• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2020 09:08
  •    Predkladanie ponúk
    11.05.2020 09:03
  •    Ukončenie zákazky
    11.05.2020 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.05.2020 10:35

Detail zákazky Z20209133

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2020 09:08
  •    Predkladanie ponúk
    11.05.2020 09:03
  •    Ukončenie zákazky
    11.05.2020 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.05.2020 10:35

Základné údaje

Z20209133

OF-212694

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4631573

Objednávateľ

00165221

Štátny ústav pre kontrolu liečiv

Kvetná 11, Bratislava, 82508, SVK

Dodávateľ

35710691

Lamitec, spol. s r.o.

Pestovateľská 16147/9, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske pomôcky, perá, zošity, fixky, obálky, šanóny,

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Rôzne kancelárske pomôcky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Blok A5 linajkový ks 100
2. Blok A4 linajkový ks 100
3. Poštové obálky C6 doporučené do vlastných rúk, 1000 ks v balení bal 2
4. Poštové obálky C6 doporučené do vlastných rúk opakovane doruč., 1000 ks v balení bal 2
5. Poštové obálky C4 s páskou, 500 ks v balení bal 10
6. Poštové obálky C4 doručenka, 250 ks v balení bal 20
7. Poštové obálky C5 doručenka, 1000 ks v balení bal 4
8. Korková nástenka, 60 x 90 cm ks 40
9. Tabuľa biela popisovacia, 60 x 90cm ks 10
10. Magnet 10 mm,  10 ks v balení bal 20
11. Sada popisovačov na tabule 8559/4S sada 20
12. Filcová stierka ks 20
13. Filcové vankúšiky , 12 ks v balení bal 20
14. Čistiaci sprej na popisovacie tabule ks 15
15. Mikroceruzka - 0,5mm ks 15
16. Mikroceruzka - 0,7mm ks 15
17. Baliaca páska 48mm x 66m priehľadná ks 50
18. Mikrotuhy 0,7mm HB bal 30
19. Roller gélový, modrý ks 300
20. Guľôčkové pero, modré ks 500
21. Sada zvýrazňovačov / 4ks v sade sada 50
22. Sekundové lepidlo 3 g ks 10
23. Zakladač závesný A4, 7cm ks 500
24. Zakladač pakový  A4, 7,5 cm ks 400
25. Zakladač pakový A5 7,5 cm ks 10
26. Prešpánový obal s gumičkou ks 100
27. Lepiaca páska, 19mm ks 100
28. Zošívačka malá ks 60
29. Zošívačka veľká ks 5
30. Rozošívač ks 70
31. Špagát jutový 100g ,100m, 1,25mm ks 20
32. Dierovačka na 20 listov ks 50
33. Nožnice 21 cm ks 50
34. Klipy na dokumenty 19mm,  12ks v balení bal 40
35. Klipy na dokumenty 25mm, 12ks v balení bal 40
36. Klipy na dokumenty 32mm, 12ks v balení bal 40
37. Klipy na dokumenty 41mm , 12ks v balení bal 40
38. Drôtený stojan na perá,  90x100mm čierny ks 60
39. Spinky do zošívačky 24/6 /1000/ bal 200
40. Spinky do zošívačky 26/6 /1000/ bal 200
41. Spinky do zošívačky 26/8 /1000/ bal 100
42. Smetný kôš drôtený,  19L čierny ks 50
43. Záložky papierové 20x50mm, 4x50 lístkov ks 150
44.  Bločky bezo zvyšku odlepiteľné,  farebný mix vo farbách ovocia, rozmery 38×51 mm.  Počet lístkov v balení             12 x 100. sada 150
45. Samolepiaci bloček  76x76 neón žltý, 100 lístkový ks 150
46. Kartónový rozraďovač úzky mix farieb bal 50
47. Napichovacie špendlíky, mix farieb, 25ks v balení bal 50
48. Kalkulačka ks 50
49. Drôtený stojan s 3 odkladačmi ks 50
50. Drôtený stojan na kancelárske spony 90x68mm čierny ks 50
51. Papier A3 bal 60
52. Štvordielny stojan na perá, čierny ks 20
53. Odkladač KLASSIK modrý ks 30
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy v ktorom bude rozpísaná suma bez DPH, vrátane DPH a cenu celkom za každú položku zaokrúhlená maximálne na dve desatinné miesta.
Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia, v stanovenom termíne.
Požaduje sa, aby zmluvná cena bola konečná (vr. DPH) a zahŕňala všetky náklady na dopravu vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia. Dodávateľ nebude účtovať objednávateľovi žiadne ďalšie poplatky ani provízie.
Úhrada za plnenie  bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom s 30 dňovou splatnosťou odo dňa kompletného prevzatia tovaru.
Faktúra musí obsahovať okrem povinných údajov aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu každej položky bez DPH aj s DPH, celkovú cenu každej položky bez DPH aj s DPH a celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH aj s DPH. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, na ktorom musí byť potvrdené prevzatie tovaru.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Tovar nesmie byť dodaný v poslednej tretine svojej záručnej doby. Tovar musí byť dodaný nepoškodený a v nepoškodenom obale.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov plynúce z tejto dohody na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou
a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kvetná 11, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

27.05.2020 09:05 — 29.05.2020 14:00

53,00 položka

17 833,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.05.2020 09:08

11.05.2020 09:03

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.05.2020 09:18

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 345
 106
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.05.2020 13:20 - Vstupná ponuka 17 833,00 € Cena s DPH
10.05.2020 21:28 - Najvýhodnejšia ponuka 17 832,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS