• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.04.2020 12:59
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.05.2020 10:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.05.2020 10:15

Detail zákazky Z20208926

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.04.2020 12:59
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.05.2020 10:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.05.2020 10:15

Základné údaje

Z20208926

OF-211077

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4624536

Objednávateľ

42054575

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

36400386

IPC - SLOVAKIA, s. r. o

Čierne 1038, Čierne, 02313, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobné ochranné pracovné pomôcky

ochranné pracovné pomôcky

  • 18110000-3 - Pracovné odevy
  • 18100000-0 - Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • 18800000-7 - Obuv
  • 18444000-3 - Ochranné pokrývky hlavy
  • 18141000-9 - Pracovné rukavice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobné ochranné pracovné pomôcky
Funkcia
Ochranné pracovné pomôcky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Obuv pracovná ks 8 10
2. Ochranná čiapka letná so šiltom ks 8 10
3. Tričko s krátkym rukávom ks 20
4. Rukavice 5 prsté pár 10
5. Jednorazové rukavice, balené po 200 ks v boxe bal. 5 10
6. Reflexná vesta ks 8 10
7. Pánska vesta ks 5 10
8. Dámska vesta ks 10 15
9. Pánska výstražná bunda 5v1 ks 1 2
10. Plášť do dažďa ks 1 3
11. Nohavice do pása klasické montérkové dámske ks 1 2
12. Blúza, rukáv s nastaviteľnou manžetou pánska ks 1 2
13. Čižmy pracovné ks 1 2
14. Okuliare ochranné ks 8 10
15. Čiapka pletená zimná ks 1 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Obuv pracovná členková, celokožená vodeodolná obuv obohatené o technológiu GORETEX s protisklzovým a antistatickým povrchom. Hrúbka podrážky min 3.5 cm.
2. Ochranná čiapka letná so šiltom reflexná čiapka, baseballového typu – materiál 60% bavlna, 40% polyester.
3. Tričko s krátkym rukávom farba oranžová, 70% bambus, 30 % tencel, hmotnosť min.160g/m2.
4. Rukavice 5 prsté s bavlnenou podšívkou, z jemnej lícovej kože v dlani a na prstoch a kvalitnej bavlny na chrbte.
5. Rukavice Jednorazové, balené po 200 ks v boxe nitrilové.
6. Vesta reflexná farba oranžová, 70% bambus, 30 % tencel, hmotnosť  min.160g/m2 s logom.
7. Vesta pánska so stojačikom, zipsy a elastická paspulka na konci rukávov a spodného obvodu, 2 bočné vrecká na zips, hrejivá, vetru a vode odolná. Materiál: 100 % polyester.
8.  Vesta dámska so stojačikom, mierne predĺžený zadný diel. Tvarovaný strih. Materiál: vonkajší 100 % polyamid ribstop 210T, vnútorný 100 % polyester fleece . Podšívka: 100 % polyester min. 160 g/m.
9. Bunda pánska výstražná  5v1 s odopínateľnou vnútornou bundou odolná proti vode a vetru, 3M reflexné pruhy, lepené švy s 2 spodnými a náprsnými vreckami, zips krytý, zapínanie na cvoky, kapucňa v límci, vrecko na mobil s logom.
10. Plášť do dažďa výstražný s reflexnými pruhmi, nepremokavý, lepené švy, odopínacia kapucňa v límci, zapínanie na krytý zips, manžety na rukáve do gumy, vetranie na chrbte. Dĺžka min. 120 cm.
11.  Nohavice do pása klasické montérkové dámske guma v páse, dve zadné vrecká, zosilnené kolená, bočné multifunkčné vrecká, opasok, reflexné doplnky. Materiál 100 % bavlna, 260g/m2, farba sivo-oranžová.
12. Blúza, rukáv s nastaviteľnou manžetou pánska kryté zapínanie na zips a na cvoky, multifunkčné náprsné vrecká, bočné vrecko na zips, ramená vystužené materiálom 600D polyester s logom.
13. Čižmy pracovné vysoké,  ľahké a zateplené čižmy z moderného materiálu EVA.
14. Okuliare ochranné dielektrické s polykarbonátovým zorníkom triedy 1FT. EN 166.  Súčasťou chrániče sluchu na šnúrke do 37 dB. S ochranou proti poškriabaniu, zahmleniu a letiacim časticiam.
15. Čiapka pletená zimná materiál: 100 % akryl.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť položkovitý rozpočet ceny do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy spolu s predložením vzoriek predmetu zmluvy a vyhlásení o zhode v origináli príp. v úradne overenej kópii v súlade s kvalitatívnymi parametrami podľa tejto zmluvy. V prípade šitia OOPP postačuje predložiť vyhlásenie o zhode na látku a reflexný pásik.
3. Dodávateľ sa zaväzuje do 48 hodín od nahlásenia reklamácie na vlastné náklady prevziať reklamovaný tovar na adrese odberateľa a zároveň sa zaväzuje v rámci zákonom stanovenej doby reklamovaný tovar - vymenený, opravený alebo s neuznanou reklamáciou s písomným odôvodnením doručiť na vlastné náklady na adresu odberateľa.
4. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy.
5. Termín dodania tovaru do 7 pracovných dní od doručenia objednávky (e-mailom). okrem položiek 6, 9 a 12. Termín dodania položiek 6, 9 a 12 do 14 pracovných dní od doručenia objednávky.
6. Tabuľka veľkostí podľa EN 13688. Na objednávke bude rozpis počet kusov a veľkosti. Objednávateľ bude objednávať množstvá podľa aktuálnej potreby.
7. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom. Za podstatné porušenie zmluvy bude objednávateľ považovať aj nedodanie predmetu podľa špecifikácie v dohodnutom množstve, čase a mieste a podľa ostatných zmluvných špecifikácií.,  ktoré sú buď v časti technické vlastnosti alebo obrazovej prílohe.
8. Platba faktúrou. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia čiastkovej faktúry.
Názov Upresnenie
1. Technické vlastnosti LOGA Logo bude striekané čiernou farbou.
- Logo bude umiestnené na chrbte – presné umiestnenie bude upresnené na predloženej vzorke.
- Logo bude v  jednom riadku a bude obsahovať tri slová – prvé slovo 6 písmen, druhé 5 písmen a tretie slovo 3 písmená, veľkosť písma 3 cm.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

M.Rázusa 104, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

12

118,00 ks

1 380,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.04.2020 12:59

06.05.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.05.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 249
 44
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.04.2020 13:33 - Vstupná ponuka 1 380,00 € Cena bez DPH
05.05.2020 15:20 - Najvýhodnejšia ponuka 1 378,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS