• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2020 13:34
  •    Predkladanie ponúk
    07.05.2020 13:35
  •    Ukončenie zákazky
    07.05.2020 14:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.05.2020 14:35

Detail zákazky Z20209176

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2020 13:34
  •    Predkladanie ponúk
    07.05.2020 13:35
  •    Ukončenie zákazky
    07.05.2020 14:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.05.2020 14:35

Základné údaje

Z20209176

OF-212700

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4624626

Objednávateľ

00161063

Gymnázium Pavla Horova, Masarykova 1, Michalovce

Masarykova 1, Michalovce, 07179, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky, stravné lístky, gastro lístky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Stravné poukážky musia byť uplatniteľné v minimálne 100 zariadeniach v okrese Michalovce
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 3,83
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravná poukážka musí obsahovať názov a logo dodávateľa
stravná poukážka musí obsahovať ochranné prvky proti falšovaniu
stravná poukážka musí obsahovať rok platnosti stravnej poukážky
stravná poukážka musí obsahovať nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia
2. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa.
3. Daňový doklad - faktúra - za objednané stravné poukážky bude doručený objednávateľovi spolu so stravnými poukážkami v zmysle platných predpisov.
4. Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny vrátane DPH za stravnú poukážku. Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
5. Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky.
6. Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
7. Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve.
8. Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote.
9. Doba platnosti stravných poukážok - minimálne do konca roka 2020 .
10.Vyžaduje platnosť poukážok v širokej sieti stravovacích zariadení na Slovensku

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Masarykova 1, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

12.05.2020 07:30 — 20.05.2020 12:00

1 926,00 ks

7 390,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.05.2020 13:34

07.05.2020 13:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.05.2020 13:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 346
 52
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.05.2020 13:49 - Vstupná ponuka 7 390,00 € Cena s DPH
06.05.2020 09:10 - Najvýhodnejšia ponuka 7 389,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS