00164615
Národné osvetové centrum
Námestie SNP 12, Bratislava, 81234, SVK
35742364
Lindström, s.r.o.
Orešianska ulica 3, Trnava, 91701, SVK
Prenájom interiérových rohoží, ich pravidelná výmena a čistenie
prenájom rohoží, čistenie rohoží
Služba
1. Prenájom interiérových čistiacich rohoží, ich pravidelná výmena a čistenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Prenájom interiérových čistiacich rohoží, ktorá pozostáva z čistenia, odvozu a dovozu do sídla objednávateľa. |
Prenajímané rohože budú vo vlastníctve poskytovateľa. |
Farba rohoží tmavo hnedá alebo čierna - všetky 3 ks musia mať rovnaký dizajn. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rohož veľká 115x200 cm tmavo hnedá ( prenájom a čistenie) | ks | 3 | ||
Rohož veľká 115x200 cm tmavo hnedá ( pranie) | ks | 3 | ||
Rohož veľká 150x200 cm tmavo hnedá (počet výmen) | počet | 52 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiálové prevedenie rohoží | Vysoko krútený nylon |
Názov |
Prenájom a údržba bezpečnostných rohoží vrátane dopravy na miesto plnenia ( Bratislava Staré Mesto) , 52-krát ročne , rohože 115x200 - 3 ks, |
Predmetom zákazky je prenájom a údržba bezpečnostných rohoží. Údržba pozostáva z čistenia, dovozu a odvozu rohoží tmavohnedej alebo čiernej farby zachytávajúcich nečistotu na miesto určenia. Čistenie a výmenu rohoží v celkovom počte 3 ks je potrebné zabezpečovať v 7- dňovom cykle. V cene výmeny (7-dňový cyklus) je zahrnutý prenájom, pranie, doprava a uloženie rohoží, |
Doba trvania zmluvného vzťahu je 12 mesiacov od účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ bude uvedenú službu fakturovať raz mesačne. Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. Cenu za príslušné služby podľa zmluvy sa objednávateľ zaväzuje zaplatiť dodávateľovi na základe faktúr s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa ich doručenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje zaslať odberateľovi do 3 pracovných dní rozpis ceny pre jednotlivé položky v eurách bez DPH, sadzbu DPH a cenu celkom v eurách vrátane DPH. Všetky ceny uvádza zaokrúhlene na 2 desatinné miesta. |
Objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty:- vo výške 100,- eur za nedodanie ktorejkoľvek služby,- vo výške 100,- eur za nedodanie ktorejkoľvek služby v požadovanej kvalite, - vo výške 100,- eur za omeškanie s vybavením reklamácie, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
Objednávateľ si zaplatenie zmluvnej pokuty uplatní u dodávateľa faktúrou so splatnosťou 30 dní odo dňa jej doručenia |
Zmluvu je oprávnená písomne vypovedať ktorákoľvek zo zmluvných strán bez uvedenia dôvodu. Výpovedná lehota je 3 mesiace a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúcom po doručení výpovede druhej zmluvnej strane. |
Od zmluvy je oprávnená písomne odstúpiť ktorákoľvek zmluvná strana ak dôjde k podstatnému porušeniu zmluvných povinností. Za podstatné porušenie zmluvných povinností sa považuje zo strany- dodávateľa – porušenie ktorejkoľvek povinnosti,- objednávateľa – neuhradenie faktúry v lehote jej splatnosti. |
Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť elektronicky vo forme skenu: 1. rozpis stanovenej ceny predmetu zákazky, 2. zoznam kontaktných osôb. |
Nám. SNP 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
20.05.2020 08:00 — 19.05.2021 00:00
3,00 ks
500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.05.2020 14:13
11.05.2020 10:00
11.05.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.05.2020 14:24 - Vstupná ponuka | 416,60 | € | Cena bez DPH |
11.05.2020 09:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 415,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: