37966456
Správa zariadení sociálnych služieb
Janského 680/7, Nitra, 94901, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné lístky
stravné lístky a dodanie stravných lístkov, gastrolístky, stravné poukážky
Tovar, Služba
1. Stravné lístky
|
|
---|---|
Funkcia |
Stravné lístky a dodanie stravných lístkov |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 3,83 | ||
Počet lístkov v nominálnej hodnote 3,83€ | ks | 14305 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | Nominálnu hodnotu stravného lístka |
vyhotovenie a doručené | Vo väzbe/obálke na presný počet a konkrétne meno podľa doručeného zoznamu alebo v balení po 500ks (podľa požiadavky pri objednaní) |
Doba platnosti stravných lístkov | minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo stravných poukážok na 12 mesiacov je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo stravných poukážok počas trvania zmluvy bude určené na základe aktuálnych potrieb objednávateľa v objednávkach. Objednávatelia si vyhradzujú právo neodobrať všetky stravné poukážky. |
Stravné lístky budú u dodávateľa objednávané na základe čiastkových objednávok (podľa potreby). |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných lístkov riadne a včas na miesto určené v objednávke a to v čase a kontaktnej osobe určenej v objednávke. |
Dodanie stravných lístkov zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od doručenia objednávky. |
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, do vyčerpania zazmluvného počtu stravných lístkov alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravného lístka až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky uvedenej v zmluve. |
Podanie objednávky na dodanie stravných lístkov môže objednávateľ zadať poštou, e-mailom, faxom alebo telefonicky podľa dohody zmluvných strán. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravného lístka počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodržať výšku obstarávacích nákladov (poplatku za poskytnuté služby) aj pri zmene nominálnej hodnoty stravných poukážok po celú dobu trvania zmluvy. |
Celková cena predmetu zmluvy v € vrátane DPH je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Sadzba DPH v % je aktuálna hodnota sadzby DPH. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo podľa čiastkových objednávok. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na č. účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa |
Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit a celkový počet stravných poukážok. |
Poplatok za poskytnutie služieb pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb objednávateľovi, vrátane nákladov dodávateľa spojených s dopravou a doručením stravných lístkov objednávateľovi |
Výška poplatku za poskytnuté služby (PPS) je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Výška PPS sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 4 desatinné miesta na základe nasledovného vzorca: PPS = (PCCSP - CNHSP) : 14305. PCCSP - Ponúknutá Celková cena stravných poukážok v € vrátane DPH - je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania. CNHSP - Celková cena nominálnej hodnoty všetkých stravných lístkov. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: 1.) z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, 2.) z ceny poplatku za poskytnuté služby, 3.) z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Celková cena na úhradu (CCÚ) za dodané stravné poukážky (SP) bude vo faktúre vypočítaná podľa vzorca CCÚ = (nominálna hodnota SP x objednané množstvo SP) + (objednané množstvo SP x PPS). Takto vypočítaná suma bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Výpovedná lehota je dvojmesačná a začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po kalendárnom mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Výpoveď je oprávnená podať ktorákoľvek zo zmluvných strán aj bez udania dôvodu. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy. V aktualizovanom rozpočte bude uvedená kalkulácia ceny poplatku za poskytnuté služby (PPS) na doručenie jednej stravnej poukážky zaokrúhlená na 4 desatinné miesta. |
Dodávateľ predloží do 5 dní od uzavretia zmluvy kontakt, na ktorom bude prebiehať objednávanie stravných poukážok. |
Názov | Upresnenie |
Vrátenie nepoužitých stravných lístkov | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných lístkov | podľa potreby |
Jánskeho 7, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
12
14 305,00 ks
54 788,15
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.04.2020 12:44
07.05.2020 09:00
07.05.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.04.2020 12:51 - Vstupná ponuka | 54 788,15 | € | Cena s DPH |
06.05.2020 21:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 54 788,10 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: