• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2020 10:46
  •    Predkladanie ponúk
    11.05.2020 10:42
  •    Ukončenie zákazky
    11.05.2020 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.05.2020 11:35

Detail zákazky Z20209161

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2020 10:46
  •    Predkladanie ponúk
    11.05.2020 10:42
  •    Ukončenie zákazky
    11.05.2020 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.05.2020 11:35

Základné údaje

Z20209161

OF-212569

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4631591

Objednávateľ

00165271

Národný ústav reumatických chorôb

Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK

Dodávateľ

31344399

PULImedical, spol. s r.o.

Nádražná 34, Ivanka pri Dunaji, 90028, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Uzavretý vákuový odberový systém, nádoby na ostré predmety

odberový systém, punkcia ciev, prístroje na odber vzoriek krvi, nádoby na ostré predmety

  • 33141300-3 - Punkcia ciev, prístroje na odber vzoriek krvi
  • 33141123-8 - Nádoby na ostré predmety
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Uzavretý vákuový odberový systém, nádoby na ostré predmety
Funkcia
Uzavretý vákuový odberový systém na bezpečný odber krvi. Je tvorený ihlou, držiakom a sterilnou vákuovou skúmavkou. Pri odbere krvi a ďalšej manipulácii je krv uzatvorená v skúmavkách umožňujúcim ich spracovávanie bez nutnosti ich otvárania.
Nádoba na ostré predmety, rôzne objemy, s uzatvárateľným vekom, označené logom nebezpečného odpadu - určená na jedno použitie, predovšetkým na zber použitých ihiel, skalpelov, pipiet a iného drobného zdravotníckeho odpadu.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Skúmavka biochemická s aktivátorom zrážania (oxid kremičitý), objem cca 6ml skúmavka na analýzu séra, aditívum - oxid kremičitý, objem 6 ml
počet ks 28 000
2. Skúmavka s lítium heparínom v koncentrácii 17 IU/1 ml krvi na analýzu plazmy, objem cca 6 ml skúmavka na analýzu plazmy, aditívum -lítium heparín v koncentrácii 17 IU/1 ml krvi, objem 6 ml
počet ks 400
3. Skúmavka hematologická s antikoagulačným činidlom K3EDTA, objem cca 2 ml skúmavka na stanovenie KO, aditívum - K3EDTA, objem 2 ml
počet ks 8 000
4.  Skúmavka hematologická s antikoagulačným činidlom K3EDTA, objem cca 3 ml skúmavka na stanovenie KO, aditívum -K3EDTA, objem 3 ml
počet ks 15 000
5. Skúmavka hematologická s antikoagulačným činidlom K2EDTA, objem cca 6 ml skúmavka na stanovenie K0, aditívum - K2EDTA, objem 6 ml
počet ks 300
6. Skúmavka koagulačná, skúmavka s protizrážavým činidlom Nátrium citrát v koncentrácii 0,129 M), objem cca 4,5 ml koagulačná skúmavka, aditívum - Nátrium citrát v koncentrácii 0,129 M, objem 4,5 ml
počet ks 600
7. Skúmavka sedimentačná s Nátrium citrátom (0,105M) , objem 5,2 ml skúmavka sedimentačná, aditívum -Nátrium citrát v koncentrácii 0,105 M, objem 5,2 ml. Použitie bez sedimentačnej pipety, skúmavka sa priamo vkladá do sedimentačného stojana, kde je.
počet ks 21 000
8. Ihla odberová bezpečnostná - zelená hrúbka 21 G , dĺžka 32 mm
počet ks 24 000
9. Súprava na odber krvi - krídlová ihla zelená bezpečnostná, 21 G x 19 mm, dĺžka hadičky 175 mm hrúbka 21 G, dĺžka ihly 19 mm, dĺžka hadičky 175 mm
počet ks 7 200
10. Súprava na odber krvi - krídlová ihla modrá bezpečnostná, 23 G x 19 mm, dĺžka hadičky 175 mm hrúbka 23 G,  dĺžka ihly 19 mm, dĺžka hadičky 175 mm
počet ks 1 600
11. Adaptér Luer kompatibilita s hypodermickými ihlami, katétrami a odberovými skúmavkami
počet ks 2 000
12. Stojan sedimentačný na skúmavku pre uzavretý systém sedimentácie, bez použitia pipiet, je vybavený možnosťou nastavenia nulovej hladiny a pohyblivou Westergrenovou stupnicou,
- možnosť odčítavania sedimentácie po 1 a 2 hodinách, kompatibilita s vákuovými skúmavkami 5,2 ml.
počet ks 10
13. Držiak na ihlu na jednorázové použitie SINGLE USE kompatibilita s odberovými ihlami a skúmavkami
počet ks 2 500
14. Periférny intravenózny katéter bez portu s krídelkami žltý, Vialon, sterilný, jednorazový
Gauge 24 G*
vonkajší priemer (mm) 0,7
dĺžka katétra (mm) 19
prietok (ml/min) 25
farebné označenie žltá
počet ks 150
15. Periférny intravenózny katéter bez portu s krídelkami ružový, Vialon, sterilný, jednorazový
Gauge 20 G*
vonkajší priemer (mm) 1,1
dĺžka katétra (mm) 30
prietok (ml/min) 60
farebné označenie ružová
počet ks 150
16. Nádoba na ostré predmety objem 2 l
materiál: nezávadný PE (PP), aby pri spaľovaní nevznikali žiadne škodlivé emisie; s uzatvárateľným vekom; jednorazové použitie; vysoká odolnosť proti prepichnutiu steny nádoby;
- spĺňa požiadavky podľa EN ISO 23907; stohovateľné; certifikované na zber a transport nebezpečného odpadu; označenie nálepkou s logom nebezpečného odpadu (UN 3291).
konštrukcia veka s možnosťou dvojakého spôsobu uzavretia: ľahkým tlakom na veko s následným znovuotvorením pri postupnom naplňovaní nádoby, väčším tlakom dôjde k definitívnemu hermetickému uzavretiu nádoby.
ostatné: použité injekčné ihly sa musia dať odňať bez dotyku ľudskej ruky, vhodné na spaľovanie v spaľovniach.
počet ks 300
17. Nádoba na ostré predmety objem 5 l
materiál: nezávadný PE (PP), aby pri spaľovaní nevznikali žiadne škodlivé emisie; s uzatvárateľným vekom; jednorazové použitie; vysoká odolnosť proti prepichnutiu steny nádoby;
- spĺňa požiadavky podľa EN ISO 23907; stohovateľné; certifikované na zber a transport nebezpečného odpadu; označenie nálepkou s logom nebezpečného odpadu (UN 3291).
konštrukcia veka s možnosťou dvojakého spôsobu uzavretia: ľahkým tlakom na veko s následným znovuotvorením pri postupnom naplňovaní nádoby, väčším tlakom dôjde k definitívnemu hermetickému uzavretiu nádoby.
ostatné: použité injekčné ihly sa musia dať odňať bez dotyku ľudskej ruky, vhodné na spaľovanie v spaľovniach.
počet ks 60
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to: náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy.
Kúpna cena za tovar je stanovená v zmysle zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať na základe jednotlivých objednávok počas lehoty plnenia zmluvy. Zásielka musí byť doručená počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 7:00 do 15:00 hod. (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy).
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade nepoužitia, ak tovar bol dodaný v lehote ohrozenej doby použiteľnosti. Exspirácia pri dodávke : minimálne 12 mesiacov.
Reklamovaný tovar je potrebné prevziať u odberateľa osobne alebo kuriérnou službou, ktorú zabezpečí dodávateľ na vlastné náklady.
Súčasťou dodávky tovaru musí byť dodací list a faktúra v tlačenej forme. Dodací list a faktúru požadujeme dodať aj v elektronickej forme. Faktúra musí obsahovať aj odvolanie na číslo zmluvy z EKS. Dodací list musí obsahovať názov tovaru, ŠUKL kód tovaru, množstvo dodaného tovaru, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, celkovú cenu s DPH, číslo šarže tovaru a dátum exspirácie tovaru.
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia.
Dodávateľ je povinný dodať tovar bez zbytočného odkladu odo dňa doručenia objednávky objednávateľa. V prípade telefonickej požiadavky objednávateľa je dodávateľ povinný objednaný tovar dodať do 24 hodín od telefonickej požiadavky, bez ohľadu na to, kedy mu bola doručená písomná objednávka.
Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží výpis z obchodného registra, živnostenský list, ktorý preukazuje oprávnenie dodávateľa na dodávanie tohto tovaru.
Po uzatvorení zmluvy najneskôr do 7 dní, teda ešte pred samotným plnením zmluvy požadujeme predložiť doklad o pridelení ŠÚKL kódu. Ak predmet zákazky nemá pridelený ŠÚKL kód, potom sa doklad nevyžaduje.
Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť položkovitý rozpočet; jednotkové ceny za kus bez DPH aj s DPH a cena spolu bez DPH a s DPH. Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové udávané množstvo.
Zmluvná strana v pozícii veriteľa nie je oprávnená akokoľvek postúpiť pohľadávku voči druhej zmluvnej strane v pozícii dlžníka bez predchádzajúceho súhlasu zmluvnej strany v pozícii dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa ust. §39 Občianskeho zákonníka neplatný.
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje,
pričom rozdiel medzi nižšou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

18.05.2020 10:41 — 17.05.2021 10:42

1,00 celok

14 950,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.05.2020 10:46

11.05.2020 10:42

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.05.2020 10:57

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 320
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.05.2020 11:18 - Vstupná ponuka 14 950,00 € Cena bez DPH
04.05.2020 11:18 - Najvýhodnejšia ponuka 14 950,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS