• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2020 09:49
  •    Predkladanie ponúk
    11.05.2020 09:50
  •    Ukončenie zákazky
    11.05.2020 11:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.05.2020 12:05

Detail zákazky Z20209146

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2020 09:49
  •    Predkladanie ponúk
    11.05.2020 09:50
  •    Ukončenie zákazky
    11.05.2020 11:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.05.2020 12:05

Základné údaje

Z20209146

OF-162010

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4631577

Objednávateľ

17335876

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Žiline

Vojtech Spanyola 27, Žilina, 01171, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Drobné kancelárske potreby, zakladače

Kancelárske potreby, zakladače, rýchloviazače

  • 30197000-6 - Drobné kancelárske vybavenie
  • 30190000-7 - Rôzne kancelárske zariadenia a kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Drobné kancelárske potreby, zakladače
Funkcia
Pre zabezpečenie výkonu administratívnej činnosti , kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnych prác
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pečiatková farba modrá ks 3
Pečiatková farba červená ks 3
Euroobal A4, priehľadný, balenie 100 ks balenie 5
Print etikety plus, rozmer 105 mm x 42,3 mm, 1400 etikiet/100 hárkov/balenie balenie 2
Závesný rýchloviazač RZC A4 s plnou prednou stranou, rôzne farby, vyhotovenie kartón ks 500
Zakladač pákový A 4, šírka chrbta 5 cm, vyhotovenie kartón, farba mramor ks 30
Zakladač pákový A 4, šírka chrbta 7,5 cm, vyhotovenie kartón, farba mramor ks 250
Zakladač závesný A 4, šírka chrbta 7 cm, laminovaný ks 50
Zakladač 4- krúžkový celoplastový, šírka 4,2 cm, farba čierna ks 30
Nezávesný rýchloviazač PP A4 s priehľadnou prednou stranou ks 100
Kancelárska dierovačka celokovová, s plastovým krytom, kapacita dierovania 12 listov ks 10
Lepiaca tyčinka Pritt Stick 20g ks 50
Tekuté lepidlo Pritt klova Fix 100g ks 10
Zošit linajkový A5, 60 listov ks 20
Zošit linajkový A4, 60 listov ks 20
Zošit linajkový A4 tvrdé dosky, 144 listov ks 20
Zošit linajkový A5 tvrdé dosky, 144 listov ks 20
Spony listové 33 mm, 100 ks v balení ks 20
Korekčná páska Pritt Compact roller 4,2 mm ks 40
Guľôčkové pero modré ks 100
Guľôčkové pero zelené ks 30
Guľôčkové pero červené ks 30
Guma biela "sloník" ks 15
zošívačka 20 listov, 24/6 ks 20
Odsponkovač ks 20
Zošívacie spony 24/6, 1000 ks v balení balenie 20
Nožnice 20 cm ks 10
Lepiaca páska priehľadná 30 mm x 66 m ks 10
Lepiaca páska priehľadná 50 mm x 66 m ks 10
Slovníček A 6, linajkový ks 30
Trhací blok A4 linajkový ks 20
Trhací blok A5 linajkový ks 20
Blok 8,5 cm x 8,5 cm x 5 cm, lepený, biely papier ks 50
Popisovač permanentný M140, 1 mm, čierny ks 50
Zvýrazňovač 6 mm, sada 4 ks v balení balenie 30
čierne fixky na sklo - hrubé ks 20
pravítko dlhé 30 cm ks 10
ceruzky mäkké ks 100
lepky malé v kotúčiku ks 20
šanón otvárateľný 4 - krúžkový, tvrdé dosky, šírka chrbta 4 cm ks 30
spisové dosky mramorové so šnúrkami A 4 ks 250
PVC obal tvrdý priehľadný A 4 ks 200
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Plnenie predmetu zákazky zahŕňa balenie, dopravu na miesto plnenia a vyloženie v sídle obstarávateľa
Faktúra za dodanú časť predmetu plnenia musí obsahovať jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky, celkovú cenu dodanej položky, celkovú cenu za dodanie osobitne požadovaného množstva položiek - časti predmetu zmluvy
Splatnosť faktúry 30 dní, bankovým prevodom
Verejný obstarávateľ nie je platca DPH
Uvedené množstvo nebude odobraté naraz, ale v priebehu trvania platnosti zmluvy (1 rok) na základe čiastkových objednávok, pričom uvedené množstvo je odhadované na základe spotreby v predchádzajúcom období a môže sa zvýšiť, alebo znížiť.
Verejný obstarávateľ sa nezaväzuje odobrať všetok tovar a jeho neodobratie nebude mať za následok ukončenie zmluvy zo strany dodávateľa.
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť podrobný zoznam tovaru s uvedením názvu podľa opisného formulára a ich jednotkové ceny za kus, resp. balenie (s DPH, bez DPH) na všetky položky. Jednotlivé ceny tovarov budú v platnosti počas trvania zmluvy a budú nemenné.
Objednávateľ požaduje doručenie tovaru do 5 pracovných dní od doručenia objednávky, v pracovných dňoch v čase od 8:00 - 14:00 hod. do sídla objednávateľa.
Dodávateľ musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod, resp. v registri partnerov verejného sektora
Zakazuje sa postúpenie pohľadávok veriteľa podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v zmysle neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto
zmluvy a nižšou cenou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vojtecha Spanyola 27, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

14.05.2020 09:50 — 13.05.2021 09:50

1,00 súbor

1 320,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.05.2020 09:49

11.05.2020 09:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.05.2020 10:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 330
 141
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.05.2020 13:24 - Vstupná ponuka 1 320,00 € Cena s DPH
11.05.2020 08:39 - Najvýhodnejšia ponuka 1 319,94 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS