• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2020 09:50
  •    Predkladanie ponúk
    07.05.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.05.2020 15:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.05.2020 16:05

Detail zákazky Z20209137

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2020 09:50
  •    Predkladanie ponúk
    07.05.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.05.2020 15:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.05.2020 16:05

Základné údaje

Z20209137

OF-212729

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4624584

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

36547654

BEGA, s.r.o.

PD, Lehota, 95136, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Interiérové vybavenie pracovne nábytkom

nábytok, skrinka, šatník, stôl, kontajner, stolík, skrinka

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39160000-1 - Školský nábytok
  • 39141300-5 - Skrine

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skrinka kombi
Funkcia
Nákup nových, nepoužívaných skriniek vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Skrinka kombi ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1. Rozmery v cm (ŠxHxV) 682x415x1820
1.2. Prevedenie skriňa policová 3/2 spodná časť dvere
1.3. Police 4 ks, prestaviteľné
1.4. Materiál DTD Buk 381
1.5. Dvierka 2 dverová, spodná časť Buk, vrchná kalené bezpečnostné sklo hrúbka 5 mm, hrany leštené
1.6. Úchytky kov obluk 96 mm
1.7. Nosnosť políc 20 kg
1.8. Podpery pod police so zaisťovacím tŕňom proti vysunutiu
1.9. Sklenená časť musí obsahovať bezpečnostné sklo
1.10. Zadná stena buk 381
1.11. Klzák aretovať z vnútornej časti nábytku, klzák 30 mm so spodnou aretáciou 10 mm
1.12. Hrany ABS 2 mm
1.13. Pánt s tlmením Blum
 2. Šatník
Funkcia
Nákup nového, nepoužívaného šatníka vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
2. Šatník ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2.1. Rozmery v cm (ŠxHxV) 506x415x1820
2.2. Prevedenie šatník s výsuvným vešiakom
2.3. Police 2 ks, prestaviteľné
2.4. Materiál DTD buk 381
2.5. Klzák aretovať z vnútornej časti - 10 mm aretácia
2.6. Dvierka jednodverové
2.7. Úchytky kov obluk 96 mm
2.8. Nosnosť políc 20 kg
2.9. Zadná stena buk 381, police prestaviteľné.
2.10. Klzák aretovať z vnútornej časti nábytku,  klzák 30 mm so spodnou aretáciou 10 mm
2.11. Podperky pod police so zaisťovacím trňom proti vysunutiu
2.12. Hrany ABS 2 mm
2.13. Pri zatváraní skríň použiť mechanizmus s automatickým doťahom / Blum/
2.14. Rozvorový zámok
2.15. Pánt s tlmením Blum
 3. Kancelársky stôl
Funkcia
Nákup nového, nepoužívaného kancelárskeho stola vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
3. Kancelársky stôl ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
3.1. Rozmery v cm (ŠxHxV) 1500x750x750
3.2. Materiál DTD buk 381
3.3. Prevedenie DTD Buk vrchná doska hrúbka 25 mm opatrená proti oderu - HPL 0,8 mm
3.4. Hrana na vrchnej doske prírodná (masív) so zafrézovaným rádiusom s odolnou lakovou úpravou
3.5. Korpus Buk 18 mm
3.6. Korpus hrany ABS 2 mm
3.7. Klzáky so spodnou aretáciou - 10 mm
3.8. Ostatné hrany ABS 2 mm
3.9. Stôl musí byť vybavený patričnými prechodkami, káblovými žľabmi a zvodmi pre káble
 4. Kontajner
Funkcia
Nákup nového, nepoužívaného kontajneru vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
4. Kontajner ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
4.1. Rozmery v cm (ŠxHxV) 420x520x650
4.2. Materiál DTD Buk 381 vrchná doska hrúbka 25 mm opatrená proti oderu - HPL 0,8 mm
4.3. Korpus buk 18 mm
4.4. Hrany ABS 2 mm
4.5. Prevedenie koliesok kolieska brzdené, pogumované
4.6. Úchytka kov obluk 96 mm
4.7. Počet zásuviek 4
4.8. Zásuvky plnovýsuv Hettich
4.9. Zámok centrálny
4.10. Plnoovýsuv tandembox s doťahom
 5. Stolík príložný
Funkcia
Nákup nového, nepoužívaného príložného stolík vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
5. Príložný stolík ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
5.1. Rozmery v cm (ŠxHxV) 700x300x750
5.2. Tvar polobluk
5.3. Materiál DTD Buk 381 vrchná doska hrúbka 25 mm opatrená proti oderu - HPL 0,8 mm
5.4. Hrana na vrchnej doske prírodná (masív) so zafrézovaným rádiusom s odolnou lakovou úpravou
5.5. Noha stolíka centrálna - brúsená nerez- možnosť aretácie 10 mm
 6. Atypický skrinka
Funkcia
Nákup novej, nepoužívanej atypickej skrinky vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
6. Atypická skrinka ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
6.1. Rozmery v cm (ŠxHxV) 1400x550x750
6.2. Materiál DTD Rustikal vrchná doska hrúbka 25 mm opatrená proti oderu - HPL 0,8 mm
6.3. Korpus bRustikal 18 mm
6.4. Klzák 30 mm so spodnou aretáciou 10 mm
6.5. Skrinka musí mať rektifikačné klzáky s vnútornou rektifikáciou min 10 mm
6.6. Úchytka kov obluk 96 mm
6.7. Hrany ABS 2 mm
6.8. Atypická skrinka obsahuje časť pre skartovačku + úložný priestor pre tlačivá a zakladače
6.9. V mieste skartovačky prístup cez dvierka v prednej časti bez dna
6.10. Prístup do skartovačky z hornej časti po odklopení atypickej časti skrinky s tlmiacim plynovým mechanizmom
6.11. V zadnej časti príložná polica 1000x400
6.12. Skrinka musí mať prechodky na kabeláž
6.13. Police 2 ks, prestaviteľné
6.14. Podperky pod police so zaisťovacím trňom proti vysunutiu
6.15. Nosnosť police 20 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. obchodný názov, technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru,
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne).
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 5 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
5. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáž do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenie v miestnostiach, odvoz prebytočných ochranných obalov a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
7. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
8. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania.
9. Termín dodávky a presné miesto vyloženia a montáže tovaru dodávateľ vopred telefonicky, príp. mailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia.
10. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. na pracovisko, uvedené v objednávke a to naraz, nepripúšťa sa dodávka po častiach.
11. Tovar bude dodaný najneskôr do 4 týždňov odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi.
12. Dodávateľ najneskôr 3 pracovné dni od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy zabezpečí odsúhlasenie odtieňa farieb nábytku s kontaktnou osobou objednávateľa.
13. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
14. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
15. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
16. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
17. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tr. A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

18.05.2020 08:00 — 12.06.2020 15:00

1,00 súbor

1 380,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.05.2020 09:50

07.05.2020 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.05.2020 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 280
 70
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.05.2020 17:25 - Vstupná ponuka 1 380,00 € Cena s DPH
07.05.2020 07:45 - Najvýhodnejšia ponuka 1 374,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS