• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.04.2020 13:27
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2020 13:24
  •    Ukončenie zákazky
    06.05.2020 14:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.05.2020 14:45

Detail zákazky Z20208932

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.04.2020 13:27
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2020 13:24
  •    Ukončenie zákazky
    06.05.2020 14:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.05.2020 14:45

Základné údaje

Z20208932

OF-212804

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4624544

Objednávateľ

35540486

Základná škola

Polianska 1, Košice, 04001, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravovacie poukážky 2020

stravovanie zamestnancov

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravovacie poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravovacích poukážok v súlade s ustanovením § 152 zákona 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov, vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota jednej stravovacej poukážky € 3,83
množstvo stravovacích poukážok ks 3800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravovacia poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
stravovacia poukážka obsahuje rok platnosti stravovacej poukážky
stravovacia poukážka obsahuje nominálnu hodnotu poukážky
stravovacia poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávku na dodanie stravovacích poukážok môže objednávateľ zadávať osobne, poštou, elektronicky on-line, e-mailom alebo faxom
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo stravovacích poukážok podľa čiastkových objednávok. Zálohové faktúry neuhrádzame.
Dodanie stravovacích poukážok zabezpečí dodávateľ riadne a včas do troch pracovných dní od podania objednávky na určenú adresu.
Celková cena fakturovaná za dodané stravovacie poukážky na základe jednotlivých objednávok pozostáva z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravovacích poukážok, z ceny poplatku za poskytnuté služby a z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry, výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravovacie poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať dodávateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených poškodených stravovacích poukážok.
Dodávateľ je povinný doložiť do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy zoznam zmluvných partnerov v mieste plnenia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Poplatok za poskytnuté služby musí pokrývať všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravovacích poukážok, zahŕňať províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady.
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s dodacím listom a stravovacími poukážkami, bez poskytnutia záloh alebo preddavkov.
Ak sa dodávateľ dostane do opakovaného meškania so splnením povinnosti dodania stravovacích poukážok do troch pracovných dní od odoslania objednávky, objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeny miesta plnenia zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nominálnu hodnotu stravovacích poukážok počas trvania zmluvy určiť, meniť a vyhradzuje si tiež právo celkový počet stravovacích poukážok podľa potreby zmeniť.
Názov Upresnenie
Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravovacích poukážok dodávateľovi najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti
Interval objednávania stravovacích poukážok podľa potreby, spravidla mesačne
Doba platnosti stravovacích poukážok minimálne dva mesiace po doručení objednávateľovi
Právo vrátenia finančných prostriedkov za vrátené nepoužité stravovacie poukážky vrátenie finančných prostriedkov na účet objednávateľa do 14 kalendárnych dní od obdržania poukážok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Polianska 1, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

11.05.2020 13:25 — 31.12.2020 13:25

3 800,00 ks

15 077,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.04.2020 13:27

06.05.2020 13:24

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.05.2020 13:39

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 348
 63
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.04.2020 14:00 - Vstupná ponuka 15 077,00 € Cena s DPH
30.04.2020 21:10 - Najvýhodnejšia ponuka 15 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS