• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2020 11:33
  •    Predkladanie ponúk
    07.05.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.05.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.05.2020 12:50

Detail zákazky Z20209129

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2020 11:33
  •    Predkladanie ponúk
    07.05.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.05.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.05.2020 12:50

Základné údaje

Z20209129

OF-212673

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4624614

Objednávateľ

00738361

Ústav na výkon trestu odňatia slobody pre mladistvých

Družstevná 1611/2, Sučany, 03852, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Minerálne vody

Minerálne vody

  • 15981000-8 - Minerálne vody
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Minerálne vody
Funkcia
Varenie a príprava pokrmov, priama konzumácia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Minerálna voda. balenie 0,5 l ks 500
Minerálna voda, balenie 1,5 l ks 2000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
 Všetky uvedené produkty: spĺňajú kvalitatívne požiadavky 1. triedy kvality podľa Potravinového kódexu a platných noriem
 Všetky uvedené produkty: trvanlivosť všetkých produktov nesmie prekročiť prvú polovicu doby spotreby
 Všetky uvedené produkty: trvanlivosť všetkých produktov musia mať uvedený dátum najneskoršej spotreby, lehota do uplynutia spotreby musí byť minimálne 8 mesiacov
 Všetky uvedené produkty: obaly všetkých produktov čisté, nepoškodené, zdraviu nezávadné
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach vrátane dopravy na miesto plnenia a jeho následné vyloženie.
Dodanie tovaru sa uskutočňuje v pondelok, streda, štvrtok a piatok, medzi 7:00 a 14:00 hod., ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Predmet plnenia musí spĺňať vyhlášku Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky č. 243/2015 z.z. o požiadavkách na označovanie potravín.
Dodávka a dovoz tovaru na miesto plnenia sa bude uskutočňovať na základe čiastkových objednávok, pričom je povolené aj prečerpanie predpokladaného množstva jednotlivých komodít počas uvedenej zmluvnej lehoty, prípadne zakúpenie ekvivalentného výrobku neuvedeného v položkách, ak u Objednávateľa nastane dôvodná potreba, nie však o viac ako 10% predpokladaného množstva.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po dodaní tovaru. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Počty jednotlivých položiek môžu byť v závislosti od skutočných potrieb objednávateľa upravené a to pri dodržaní celkovej maximálnej ceny podľa čl. IV.
Celková maximálna cena je uvedená v bode 4.1 (vrátane DPH), pričom pre objednávateľa nie je záväzné ju vyčerpať.
Dovoz tovaru sa bude uskutočňovať do 48 hodín od uplatnenia telefonickej objednávky zo strany obstarávateľa.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok z jedného odberného miesta plnenia podľa potrieb objednávateľa.
Podľa Potravinárskeho kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
Táto Rámcová dohoda nadobúda platnosť dňom jej uzavretia a účinnosť deň nasledujúci po jej zverejnení v súlade s bodom 4.2 článku IV. Obchodných podmienok elektronického trhoviska uvedených v bode 5.1 tejto zmluvy a platí do 31.01.2021.
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Družstevná 1611/2, Sučany, Martin, Žilinský, Slovenská republika

9

1,00 balík

1 050,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.05.2020 11:33

07.05.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.05.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 128
 36
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.05.2020 13:28 - Vstupná ponuka 1 050,60 € Cena s DPH
07.05.2020 10:43 - Najvýhodnejšia ponuka 1 049,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS