• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.04.2020 10:12
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2020 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    06.05.2020 11:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.05.2020 11:50

Detail zákazky Z20208902

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.04.2020 10:12
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2020 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    06.05.2020 11:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.05.2020 11:50

Základné údaje

Z20208902

OF-212654

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4624508

Objednávateľ

518140

Národné rehabilitačné centrum

Sládkovičova 1, Kováčová, 96237, SVK

Dodávateľ

31628605

Xepap, spol. s r. o.

Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Xerografický papier
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Xerografický papier A4, All Premium, biely, balenie/500 listov balík 350
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Xerografický papier určený pre kopírky, laserové a atramentové tlačiarne, faxy, farba biela, plošná hmotnosť 80 g/m2.
 2. Euroobal
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Euroobal A4, lesklý, 80 mic., balenie 100ks ks 2000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Formát A4,  hladký lesklý, číry, hrúbka 80 mic., mat. polypropylén, antistatická úprava, eurodierovanie (univerzálna multiperforácia), horné otváranie.
 3. Odkladacia mapa
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odkladacia mapa s tromi chlopňami ekonomik, A4 ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Odkladacia mapa s tromi chlopňami, z kvalitného eko kartónu ekonomik, gramáž 200 g.
 4. Obal PVC závesný so strieškou
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obal PVC A5 U hrubý závesný so strieškou ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Bezfarebný, priesvitný, hladký, formát A5, viď príloha - foto.
 5. Korekčný roller Pritt - náhradná náplň
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Náhradná náplň do korekčného rollera Pritt ks 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Šírka stopy 4,2mm, návin 14m.
 6. Guľôčkové pero
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Guľôčkové pero ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Klikací systém zapínania, farba písania: modrá. Rýchlo zasychá a nerobí šmuhy.
 7. Náplň do guľôčkového pera
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Náplň do guľôčkového pera ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Maloobsahová plastová náplň, dĺžka kovového hrotu 0,7 cm, dĺžka celej náplne 106,8 mm, hrot – gulôčka Ø 0,8 mm – 1 mm, farba modrá.
 8. Zvýrazňovač
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zvýrazňovač DONAU D-text ks 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Zvýrazňovač so zrezaným hrotom na vyznačovanie textu. Šírka stopy 1-5 mm, dĺžka 200 m, farba žltá (15 ks), zelená (15 ks), oranžová (15 ks), ružová (15 ks).
 9. Záznamová kniha A4
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Záznamová kniha A4, 100 listová ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Linajkový zošit vo formáte A4, rozsah 100 listov z kvalitného bezdrevného papiera, šitá väzba, laminovaná obálka z tvrdého kartónu, potlačená rôznymi farebnými motívmi.
 10. Samolepiace bločky
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Samolepiace bločky v tvare kocky Q-Conect, neónové farby ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Samolepiace lístky v tvare kocky, ktoré držia na väčšine povrchov, dajú sa odlepiť bez poškodenia povrchu a znova nalepiť. Rozmer 75 x 75 mm, počet listov 320, trojfarebné lístky v neónových farbách.
 11. Dvojhárky A3
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dvojhárky A3, balenie 200ks /1balík PVC folia (10 balíkov po 200 ks alebo 2000 ks dvojhárkov) balík 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Papierové hárky formátu A3, preložené v strede do formátu A4. Linajková potlač.
 12. Popisovač na textil
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Popisovač na textil Centropen 2739 ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Textill Marker, hrot okrúhly, šírka stopy 1,8 mm, stopa písma odolná voči praniu do 60 ºC, nevyprateľný, s pigmentovým atramentom, farba čierna, netoxický. Vhodný pre písanie na všetky druhy textilu.
 13. Lepiaca tyčinka
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lepiaca tyčinka, 35g ks 36
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Tuhé tyčinkové lepidlo na lepenie papiera, lepenky, textílií a iných materiálov, so skrutkovacím uzáverom. Jednoduchá aplikácia, po zaschnutí sa papier nevlní. Neobsahuje rozpúšťadlá, objem 35 g.
 14. Spisové dosky
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Spisové dosky A4 mramor, farba modrá, čierna ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Jednostranne poťahované kartónové dosky bez chrbta zo strojnej lepenky, spojené šnúrkami, formát A4, prevedenie mramor, farba modrá a čierna.
 15. Tekuté lepidlo
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tekuté lepidlo, 120 ml ks 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Biele disperzné lepidlo na papier, korok, látku-textil, obsah 120 ml flaštička z PC s roztierateľným hrotom a šroubovacím vrchnákom.
 16. Guma na gumovanie
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Guma na gumovanie ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Guma na gumovanie ceruzky.
 17. Doska s klipom A4
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Doska s klipom A4 ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Tvrdá doska s klipom A4.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru.
2. Požaduje sa predložiť aktuálny rozpočet s názvami a jednotkovými cenami tovaru bez DPH a s DPH do 48 hod. po uzavretí zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
3. Dodanie tovaru v pondelok – piatok od 7:00 do 14:00 hod. Dovoz tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi minimálne 1 deň vopred.
4. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
5. Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu/faktúry, z dôvodu odkontrolovania množstva/druhu dodaného tovaru a zamedzenia prípadnej reklamácie.
6. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 48 hod. od doručenia reklamácie.
7. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenia v jednej dodávke. Tovar bude dodaný nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný.
8. Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar alebo tovar, ktorý nebude dodaný v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky, uvedenej v zmluve. Takýto tovar objednávateľ nebude akceptovať a má právo odstúpiť od zmluvy. Následne objednávateľ vyhotoví negatívnu referenciu.
9. Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru a potvrdení dodacieho listu, na základe doručenej faktúry s uvedením jednotlivých cien s DPH a celkovej ceny s DPH, vrátane ceny za balenie, naskladnenie, dovoz tovaru na miesto plnenia a vyskladnenie u objednávateľa. Splatnosť FA do 60 dní.
10. Zmluvné strany sa dohodli, že poskytovateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávku voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.
11. Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kováčová, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

13.05.2020 07:00 — 14.05.2020 14:00

1,00 predmet zákazky podľa špecifikácie celkom

2 043,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.04.2020 10:12

06.05.2020 10:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.05.2020 10:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 343
 76
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.05.2020 13:37 - Vstupná ponuka 2 043,19 € Cena s DPH
06.05.2020 10:11 - Najvýhodnejšia ponuka 2 043,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS