• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2020 09:48
  •    Predkladanie ponúk
    07.05.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.05.2020 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.05.2020 11:00

Detail zákazky Z20209144

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2020 09:48
  •    Predkladanie ponúk
    07.05.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.05.2020 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.05.2020 11:00

Základné údaje

Z20209144

OF-212839

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4624582

Objednávateľ

31118259

Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne

Študentská 2, Trenčín, 91150, SVK

Dodávateľ

48269191

WINTEC Slovakia s.r.o.

Jána Hollého 381/7, Banská Štiavnica, 96901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Monoklimatická chladnička voľne stojaca

chladnička

  • 39711130-9 - Chladničky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Monoklimatická chladnička
Funkcia
Monoklimatická chladnička, voľne stojaca, jednodverová - Gorenie R 6192 LWP, alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Monoklimatická chladnička ks 1
Celkový objem liter 368
Šírka mm 600
Výška mm 1 850
Hĺbka mm 640
Hlučnosť dB 38
Počet odkladacích sklenených plôch ks 7
Dverové police SimpleSlide s výškovým nastavením ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Energetická trieda: A++
Farba biela
Automatické odmrazovanie chladničky áno
Zmena otváranie dverí áno
Technológia ionAir áno
FreshZone zásuvka áno
Odkladacie plochy z bezpečnostného skla, výškovo nastaviteľné,
Priehradky na dverách áno
Led osvetlenie vnútorné áno
Akustická signalizácia otvorených dverí áno
Police na fľašky áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Obstarávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení, v štandardnej kvalite, požadovaných parametrov.
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, obstarávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo e-mailom obstarávateľom.
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s uvedením obchodného názvu ponúkaného tovaru vrátane technických parametrov a vyobrazenia kontaktnej osobe obstarávateľa a odsúhlasenie.
Obstarávateľ do 3 pracovných dní odo dňa obdŕžania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne-pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Záručná doba je 24 mesiacov.
V cene je zahrnuté: doprava, uvedenie do prevádzky, zaučenie obsluhy, kompletná používateľská dokumentácia v slovenskom jazyku, záručný servis.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť záručný servis po dobu 24 mesiacov.
Záruka a servis na Predmet zákazky začína plynúť odo dňa odovzdania predmetu zákazky Dodávateľa Obstarávateľovi na základe podpísaného protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky.
Počas záručnej doby sa dodávateľ zaväzuje nastúpiť na odstránenie vád do 48 hodín od ich oznámenia Obstarávateľom, ak pôjde o vadu, ktorá by mohla spôsobiť alebo spôsobila na predmete zákazky vznik havarijného stavu.
Obstarávateľ požaduje pred spustením do prevádzky predložiť revízne správy elektroinštalácie.
Obstarávateľ zálohu neposkytuje.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia Obstarávateľovi.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ a nie je platcom DPH v SR, predkladá ponuku vrátane 20 % DPH, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Obstarávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Obstarávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Študentská 1, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

22.05.2020 09:47

1,00 ks

357,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.05.2020 09:48

07.05.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.05.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 253
 16
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.05.2020 06:31 - Vstupná ponuka 357,00 € Cena bez DPH
05.05.2020 06:31 - Najvýhodnejšia ponuka 357,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS