17336112
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK
47719150
Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka
Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK
Podložka pod chorých absorpčná
jednorázová absorpčná podložka
Tovar, Služba
1. Podložka pod chorých absorpčná
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednorázová absorpčná podložka slúži na zachytenie telesných tekutín pacienta a zároveň na ochranu lôžka |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Podložka pod chorých absorpčná 60 x 90 cm | ks | 119500 | ||
rozmer | cm | 60x90 | ||
savosť | ml | 1700 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Superabsorpčný polymér (SAP) | Superabsorpčný polymér (SAP) zvýšená absorpcia tekutín so superabsorbentom zabezpečujúci naviazanie a zachytenie tekutiny v jadre podložky a premenu tekutiny na hydrogél, neutralizujúcu zápach |
počet vrstiev | 5 vrstvová ochrana lôžka |
Materiál / vrchná vrstva | netkaná textília odolná voči odieraniu |
Materiál/ jadro | 100 % buničina s vysokou absorpčnou schopnosťou s obsahom superabsorbentu |
absorpčná časť podložky | diamantový vzor zabezpečujúci rýchle odvádzanie tekutiny z povrchu podložky |
Materiál / spodná vrstva | PE materiál nepriepustný protišmykový |
okraje podložky | spojené okraje a rozvodové kanáliky rovnomerne rozložia zachytenú tekutinu po celej ploche a zabraňujú pretečeniu |
jednorázové použitie | ÁNO |
nesterilná | ÁNO |
spôsob balenia | Podložky balené v PE obale, následne v kartóne |
veľkosť jednotkového balenia | min. 15 ks PE obale s označením |
Názov |
1. POZOR !!!Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
2. POZOR !!! Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa všeobecných obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
3. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktné údaje oprávnenej osoby. Dodávateľ na účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky / meno, priezvisko, telefónne číslo, e -mail/. |
4. POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na požiadanie vzorky tovaru. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie. |
5. Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru. V súlade s 2. časťou OPET-u, čl. VI ods. 6.4.6 je Dodávateľ povinný dodať Objednávateľovi spolu s tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru. |
6. Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr. Predpokladané množstvo je na obdobie 12 mesiacov. |
7. Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar do 3 pracovných dní od odoslania objednávky objednávateľa,ak sa zmluvné strany nedohodnú na inom termíne. Pričom do lehoty dodania tovaru sa nezapočítava čas v termíne od piatku 15:00 hod do pondelka 8:00 hod. a taktiež dni pracovného voľna a štátne sviatky. |
8. V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
9. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
10. Nedodržanie technických vlastností tovaru a technickej špecifikácie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa. |
11. Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, sklad špeciálneho zdravotného materiálu (nemocničná lekáreň) - priamo do skladu v pracovných dňoch čase od 8. 00 do 14. 00 hod. |
12. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. |
13. Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. |
14. Objednávateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo tovaru, dodávateľ nemá z tohto dôvodu právo na ušlý zisk. |
15. Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa.Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi bezodkladne, najneskôr do 24 hodín po jej odoslaní. |
16.Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia. |
17.Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH) a zostatok finančného limitu. Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 4 desatinné miesta. |
18.Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu. |
19.Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 7 dní od doručenia reklamácie. |
20.Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť. |
21.Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom. |
22.Nedodržanie požiadavky objednávateľa č. 2, 4, 10, 24, 27 uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
23.V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
24. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
25. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
26. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. |
27. POZOR !!! Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný. |
Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
12
119 500,00 ks
24 366,05
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.05.2020 14:28
14.05.2020 10:00
14.05.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.05.2020 10:28 - Vstupná ponuka | 24 366,05 | € | Cena bez DPH |
14.05.2020 08:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 360,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: