• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.04.2020 13:11
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.05.2020 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.05.2020 08:50

Detail zákazky Z20208852

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.04.2020 13:11
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.05.2020 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.05.2020 08:50

Základné údaje

Z20208852

OF-112583

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4624480

Objednávateľ

00632406

Centrum sociálnych služieb - SLOVEN

Slavnica 68, Slavnica, 01854, SVK

Dodávateľ

47108703

Alena Šugereková

Forbasy 53, Forbasy, 06501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup paplón + vankúš

Paplón, vankúš

  • 39516110-6 - Vankúše
  • 39512400-8 - Páperové periny/paplóny

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup paplón + vankúš
Funkcia
Paplón antibakteriálny pre sociálne zariadenie
Vankúš - podhlavník pre sociálne zariadenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Paplón antibakteriálny cm 140 x 200
Vankúš - podhlavník antibakteriálny cm 70 x 90
Hmotnosť paplóna - celková = výplň + tkanina g 2 300 2 400
Hmotnosť vankúša - podhlavníka - celková = výplň + tkanina g 1 300 1 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výplň paplóna a vankúša duté polyesterové vlákno s vysokou tvarovou stálosťou, tepelno-izolačný efekt
Materiál povrchu 100 % bavlna, 150g/m2
Paplón celoročná prikrývka prešívaná, mäkká, vzdušná, hrejivá, vhodná pre astmatikov a alergikov
Vankúš zošitý - s možnosťou dosypu cez zips na bočnej stene, prešívaný, mäkký, vzdušný, hrejivý, vhodný pre astmatikov a alergikov
Vhodné pre časté pranie a sušenie v sušičke áno
Pranie v práčke pri teplote 60°C pri priemyselnom praní a sušení
Sušenie v sušičke pri priemyselnom praní a sušení
Farba neutrálna - biela
Paplón + vankúš sada paplón + vankúš = 1 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena sa rozumie vrátane dopravy na miesto plnenia určené Objednávateľom (adresa sídla Objednávateľa z Kúpnej zmluvy). Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov Dodávateľa spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy (t. j. ešte pred plnením Zmluvy) predložiť prospekt/katalóg/produktový list tovaru s jeho vyobrazením, resp. vzorku materiálu/tovaru, s popisom technických parametrov - kvôli odsúhlaseniu ponúkaného tovaru, ako aj jednotkovou cenou s uvedením, či ide o cenu s DPH alebo bez DPH. Vlastná realizácia predmetu zákazky môže byť uskutočnená až po odsúhlasení ponúkaného tovaru Objednávateľom.
Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy platný Certifikát použitých materiálov v zmysle OEKO-TEX Standard 100, resp. iný certifikát potvrdzujúci zdravotnú nezávadnosť pre zdravotníctvo a antimikrobiálne vlákno.
Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 7.00 hod. do 13.00 hod.. Termín dodávky žiadame oznámiť minimálne 1 deň vopred.
Dodávateľ dodá tovar nový, nepoužitý, nepoškodený, v štandardnej kvalite, s požadovanými parametrami.
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, Objednávateľ má právo od Zmluvy odstúpiť.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Dodávateľ poskytne Objednávateľovi na dodaný tovar záruku v trvaní min. 24 mesiacov. Záruka na predmet Zmluvy začína plynúť dňom odovzdania predmetu zákazky Objednávateľovi na základe potvrdeného dodacieho listu/faktúry/preberacieho protokolu.
Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný tovar prevziať v mieste plnenia Zmluvy na vlastné náklady.
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. Faktúra bude splatná v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok so všetkými dôsledkami, ktoré z toho vyplývajú v zmysle OPET-VZP a ZVO.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slavnica 68, Slavnica, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

19.05.2020 13:00

56,00 ks

1 680,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.04.2020 13:11

06.05.2020 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.05.2020 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 238
 14
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.04.2020 13:17 - Vstupná ponuka 1 440,00 € Cena s DPH
29.04.2020 14:24 - Najvýhodnejšia ponuka 1 214,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS