémy na zaznamenávanie návštevnosti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 45314300-4 - Inštalovanie kabeláže

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kiosk, zobrazovacie zariadenia poradových čísel
Funkcia
Organizácia ambulancie, čakárne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kioskov ks 4
Rozmer dotykového displeja " 7
Ram GB 1
Pamäťová karta GB 8
Termo tlačiareň - šírka papiera " 2
Počet zobrazovacích zariadení poradových čísel ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Operačný systém Linux
Vstupno – výstupné porty Áno
Ovládače Áno
Vyhlásenie o zhode Áno
Štrbinová čítačka občianskych preukazov Áno
Závesný plechový skelet s ukotvením do steny Áno
Dotykový displej Áno
Minipočítač technológie Rapsberry PI Áno
LAN 10/100/1000 MB alebo WiFi Áno
Napájací zdroj Áno
Čítačka občianskych preukazov Áno
 2. Rezervačný systém
Funkcia
Organizácia ambulancie, čakárne
Systém pre 6 ambulancií v zložení 4 ks kiosk (2 ks - každý pre dve ambulancie, 2 ks - každý pre samostatnú ambulanciu) a 6 zobrazovacích zariadení poradových čísel.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pravdepodobnosť identifikácie pacienta v čakárni % 90
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Cloudové riešenie Áno
Možnosť manažovať systém aj mimo miesta dodania Áno
Objednávanie pacientov a manažment ich predvolávania do ambulancie Áno
Možnosť vzdelávať pacientov v čakárňach cez TV Áno
API rozhranie pre komunikáciu s ambulantným softwarom (AIS) Áno
Nastavenie pracovných dní a ordinačných hodín ambulancie Áno
Kontrola originality dokladu (OP, pas SR, doklady občanov EÚ) Áno
Rezervácia a objednávanie pacienta v čakárni, cez mobilný telefón, internet Áno
Tlač poradových lístkov Áno
Priebežné sledovanie aktuálneho stavu poradia u lekára pre viacero druhov čakacích radov Áno
Priebežné sledovanie aktuálneho stavu poradia v čakárni pre viacero druhov čakacích radov Áno
Možnosť priebežne sledovať aktuálny stav poradia cez internet Áno
Možnosť upozornenia pacienta o jeho aktuálnom poradí cez SMS Áno
Predvolanie pacienta Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Vrátane inštalácie všetkých komponentov a uvedenia do prevádzky.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Vrátane dodania všetkých licencií potrebných pre užívanie predmetu zmluvy na účel, na ktorý je učený.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Vrátane zaškolenia min. 4 osôb v rozsahu min. 1 hodiny v plnom rozsahu tak, aby kupujúci mohol užívať predmet tejto zmluvy na účel, na ktorý je určený, vrátane poučenia o hlavnom nastavení tovaru, bezpečnej prevádzke a správnej starostlivosti oň. Zaškolenie bude prebiehať v slovenskom jazyku.
Dodávateľ sa zaväzuje, že zaškolenie obsluhy bude realizované prostredníctvom odborne vyškoleného technika.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie slobody 1199, Marcelová, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

31.07.2020 10:00 — 28.08.2020 10:00

1,00 komplet

15 501,60

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.05.2020 14:45

07.05.2020 15:25

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.05.2020 15:40

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 1125
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS